Dan vind ik trouwens de allereerste links nog ergerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De flat heeft toch 41 verdiepingen?
De 38ste is 1 verdieping onder jou.
Volgens mij klopt de telling niet meer, maargoed. Met 25D bedoel ik dus 4 verdiepingen onder mijn appartement.
Goedemorgen meneer Tomaat, hoe gaat het met uw been ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat met zn rolstoel naar de supermarkt.![]()
Een hele goedemorgen Dokter HaJee, met gaat prima met mn been.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Tomaat, hoe gaat het met uw been ?
Goedemorgen ook aan alle anderen !
Fijn dat te horen. Houdt u vandaag nog even in de gaten of het gips niet te strak zit. Zonodig pijnstillers nemen en over drie dagen moet de pijn weg zijn. Zo niet dan moet u aan de bel trekken en anders komt u over een week langs voor controle.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen Dokter HaJee, met gaat prima met mn been.
Okee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fijn dat te horen. Houdt u vandaag nog even in de gaten of het gips niet te strak zit. Zonodig pijnstillers nemen en over drie dagen moet de pijn weg zijn. Zo niet dan moet u aan de bel trekken en anders komt u over een week langs voor controle.
* tomaat52 bedankt Dottey, en geeft haar een reep chocolade.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey helpt Tomaatje spuletjes te pakken van de bovenste schapjes van de AH.
Kom even langs, we hebben daar prima pilletjes voor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview is een beetje misselijk
* Oceanview gaat even langs bij Dr. Hajeequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kom even langs, we hebben daar prima pilletjes voor.
Groet, Dr. HaJee
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey helpt Tomaatje spulletjes te pakken van de bovenste schapjes van de AH.
Neeen is Dockx huis en de ander is zijn studioquote:
A.u.b. gezond eten Heer Tomaat om de genezing van uw been te bespoedigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 rolstoeld vrolijk naar de snackbar.
Bericht van de meldkamer FOK!flatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview wordt overgereden door 1 of andere gek met een rolstoel
* Oceanview kreunt van de pijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bericht van de meldkamer FOK!flat
'Ambulance en traumaheli zijn onderweg'.
Einde bericht
De boven- en onderkant van Oceanview worden met de ambulance en de heli naar het FOK!spitaal gebracht waar de wereldberoemde (kuch) chirurg Dr. HaJee de twee delen zal herenigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview kreunt van de pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |