Ik zal even kijken of ik er straks tijd voor heb, moet nog allemaal gebouwen in onze gemeente inspecteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
van Harte Vrombaaszal het strakkies updaten
![]()
Hoe gaat het met je welkomsbordje?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej samenwonen met je baas wilt nog niet zeggen dat er romantiek bij komt kijken...![]()
ik ben van niemand, dus ik heb hartjes zat
* Dr. HaJee zoekt in zijn woordenboek het woord romantiek nog eens op na toch bijvoorbeeld al met dottey samen champagne te hebben gedronken in de jacuzziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je een brancard lenen om 'm op te vervoeren ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 sleept een wasdroger de flat in, naar zn eigen woning.![]()
Ik heb 'm op mn schoot staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wil je een brancard lenen om 'm op te vervoeren ?
Zit je weer in een rolstoel ? Je gekloonde versie 2.0 heeft gewoon weer twee gezonde benen hoorquote:
Fuck ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zit je weer in een rolstoel ? Je gekloonde versie 2.0 heeft gewoon weer twee gezonde benen hoor
Feestjes en partijtjes zijn vandaag ( vanavond ), en morgen niet toegestaan. Alle ramen worden beplakt en er zullen mensen in de appartementen aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:38 schreef apij4125 het volgende:
FEESTJE BIJ MIJ VANAVOND WIE WIL KOMEN ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Feestjes en partijtjes zijn vandaag ( vanavond ), en morgen niet toegestaan. Alle ramen worden beplakt en er zullen mensen in de appartementen aan het werk zijn.
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef dockx het volgende:
Jaaa, Terug van vakantie
Niets gemist zie ik , (ging weg bij deeltje 5)
:worship:
Het is inderdaad onherkenbaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.
Vergeet het nieuwe ziekenhuis nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.
Dat wou ik wel vermelden, maar ik zat op mijn mobiel dus wou even snel reageren met weinig tekst.quote:
Morgen gaat mijn fabriek weer in productie mensen, aan het eind van het weekend: OPRUIMINGquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
Is er nog iets gebeurd hier? Mijn fabriek is trouwens alleen 's weekends bereikbaar...
Beste Naatje,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Morgen gaat mijn fabriek weer in productie mensen, aan het eind van het weekend: OPRUIMING
Geachte Hyundai,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Beste Naatje,
Morgen zal ik een inspectie komen uitvoeren namens het VROM. Zorg er dus voor dat alles goed op orde is, mochten er ernstige problemen aan het licht komen zal de fabriek tijdelijk op slot moeten.
Elke instelling die wij inspecteren lichten we van te voren in. Het zou oneerlijk zijn als ik onverwachts langskwam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geachte Hyundai,
Ik zal er op proberen te letten, maar ik laat het zoals het nu is, anders is het bedrieging
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Hyundai het volgende:
Ik kom net terug van een flatgebouw tegenover, wat een rotzooi is het daar zeg!
Ik heb gelijk het gebouw laten evacueren en alle bewoners en de spullen worden er nu weggehaald. Het gebouw is ernstig verouderd en instabiel. Alle ramen zullen hier beplakt worden met een zwart folie, het gebouw tegenover wordt morgen gesloopt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef dockx het volgende:
Jaaa, Terug van vakantie
Niets gemist zie ik , (ging weg bij deeltje 5)
:worship:
Dat kan niet er bestaat geen ander gebouw zoals dit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En het heeft dezelfde constructie als dit gebouw!![]()
![]()
Maargoed, geen feestjes dus. VROM bevel
Geachte Heer VROM,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Hyundai het volgende:
Ik kom net terug van een flatgebouw tegenover, wat een rotzooi is het daar zeg!
Ik heb gelijk het gebouw laten evacueren en alle bewoners en de spullen worden er nu weggehaald. Het gebouw is ernstig verouderd en instabiel. Alle ramen zullen hier beplakt worden met een zwart folie, het gebouw tegenover wordt morgen gesloopt.
Ben gewoon een ramptomaatje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die wasdrogers ?
Altijd de wasdroger?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maar t is altijd met de wasdroger. Waarom gaat t met andere apparaten wel goed
Dacht me een ander voorval te herinnerenquote:
Dokter, zeg eens eerlijk. Ben je stoned?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dacht me een ander voorval te herinneren![]()
Nou ja, fijn dat je niet gewond bent geraakt![]()
* Dr. HaJee geniet verder van zijn wijntje op deze rustige avond.
Mag ik je herinneren aan de regel van de 4 D's !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dokter, zeg eens eerlijk. Ben je stoned?
Beste heer HaJee,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte Heer VROM,
Kan het FOK!spitaal tijdens de sloopwerkzaamheden normaal geopend blijven? En blijft het voor de ambulance mogelijk om uit te rukken ?
Graag met spoed een reactie !
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
*kucht en stikt*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gooit plastic op het vuur.![]()
![]()
* tomaat52 haalt Dottey uit haar huis en legt haar aan de zuurstof.quote:
?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------
WE HEBBEN DOKTER HAJEE NODIG ZE GAAT ERAANquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |