Hoe doe je dat? Ik wou een plaatje van een schuurmachine posten, maar doe het niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben naar buiten geweest, heb vreemde mensen ontmoet, heb 1500km gereden, en heb meisjes geschuurd dus eigenlijk is het best positief
Klacht: dat "klacht:" niet meer mag
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik wou een plaatje van een schuurmachine posten, maar doe het niet.
Rightquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan raak je 'vanzelf' uitgeFOKt, kun je daarna in alle rust werken aan dat opgefokte gevoel
In BNWquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maakt niet uit, het beeld dat ik nu in m'n hoofd hebt zorgde al voor een --> *proest!
*
Waar zouden we zijn zonder inbeeldingsvermogen...
Dan zijn we nergens. ik ben zelf behoorlijk visueel ingesteld, zie echt zo'n beeld van een mooie vrouw die wordt behandeld met een schuurmachine............quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maakt niet uit, het beeld dat ik nu in m'n hoofd hebt zorgde al voor een --> *proest!
*
Waar zouden we zijn zonder inbeeldingsvermogen...
Als ik zie wat er ondanks een overduidelijke waarschuwing van een dagje of 3 alsnog gekloot en geslot wordt, en in het backstage FA topic verschijnt, is het wel degelijk nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
RightDeze logica werkt alleen niet in de werkelijke wereld. Ik snap je punt wel maar was het maar zo makkelijk.
Toch goed geprobeerd!Persoonlijk vind ik alleen de mod drang op het moment gewoon een overkill.
wat een grapquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
TS begint: ik was bij Rio aan de Rijn, best een knalfuif dit jaar
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben zo blij als een pedo in een speeltuin dat ik gewoon nog niet wil slapen nu klb terug is
Moet je dan nu niet klagen over dat je 3 kilo bent aangekomen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
Verjaardag van een vriend
Verjaardag van mijn oma
Verjaardag van de buren
Nah, praktisch en alleen taart gegeten.
3 kilo op 120 is niet te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet klagen over dat je 3 kilo bent aangekomen?
Nee inderdaad, bij jou zou het inderdaad niet veel zoden aan de dijk zetten.quote:
Die grap heb je snel uit je hoge hoed getoverd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bij jou zou het inderdaad niet veel zoden aan de dijk zetten.
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Die grap heb je snel uit je hoge hoed getoverd!
Tot morgen lieve Pakspulquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Pakspul het volgende:
Ik ga in bed poepen en lekker slapen.
Tot morgen sukkels!
De liefde die hier in KLB hangt, onbeschrijflijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.
nntb!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook enorm fideel. Maar wat zwakjes uitgevoerd. Toch hvj.
FOK! zonder KLB is als bier zonder alcohol en als een bh aan de waslijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef TheKC het volgende:
Fok!ken zonder KLB was als het drinken van alcoholvrij bier.
Het verschil is dat ze de regels nu daadwerkelijk na gaan leven. Voor zolang het duurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met de oude situatie!!!!
Nu in Jip en Janneke en dat schijnt men wel te kunnen lezen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil met de oude situatie!!!!
Maar had je dan de dienstdoende mods niet gewoon even kunnen uitleggen waar ze op moeten letten ipv het hele forum dichtgooien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu in Jip en Janneke en dat schijnt men wel te kunnen lezen...
Dit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog echte klachten heb gehad ook afgelopen dagen dat KLB dicht was![]()
Of als neuken met een lelijk wijf. T kan wel, alleen t is niet prettig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef TheKC het volgende:
Fok!ken zonder KLB was als het drinken van alcoholvrij bier.
eens, wat een teringbendequote:
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?quote:
Hongerstaking wellicht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
Binnekort maar de macht overnemen bij fok want dit kan niet langer zo!quote:
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.quote:
daagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik spring zo van een lichtmast op de artiestenparkeerplaats van KLB 2.0
Groetjes.
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.
Tis jouw forum, laat het niet afpakken door die blonde!
Ik ben benieuwd.
Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Wacht nog even, moet eerst m'n auto verplaatsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.
Kijk die shit met dat hyves gebeuren ging vaak ook te ver maar opzich was het ook grappig.
Lekker elkaar afzeiken was op zijn tijd ook gewoon leuk.
Dat lijkt me ook wel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beter
maar daar valt ook genoeg over te klagenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Namen willen we horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Nou, wie dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |