Binnenkort dus een Dottey 2.0.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------
Dat is ze al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef apij4125 het volgende:
[..]
WE HEBBEN DOKTER HAJEE NODIG ZE GAAT ERAAN
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf toch moeilijk helpen met haar lage hart.
Dat helpt niet aangezien de lage hartritmequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstof![]()
Bedankt Tomaat, ik neem het over vanaf hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstof![]()
Heb ik het goed gedaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt Tomaat, ik neem het over vanaf hier.
* Dr. HaJee start met het reanimeren van Dottey en belooft dat hij niet stopt voor zijn geliefde Zuster Dottey weer alive and kicking is.
Nee ik ben versie 1 nog aan t reanimeren en heette versie 2 net welkom.quote:
Versie 1 ligt inmiddels in coma dokterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee ik ben versie 1 nog aan t reanimeren en heette versie 2 net welkom.
Moet ik nou doorgaan of stoppen nu versie 2 er al is
Ik had een kloon gemaakt.quote:
Versie 1 of 2, wat maakt t uit. Dottey is terug en dat betekent morgen een feestelijke barbeque bij het FOK!spitaal voor iedereen om haar terugkomst te vierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:53 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Versie 1 ligt inmiddels in coma dokter
Welke versie moeten we uitnodigen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Versie 1 of 2, wat maakt t uit. Dottey is terug en dat betekent morgen een feestelijke barbeque bij het FOK!spitaal voor iedereen om haar terugkomst te vieren
Heb jij mij geboetseerd?quote:
Bijde, 2 keer zoveel feest!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Welke versie moeten we uitnodigen?
Ja, ik heb gewoon moeite gedaan om je weer terug te krijgen.quote:
Nou ja, welkom teug dan van nooit weggeweest en morgen is er een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat je terug bent van nooit weggeweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |