Gebruik je handen om de banden te stoppenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef tomaat52 het volgende:
MN REMMEN ZIJN KAPOOOTTTT!!!!!!
* tomaat52 knal met volle vaart de heuvel af, zonder remmen!!![]()
![]()
![]()
De ambu en de heli zijn net op tijd weer vrij en rukken opnieuw uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef tomaat52 het volgende:
MN REMMEN ZIJN KAPOOOTTTT!!!!!!
* tomaat52 knal met volle vaart de heuvel af, zonder remmen!!![]()
![]()
![]()
MAAR HOE MOET IK STOPPEN?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
De ambu en de heli zijn net op tijd weer vrij en rukken opnieuw uit.
Jij kunt niet pratenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gebruik je handen om de banden te stoppen
Oh, je was nog nergens tegenaan gebotst.quote:
HET IS EEN GEWONE ROLSTOELquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, je was nog nergens tegenaan gebotst.
* Dr HaJeeroept ambu en heli terug
Tomaat, probeer 'm in de achteruit te krijgen
* Dr HaJee stuurt ambu en heli alsnog richting Tomaat om te zien wat er nog te redden valt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 knalt terpletter tegen een muur....
Gevolg: tomatensaus tegen de muur en een paar slagen in de wielen van de rolstoel
Ambulancepersoneel neemt wat DNA mee zodat Dr. HaJee een kloon van Tomaat52 kan creëren.quote:
En de meeuwen kunnen de rest opeten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ambulancepersoneel neemt wat DNA mee zodat Dr. HaJee een kloon van Tomaat52 kan creëren.
Geen zorgen mensen. Over een uur hebben we een nieuwe groenteman die niet van de oude te onderscheiden is.
Nee die brengen we terug naar de nieuwe groentemanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En de meeuwen kunnen de rest opeten?
Ja, maar ook een Tomaten arts.quote:
Geen zorgen Tomaat52. Je DNA-monster was daar al uit gehaald. Je kloon Tomaat52 2.0 is klaar en je kunt nu verder alsof er nooit iets is gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef apij4125 het volgende:
Nou weet je wat grappige is van vandaag? Ik ging naar die ziekenhuis van Hajee En dottey en toen zag ik een kom met tomatensoep zitten en ik dronk het op.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat een succes !
Zowel Tomaat als Dr. HaJee zullen weer lof oogsten
Dokter ik voel me ziek. Me buik lijkt opeens van binnen te exploderen HELPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen zorgen Tomaat52. Je DNA-monster was daar al uit gehaald. Je kloon Tomaat52 2.0 is klaar en je kunt nu verder alsof er nooit iets is gebeurd.
En Apij, ik hoop dat het lekker was. Het waren dus de restanten van Tomaat52 1.0
Neem een paar Rennies om de klachten te laten verminderen. Kom vervolgens naar het FOK!spitaal, dan pomp ik uw maag leeg. Wat u voelt zijn de restanten van Tomaat52 1.0 die in opstand komen omdat u ze genuttigd heeft i.p.v. ze netjes ter aarde te laten bestellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dokter ik voel me ziek. Me buik lijkt opeens van binnen te exploderen HELP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |