quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef Adolecens het volgende:
Sommige mensen hebben weer een leven nu
Die heeft al een SC post gemaakt in FB volgens mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog echte klachten heb gehad ook afgelopen dagen dat KLB dicht was![]()
Wie zal de 1e zijn die over de schreef gaat?
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog echte klachten heb gehad ook afgelopen dagen dat KLB dicht was![]()
Wie zal de 1e zijn die over de schreef gaat?
Thanksquote:
Heb je nog anime gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben maar gewoon goed bier gaan drinken. Geen KLB is slecht voor me!
Bitchin' spul hè, die speed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er nog, de hele nacht fokken!
Nog nieteens aangedacht om dat te halen, kan ik zeker nog 2 nachten doorquote:
Die zitten enkel bij ONZ, niet hier. Lowlandsquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:24 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die naar Lowlands zijn geweest dit weekend weten misschien niet eens van het hele KLB-debacle, bedacht ik net.
Kút, heb ik wéér iemand aan de drugs geholpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog nieteens aangedacht om dat te halen, kan ik zeker nog 2 nachten door
wil je het echt weten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Neroje het volgende:
Symphonic heeft ook het weekend van zijn leven gehad zo te zien
Als we nee zeggen ga je dan weg?quote:
Dan kan je het net zo goed vertellenquote:
I feel you.quote:
Nee, de euforie overheerst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Garisson72 het volgende:
Toch had ik me meer van dit moment voorgesteld, hebben jullie dat niet?
Gehoopt op direct een nieuwe baggerflood?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef Garisson72 het volgende:
Toch had ik me meer van dit moment voorgesteld, hebben jullie dat niet?
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.quote:
Wees blij dat je ONZ niet moet opruimen, dan ben je tot je kist aan toe nog bezig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.
Hoezo, da's CTRL A deletequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wees blij dat je ONZ niet moet opruimen, dan ben je tot je kist aan toe nog bezig.
Je hebt je daarvoor vrijwillig aangeboden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ruim 20 uur bezig geweest met opruimen. En het feit dat dat in de topics staat was alleen om te zien waar ik gebleven was in de brij van topics.
???????????quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gehoopt is een groot woord.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Gehoopt op direct een nieuwe baggerflood?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Yeeee! Ik kan weer verder met mijn leven!!![]()
![]()
Iedereen voelt voorzichtig even met een teen in het water of het wel aangenaam vertoeven is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik het een beetje kil in de KLB.
iedereen is nog bang dat het weer snel op slot gegooid wordquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik het een beetje kil in de KLB.
Boeken lezen doe je maar in je eigen tijd, het is nu tijd voor KLBquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
ja wel verdomme... ik was eindelijk weer eens een boek gaan lezen. dat gaat dus nu nooit meer uitgelezen wordenof KLB moet weer eens dichtgaan...
Geen probleem. Veel plezier met eentonig zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback.Dat waardeer ik.
Is het een idee dat in een sticky te verklappen of zo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef rubje het volgende:
misschien heb ik iets gemist maar waarom was KLB weg en wat is de reden dat het weer terug is gekomen en heeft dit intern in de leiding van fok rotzooi gegegeven?
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enquote:
En nu is het te laat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Lakitu het volgende:
Nu zijn er geen lowlands topics geweestDaar was het allemaal om te doen open je ogen
Animequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enanime te doen. Ik heb het nooit begrepen.
Je begint zelf nogal eentonig te worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen probleem. Veel plezier met eentonig zijn.
Ik geef alleen een feedback, zoals je zelf zei. Niet aangevallen voelen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je begint zelf nogal eentonig te worden.Bovendien had ik het tegen Ascendancy, en die kan daar prima mee omgaan.
Het is al voorbij nu. En Ritmo zie ik niet. Dus ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |