Ik zorg voor de verse groente en fruit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou ja, welkom teug dan van nooit weggeweest en morgen is er een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat je terug bent van nooit weggeweest![]()
Mooi, bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik zorg voor de verse groente en fruit.
Regel ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi, bedankt![]()
Dr. HaJee heeft een goed adresje voor 't vlees (nee, niet het mortuarium van het ziekenhuis).
Nog iemand die salades en sausjes kan regelen ?
En drank ?
Fantastisch, kosten regel ik met je.quote:
Ik heb hier nog wat AdvancedPower in de vriezer liggen.quote:
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat AdvancedPower in de vriezer liggen.
Als ik alles regel, hoe je mij niet te betalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fantastisch, kosten regel ik met je.
En voor iedereen : morgen om 19.00 uur gaat de barbeque aan
Ik had wat gejat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegeten
En het is alsnog HaJee en ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegeten
Het was tenslotte ook jouw plastic op je vuur, wat mij liet stikken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon moeite gedaan om je weer terug te krijgen.![]()
Ondankbaar mens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het was tenslotte ook jouw plastic op je vuur, wat mij liet stikken!![]()
Maar ik denk dat Doktor HaJee eens EHBO cursussen moet gaan geven!
Jij wist eens niet wat hartritme wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ondankbaar mens.Ik heb je tenslotte in leven gehouden.
Ik wist niet dat dit --------------^-------- een hartritme voorstelde,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:27 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jij wist eens niet wat hartritme was
Ik ben niet gered..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ondankbaar mens.Ik heb je tenslotte in leven gehouden.
Dottey, hoe zou je t vinden om EHBO-scholing voor de flat op te zetten en wellicht ook de lessen te geven ? Zou je dat een leuke uitdaging vinden ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey mompelt iets over een nieuwe passie vinden in haar carriere.
Bedankt voor het maken van een tweede nieuwe ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:30 schreef tomaat52 het volgende:
Nog ff en ik spring van het balkon..![]()
![]()
![]()
ik ga nu pitten.
Ik denk we een nieuwe zuster of broeder moeten aannemen voor dit werk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dottey, hoe zou je t vinden om EHBO-scholing voor de flat op te zetten en wellicht ook de lessen te geven ? Zou je dat een leuke uitdaging vinden ?
Ik hoorde dat jij een nieuwe passie zocht in je werk. Had je iets anders in gedachten ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk we een nieuwe zuster of broeder moeten aannemen voor dit werk!
Het FOK!spitaal en in het bijzonder Dr. HaJee zal je vakvrouwschap ernstig missenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
Ik denk idd dat ik een ander beroep ga kiezen om te beoefenen.
misschien met een kunstzinnig randje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |