quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef Adolecens het volgende:
Sommige mensen hebben weer een leven nu
Die heeft al een SC post gemaakt in FB volgens mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog echte klachten heb gehad ook afgelopen dagen dat KLB dicht was![]()
Wie zal de 1e zijn die over de schreef gaat?
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog echte klachten heb gehad ook afgelopen dagen dat KLB dicht was![]()
Wie zal de 1e zijn die over de schreef gaat?
Thanksquote:
Heb je nog anime gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben maar gewoon goed bier gaan drinken. Geen KLB is slecht voor me!
Bitchin' spul hè, die speed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er nog, de hele nacht fokken!
Nog nieteens aangedacht om dat te halen, kan ik zeker nog 2 nachten doorquote:
Die zitten enkel bij ONZ, niet hier. Lowlandsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die naar Lowlands zijn geweest dit weekend weten misschien niet eens van het hele KLB-debacle, bedacht ik net.
Kút, heb ik wéér iemand aan de drugs geholpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nieteens aangedacht om dat te halen, kan ik zeker nog 2 nachten door
wil je het echt weten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Neroje het volgende:
Symphonic heeft ook het weekend van zijn leven gehad zo te zien
Als we nee zeggen ga je dan weg?quote:
Dan kan je het net zo goed vertellenquote:
I feel you.quote:
Nee, de euforie overheerst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Garisson72 het volgende:
Toch had ik me meer van dit moment voorgesteld, hebben jullie dat niet?
Gehoopt op direct een nieuwe baggerflood?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Garisson72 het volgende:
Toch had ik me meer van dit moment voorgesteld, hebben jullie dat niet?
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.quote:
Wees blij dat je ONZ niet moet opruimen, dan ben je tot je kist aan toe nog bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.
Hoezo, da's CTRL A deletequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wees blij dat je ONZ niet moet opruimen, dan ben je tot je kist aan toe nog bezig.
Je hebt je daarvoor vrijwillig aangeboden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.
???????????quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gehoopt is een groot woord.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Gehoopt op direct een nieuwe baggerflood?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Yeeee! Ik kan weer verder met mijn leven!!![]()
![]()
Iedereen voelt voorzichtig even met een teen in het water of het wel aangenaam vertoeven is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik het een beetje kil in de KLB.
iedereen is nog bang dat het weer snel op slot gegooid wordquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik het een beetje kil in de KLB.
Boeken lezen doe je maar in je eigen tijd, het is nu tijd voor KLBquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
ja wel verdomme... ik was eindelijk weer eens een boek gaan lezen. dat gaat dus nu nooit meer uitgelezen wordenof KLB moet weer eens dichtgaan...
Geen probleem. Veel plezier met eentonig zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback.Dat waardeer ik.
Is het een idee dat in een sticky te verklappen of zo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef rubje het volgende:
misschien heb ik iets gemist maar waarom was KLB weg en wat is de reden dat het weer terug is gekomen en heeft dit intern in de leiding van fok rotzooi gegegeven?
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enquote:
En nu is het te laat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Nu zijn er geen lowlands topics geweestDaar was het allemaal om te doen open je ogen
Animequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enanime te doen. Ik heb het nooit begrepen.
Je begint zelf nogal eentonig te worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen probleem. Veel plezier met eentonig zijn.
Ik geef alleen een feedback, zoals je zelf zei. Niet aangevallen voelen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je begint zelf nogal eentonig te worden.Bovendien had ik het tegen Ascendancy, en die kan daar prima mee omgaan.
Het is al voorbij nu. En Ritmo zie ik niet. Dus ja.quote:
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enanime te doen. Ik heb het nooit begrepen.
Wat Ritmo ermee te maken heeft zal ik wel gemist hebben, maar je kunt toch bashen in retrospect, mocht dat nodig zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
Het is al voorbij nu. En Ritmo zie ik niet. Dus ja.
Hij is ook niet geband volgens mij, maar hij is natuurlijk de aangewezen man om zo'n topic te openen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat Ritmo ermee te maken heeft zal ik wel gemist hebben, maar je kunt toch bashen in retrospect, mocht dat nodig zijn?
Ritmo is op vakantie smaatjes hosselenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is ook niet geband volgens mij, maar hij is natuurlijk de aangewezen man om zo'n topic te openen.
FIjn dat je dat voor mij beslist. Ik denk dat de mods hier in de nieuwe versie vast beter tegen modden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je begint zelf nogal eentonig te worden.Bovendien had ik het tegen Ascendancy, en die kan daar prima mee omgaan.
ze zullen het ook hard nodig hebben denk ikquote:
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten man. Alsof Yvonne bij alles wat je doet in je nek hijgt.
Jij hebt makkelijk praten als mod. Je weet niet hoe de struggle is op straat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last van
Dit is natuurlijk vragen om problemen met zo'n smiley er bij. Iedereen moet altijd normaal doen en toch gebeurt dat niet altijd. Als je tegen een opgefokt iemand zegt dat hij normaal moet doen luistert hij toch vaak ook niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last van
Normaal had ik hier een tan2 harde reactie op, maar dat durf ik nu niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Lexis het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten als mod. Je weet niet hoe de struggle is op straat.
Hehe ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten man. Alsof Yvonne bij alles wat je doet in je nek hijgt.
Dan raak je 'vanzelf' uitgeFOKt, kun je daarna in alle rust werken aan dat opgefokte gevoelquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk vragen om problemen met zo'n smiley er bij. Iedereen moet altijd normaal doen en toch gebeurt dat niet altijd. Als je tegen een opgefokt iemand zegt dat hij normaal moet doen luistert hij toch vaak ook niet?
Het is een kwestie van wennen. Komt wel goed joh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef mirved het volgende:
Het voelt gewoon niet meer hetzelfde aan. Net als of mijn favoriete vriendinnetje misbruikt is![]()
Kunnen we nu wachten op een nieuw topic van S0k.?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een lekker wijfie geregeld. Echt sinds tijden niet meer zoeen mooie gehad. Helaas zei ze erna dat ze 15 was. Toen ben ik weggerend.
MAAK EEN TOPICquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een lekker wijfie geregeld. Echt sinds tijden niet meer zoeen mooie gehad. Helaas zei ze erna dat ze 15 was. Toen ben ik weggerend.
Doe je een linkje naar dat plaatjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik zit nu al met een dilemma.... Zie hier een post die gewoon schreeuwt om een reply met een plaatje van een ontzettend lelijke autoMaar ja nu mag je ineens geen plaatjes meer posten... Of ging dat alleen over plaatjes zoals "Captain Obvious...." e.d.?
Mods help me even uit de brand hier
Rende je weg omdat haar vader achter je aanzat? Anders snap ik het probleem niet zo goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Sok was er die avond niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kunnen we nu wachten op een nieuw topic van S0k.?
Je wil een multipla plaatsen hequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik zit nu al met een dilemma.... Zie hier een post die gewoon schreeuwt om een reply met een plaatje van een ontzettend lelijke autoMaar ja nu mag je ineens geen plaatjes meer posten... Of ging dat alleen over plaatjes zoals "Captain Obvious...." e.d.?
Mods help me even uit de brand hier
Nou, misschien omdat ik 8 jaar ouder benquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Rende je weg omdat haar vader achter je aanzat? Anders snap ik het probleem niet zo goed
Ja nu is de lol er al vanaf om 'm te posten natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil een multipla plaatsen he
Ik voel je man, life's a bitchquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat ik 8 jaar ouder benOok ik heb grenzen. Al was ze echt fijn.
Hoe doe je dat? Ik wou een plaatje van een schuurmachine posten, maar doe het niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben naar buiten geweest, heb vreemde mensen ontmoet, heb 1500km gereden, en heb meisjes geschuurd dus eigenlijk is het best positief
Klacht: dat "klacht:" niet meer mag
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik wou een plaatje van een schuurmachine posten, maar doe het niet.
Rightquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan raak je 'vanzelf' uitgeFOKt, kun je daarna in alle rust werken aan dat opgefokte gevoel
In BNWquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maakt niet uit, het beeld dat ik nu in m'n hoofd hebt zorgde al voor een --> *proest!
*
Waar zouden we zijn zonder inbeeldingsvermogen...
Dan zijn we nergens. ik ben zelf behoorlijk visueel ingesteld, zie echt zo'n beeld van een mooie vrouw die wordt behandeld met een schuurmachine............quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maakt niet uit, het beeld dat ik nu in m'n hoofd hebt zorgde al voor een --> *proest!
*
Waar zouden we zijn zonder inbeeldingsvermogen...
Als ik zie wat er ondanks een overduidelijke waarschuwing van een dagje of 3 alsnog gekloot en geslot wordt, en in het backstage FA topic verschijnt, is het wel degelijk nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
RightDeze logica werkt alleen niet in de werkelijke wereld. Ik snap je punt wel maar was het maar zo makkelijk.
Toch goed geprobeerd!Persoonlijk vind ik alleen de mod drang op het moment gewoon een overkill.
wat een grapquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
TS begint: ik was bij Rio aan de Rijn, best een knalfuif dit jaar
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben zo blij als een pedo in een speeltuin dat ik gewoon nog niet wil slapen nu klb terug is
Moet je dan nu niet klagen over dat je 3 kilo bent aangekomen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
Verjaardag van een vriend
Verjaardag van mijn oma
Verjaardag van de buren
Nah, praktisch en alleen taart gegeten.
3 kilo op 120 is niet te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet klagen over dat je 3 kilo bent aangekomen?
Nee inderdaad, bij jou zou het inderdaad niet veel zoden aan de dijk zetten.quote:
Die grap heb je snel uit je hoge hoed getoverd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bij jou zou het inderdaad niet veel zoden aan de dijk zetten.
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die grap heb je snel uit je hoge hoed getoverd!
Tot morgen lieve Pakspulquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Pakspul het volgende:
Ik ga in bed poepen en lekker slapen.
Tot morgen sukkels!
De liefde die hier in KLB hangt, onbeschrijflijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.
nntb!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.
FOK! zonder KLB is als bier zonder alcohol en als een bh aan de waslijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef TheKC het volgende:
Fok!ken zonder KLB was als het drinken van alcoholvrij bier.
Het verschil is dat ze de regels nu daadwerkelijk na gaan leven. Voor zolang het duurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met de oude situatie!!!!
Nu in Jip en Janneke en dat schijnt men wel te kunnen lezen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met de oude situatie!!!!
Maar had je dan de dienstdoende mods niet gewoon even kunnen uitleggen waar ze op moeten letten ipv het hele forum dichtgooien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu in Jip en Janneke en dat schijnt men wel te kunnen lezen...
Dit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Of als neuken met een lelijk wijf. T kan wel, alleen t is niet prettig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef TheKC het volgende:
Fok!ken zonder KLB was als het drinken van alcoholvrij bier.
eens, wat een teringbendequote:
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?quote:
Hongerstaking wellicht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
Binnekort maar de macht overnemen bij fok want dit kan niet langer zo!quote:
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.quote:
daagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik spring zo van een lichtmast op de artiestenparkeerplaats van KLB 2.0
Groetjes.
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.
Tis jouw forum, laat het niet afpakken door die blonde!
Ik ben benieuwd.
Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Wacht nog even, moet eerst m'n auto verplaatsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.
Kijk die shit met dat hyves gebeuren ging vaak ook te ver maar opzich was het ook grappig.
Lekker elkaar afzeiken was op zijn tijd ook gewoon leuk.
Dat lijkt me ook wel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beter
maar daar valt ook genoeg over te klagenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Namen willen we horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Nou, wie dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
Mensen die nogsteeds denken dan ik een kloon van Saaaaab! ben mogen ook in het rijtje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze bedoelt vast van die vervelende kereltjes als HSG-BOMBER, Penisbaard en stevenmac26.
Alsof jij ook maar in de buurt van Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Mensen die nogsteeds denken dan ik een kloon van Saaaaab! ben mogen ook in het rijtje.
wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja.
Heb gewoon even geduld Steven. Het is ons forum, wij bepalen de sfeer. Komt wel goed.
Ik heb het juist wel gehad met die gozer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Dinthe het volgende:
Wel kan ik je vertellen dat AP er in staat; wie heeft het niet gehad met die gozer?
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar in de buurt van Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab komt.Ik bedoelde meer dat je zeurt als een vrouw.
Dat soort dingen houd ik dan ook in ONZ.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef Dinthe het volgende:
[..]
En met het volle risico op escalatie; Ik ben van mening dat uw uitgekauwde Ria/ZangerPetro rotzooi ook niet (meer)bijdraagt aan enig niveau hier.
quote:
Als de sfeer bepaald wordt binnen de kaders hebben we daar geen problemen mee, maar als ik tussen de regels lees is dat niet wat er staat. Weet je, natuurlijk is het jammer als er iets verdwijnt wat je gewend bent en waar je je prettig in voelt, maar het is nu eenmaal besloten dat het anders moet. Lijkt me dan handiger om je energie er int e steken om het in de nieuwe vorm ook leuk te krijgen, als constant maar negatieve energie opvoeren dat het allemaal kut is nu en dat er alles aan gedaan wordt oke het bij het oude te krijgen.quote:
Geweldig, dan zal ik me vergist hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik dan ook in ONZ. [ afbeelding ]
Alsof je je moet conformeren aan die debiel. De laatste klacht over Henk Klos was volkomen terecht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik dan ook in ONZ. [ afbeelding ]
Ja ik doelde meer op tweequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof je je moet conformeren aan die debiel. De laatste klacht over Henk Klos was volkomen terecht.
Je bent te wantrouwend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
Als de sfeer bepaald wordt binnen de kaders hebben we daar geen problemen mee, maar als ik tussen de regels lees is dat niet wat er staat.
Ok, dan zijn we het eens. Mocht ik ooit de moed vinden om een topic te openen, zal ik erop letten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja ik doelde meer op twee [ afbeelding ][ afbeelding ] voor je topic, etc...
Volgens mij wil die jongen gewoon even lekker provoceren.quote:
Kom op zeg, dat topic met die gozert die last kreeg van zijn maag na een reep chocola. Waarom gaat zoiets meteen weer naar ONZ.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Als de sfeer bepaald wordt binnen de kaders hebben we daar geen problemen mee, maar als ik tussen de regels lees is dat niet wat er staat. Weet je, natuurlijk is het jammer als er iets verdwijnt wat je gewend bent en waar je je prettig in voelt, maar het is nu eenmaal besloten dat het anders moet. Lijkt me dan handiger om je energie er int e steken om het in de nieuwe vorm ook leuk te krijgen, als constant maar negatieve energie opvoeren dat het allemaal kut is nu en dat er alles aan gedaan wordt oke het bij het oude te krijgen.
Ik heb er alle begrip voor dat iedereen nog heel erg moet wennen, heel begrijpelijk allemaal, maar de hakken ni het zand zetten is niemand bij gebaat.
We hebben ooit een vergelijkbare situatie gehad een aantal jaar geleden, en toen was het de eerste dagen ook zoals het nu is. Maar toen iedereen een beetje de omslag had gehad, was het echt een leuk forum zonder noemenswaardig gebagger.
Iedereen zou op zijn minst zijn/haar best kunnen doen. Nu worden de mods door sommigen afgeschilderd als een stel fuhrers in de dop, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een leuk forum, dat voor iedereen leuk is (kan zijn).
Daar zijn van hogerhand regels voor opgesteld, en niet eens regels meer kaders, en als we daar allemaal een beetje binnen blijven dan is het best toeven hier. En zoals het altijd werkt bi vernieuwing: eerst worden de teugels strak aangetrokken, en als de rust weer een beetje wedergekeerd is komen ze vanzelf weer losser te hangen (en nee dat is dan niet het startsein om weer op de oude voet verder te baggeren)
Maar dat zijn dan ook rasechte kankermongolenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze bedoelt vast van die vervelende kereltjes als HSG-BOMBER, Penisbaard en stevenmac26.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook rasechte kankermongolen
Vooral die HSG-BOMBER en stevenmac26, eigenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook rasechte kankermongolen
Jij hoort er tegenwoordig ook bij, eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral die HSG-BOMBER en stevenmac26, eigenlijk.
Omdat KLB serious business is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat topic met die gozert die last kreeg van zijn maag na een reep chocola. Waarom gaat zoiets meteen weer naar ONZ.
