Sinds wanneer hebben ze op habbo een cola automaat? ik heb dat serieus 3 jaar geleden gespeeltquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind kamer 25D niet echt acceptabel om zomaar in de flat te staan....
In ieder geval, ik heb al mijn bedrijvige activiteiten gestaakt en mijn 3 appartementen omgebouwd tot een mooi groot penthouse. Tevens heb ik een nieuw balkon met een heuse Habbo™ Minibar, Mokkamachine en Cola automaat!
Gratis drinken voor iedereen op mijn balkon! De deur staat open!
Ja, hallo. Bebloede patienten voor de EHBO doen we niet door de gewone hal. Daar is de aparte ingang voor.quote:
Die van mij mogen wel weer in de flat, zoek maar een leuk plekje uit, wel met balkon uiteraard. of vertel een leuke grapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:46 schreef Dottey het volgende:
zo ik ben der weereffe loeren wat en hoe..
Geniaal ^^quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, het nieuwe FOK!spitaal is eindelijk klaar ! Groter dan eerder en met een nieuwe ambulance.
Zuster Dottey, piloot TriForce en Dokter HaJee ontvangen u graag (hoewel we snappen dat u niet voor uw plezier komt).
Morgen gratis koffie en gebak in het restaurant en gelegenheid tot bezichtiging.
[ afbeelding ]
ik heb z geplaatst.. alleen heb je nu een geheime deur naar de burenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen deze naast het concertgebouw zegmaar als wonen bij je werk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En anders 1 verdieping erboven (schop je die anderen maar weg)
wat is er mis met 25D http://i35.tinypic.com/11gr15h.pngquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind kamer 25D niet echt acceptabel om zomaar in de flat te staan....
In ieder geval, ik heb al mijn bedrijvige activiteiten gestaakt en mijn 3 appartementen omgebouwd tot een mooi groot penthouse. Tevens heb ik een nieuw balkon met een heuse Habbo™ Minibar, Mokkamachine en Cola automaat!
Gratis drinken voor iedereen op mijn balkon! De deur staat open!
en dan moet ik uit mijn eigen huis zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Hyundai het volgende:
Ik wil graag verhuizen naar 38AB + balkon. Ik betaal de huur maal 2.
Wat cool!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, het nieuwe FOK!spitaal is eindelijk klaar ! Groter dan eerder en met een nieuwe ambulance.
Zuster Dottey, piloot TriForce en Dokter HaJee ontvangen u graag (hoewel we snappen dat u niet voor uw plezier komt).
Morgen gratis koffie en gebak in het restaurant en gelegenheid tot bezichtiging.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef Dottey het volgende:
HaJee is druk met de pillencontrole..
pakt desinfectiespray en zegt doe je broek maar naar beneden
Ja volgens mij is hij gebroken Waarom denk je dat?, er steekt een stuk bot uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gebroken hoor.
Dr. HaJee rent richting trauma 1 !.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef Dottey het volgende:
Ohw ik dacht een schaafwondje..
Ff in de manual kijken![]()
Haal een arts erbij
* Dottey roept door de luidspeaker van het medisch fokspitaal DOKTOR HAJEE graag trauma 1.
Zuster Dottey, we moeten opereren. Maak OK 2 gereed dan ga ik mijn handen wassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gebroken hoor.
Krijg ik dan tijdelijk een gratis rolstoel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kom op even op je tanden bijten. Voor je t weet ren je weer rond.
Dr. HaJee schat zo'n 5 maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |