abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85747149
Ik vind versie 2.0 veel knapper dan de 1.0 versie
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85747182
Betreft naam van Fokplaats.. euh universiteitstopic loopt die nog? Die had een plattegrondje met een naam.. ergens
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_85747309
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Dottey het volgende:
Betreft naam van Fokplaats.. euh universiteitstopic loopt die nog? Die had een plattegrondje met een naam.. ergens
Foksheim leek mij wel gaaf, ik heb ook al een logo ontworpen voor de gemeente.

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
Nee helaas Ik kan je niet 2x een loft geven + balkon ze zijn schaars.. OF je moet het kunnen redden met 1 loft en een balkon.. dat kan wat mij betreft..

overigens is de bewoners lijst even weg.. ik werd gek van al dat gescroll :D

Ik ben der iets mee aan het doen, zodat het strakjes beter gaat :P
Nou een loft is op dit moment vrij makkelijk te krijgen zie ik.. er zijn nog veel ruimtes over. Ben het er niet mee eens dat ze schaars zijn.
pi_85747666
Ze zijn schaars
pi_85747695
Laat je logo eens zien? Als het wat is verhuizen we gewoon de flat naar jouw ontworpen/verzonnen gemeente!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:51:52 #96
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_85748103
*belt al zijn muizenvrienden op* muizenplaag in fok FLAT :)
Bazen UI van Hajee!
pi_85748227
Mag ik een paar verhuisdozen?
Ik word een beetje gek van deze buren met hun keiharde lawaai ;(
There is a time of cumming and going.
pi_85748267
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
*belt al zijn muizenvrienden op* muizenplaag in fok hotel :)
Phew, gelukkig niet in de FOK!flat ! :P
pi_85748282
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
Nee helaas Ik kan je niet 2x een loft geven + balkon ze zijn schaars.. OF je moet het kunnen redden met 1 loft en een balkon.. dat kan wat mij betreft..

overigens is de bewoners lijst even weg.. ik werd gek van al dat gescroll :D

Ik ben der iets mee aan het doen, zodat het strakjes beter gaat :P
Ik ook ik wou zo snel mogelijk op de andere pagina zijn :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:55:38 #100
290693 PiepZeiDeMuis
pi_85748354
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:

[..]

Phew, gelukkig niet in de FOK!flat ! :P
aangepast :P
Bazen UI van Hajee!
pi_85748418
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
Laat je logo eens zien? Als het wat is verhuizen we gewoon de flat naar jouw ontworpen/verzonnen gemeente!
Ik load m nu up.
pi_85748441

* Hyundai houdt van abstract.
pi_85748457
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

* Dr. HaJee sluit het FOK!spitaal hermetisch af.
pi_85748495
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]

* Hyundai houdt van abstract.
Alleen maar een kruisje is wel héél abstract :D

-edit : nu doet 'ie t wel ineens-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:58:32 #105
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_85748530
hoop dat het ergens nog bij past :)

~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_85748556
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

Nog steeds niet :P
pi_85748590
Ik heb er ook nog een met een ander kleurschema, uiteindelijk zijn ze wel een beetje op elkaar gebaseerd.

pi_85748604
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef HaJee het volgende:

[..]

Alleen maar een kruisje is wel héél abstract :D

-edit : nu doet 'ie t wel ineens-
Verkeerde link stond erin :P

Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )

Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85748760
* Dottey belt de dierenwinkel met de vraag zo snel mogelijk muisvriendelijke vallen in te slaan
pi_85748793
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
* Dottey belt de dierenwinkel met de vraag zo snel mogelijk muisvriendelijke vallen in te slaan
Wat vind je van de logo's en het plannetje :P
pi_85748839
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al bijna een stad :D we breiden hem gewoon keigroot uit :D en kunnen altijd nog gaan overstappen :P
pi_85748890
Ik persoonlijk vind je logo niet zo......

misschien kunnen we der een wedstrijdje van maken.
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.

Wat vinden we daarvan?
pi_85748951
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dit is al bijna een stad :D we breiden hem gewoon keigroot uit :D en kunnen altijd nog gaan overstappen :P
Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?

Ik kan morgen wel even een paint maken van wat ik precies bedoel ( alhoewel de paint natuurlijk niet echt het design zal worden, ik kan namelijk helemaal niet painten :P )
pi_85748958
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind je logo niet zo......

misschien kunnen we der een wedstrijdje van maken.
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.

Wat vinden we daarvan?
We zijn dol op wedstrijden ^O^
  donderdag 26 augustus 2010 @ 22:07:18 #115
290693 PiepZeiDeMuis
pi_85749028
HELP IK ZIT VAST!
Bazen UI van Hajee!
pi_85749056
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:

[..]

SPOILER
Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische Dienst :o Daar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans 8)7
pi_85749176

Vanuit zo'n oogpunt zegmaar.
pi_85749195
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?

Ik kan morgen wel even een paint maken van wat ik precies bedoel ( alhoewel de paint natuurlijk niet echt het design zal worden, ik kan namelijk helemaal niet painten :P )
Ik heb ook wel een plannetje in mijn hoofd voor een heel dorp.. maar dat trekt de OP niet :D
Maar ik ben benieuwd hoe jij denkt een 3d dorp te kunnen realiseren hier..

*wacht vol spanning af*
pi_85749213
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef HaJee het volgende:

[..]

Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische Dienst :o Daar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans 8)7
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vind :P
pi_85749251
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
HELP IK ZIT VAST!
ohw neeeeeee :o

*laat piepjesmuis los

:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')