Vooral die Steven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral die HSG-BOMBER en stevenmac26, eigenlijk.
Jammer genoeg wel, ik dacht dat we inmiddels al genoeg serieuze topics hadden op dit forum maar blijkbaar toch niet genoeg.quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij hoort er tegenwoordig ook bij, eigenlijk
Ga niet haten op jezelf. Je bedoelt het goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vooral die Steven.
Als het aan mij zou liggen dan was die jongen allang opgeflikkerd met een dikke ban.
KLB kan niet serieus genoeg zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, ik dacht dat we inmiddels al genoeg serieuze topics hadden op dit forum maar blijkbaar toch niet genoeg.
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Sinnie het volgende:
Kom op zeg, dat topic met die gozert die last kreeg van zijn maag na een reep chocola. Waarom gaat zoiets meteen weer naar ONZ.
Al mijn goede bedoelingen ten spijt is het hier 1 grote saaie kutbende geworden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ga niet haten op jezelf. Je bedoelt het goed.
niet eens specifiek in jouw post hoor, maar in het algemeen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent te wantrouwend.
Ik bedoelde precies zoals het er staat, en kan me ook helemaal vinden in je post.
preciesquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)
Omdat hij vroeg of de moderators vonden of er genoeg informatie in de OP stond? Is dat dé reden om een topic meteen naar ONZ te bonjouren? Dat bedoel ik dus, kan best allemaal een tikkie minder serieus worden genomen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)
Cool, iemand die denkt dat HIJ een ommekeer kan veroorzaken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Als de sfeer bepaald wordt binnen de kaders hebben we daar geen problemen mee, maar als ik tussen de regels lees is dat niet wat er staat. Weet je, natuurlijk is het jammer als er iets verdwijnt wat je gewend bent en waar je je prettig in voelt, maar het is nu eenmaal besloten dat het anders moet. Lijkt me dan handiger om je energie er int e steken om het in de nieuwe vorm ook leuk te krijgen, als constant maar negatieve energie opvoeren dat het allemaal kut is nu en dat er alles aan gedaan wordt oke het bij het oude te krijgen.
Ik heb er alle begrip voor dat iedereen nog heel erg moet wennen, heel begrijpelijk allemaal, maar de hakken ni het zand zetten is niemand bij gebaat.
We hebben ooit een vergelijkbare situatie gehad een aantal jaar geleden, en toen was het de eerste dagen ook zoals het nu is. Maar toen iedereen een beetje de omslag had gehad, was het echt een leuk forum zonder noemenswaardig gebagger.
Iedereen zou op zijn minst zijn/haar best kunnen doen. Nu worden de mods door sommigen afgeschilderd als een stel fuhrers in de dop, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een leuk forum, dat voor iedereen leuk is (kan zijn).
Daar zijn van hogerhand regels voor opgesteld, en niet eens regels meer kaders, en als we daar allemaal een beetje binnen blijven dan is het best toeven hier. En zoals het altijd werkt bi vernieuwing: eerst worden de teugels strak aangetrokken, en als de rust weer een beetje wedergekeerd is komen ze vanzelf weer losser te hangen (en nee dat is dan niet het startsein om weer op de oude voet verder te baggeren)
voor een ex mod lees je wel bijzonder slechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cool, iemand die denkt dat HIJ een ommekeer kan veroorzaken.
GL
Daarom ben ik ook ex modquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een ex mod lees je wel bijzonder slecht
hahaha bitchfightttttttquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'ik' anders bijzonder vaak terug kunnen lezen in jouw postquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'ik' anders bijzonder vaak terug kunnen lezen in jouw post
Wen er maar aan dat je vaak in je 1tje bent anders, dat was Ous ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.
en nogmaals: het idee dat ik hier in mijn eentje de boel even recht kom zetten is nergens op gebaseerd.
De apocalyps komt man hij komtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al mijn goede bedoelingen ten spijt is het hier 1 grote saaie kutbende geworden.
Zag vanacht Penisbaard zelfs constant posten in onz.
ben jij ooit al eens mod geweest?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.
en nogmaals: het idee dat ik hier in mijn eentje de boel even recht kom zetten is nergens op gebaseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |