Dan raak je 'vanzelf' uitgeFOKt, kun je daarna in alle rust werken aan dat opgefokte gevoelquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk vragen om problemen met zo'n smiley er bij. Iedereen moet altijd normaal doen en toch gebeurt dat niet altijd. Als je tegen een opgefokt iemand zegt dat hij normaal moet doen luistert hij toch vaak ook niet?
Het is een kwestie van wennen. Komt wel goed joh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef mirved het volgende:
Het voelt gewoon niet meer hetzelfde aan. Net als of mijn favoriete vriendinnetje misbruikt is![]()
Kunnen we nu wachten op een nieuw topic van S0k.?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een lekker wijfie geregeld. Echt sinds tijden niet meer zoeen mooie gehad. Helaas zei ze erna dat ze 15 was. Toen ben ik weggerend.
MAAK EEN TOPICquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een lekker wijfie geregeld. Echt sinds tijden niet meer zoeen mooie gehad. Helaas zei ze erna dat ze 15 was. Toen ben ik weggerend.
Doe je een linkje naar dat plaatjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik zit nu al met een dilemma.... Zie hier een post die gewoon schreeuwt om een reply met een plaatje van een ontzettend lelijke autoMaar ja nu mag je ineens geen plaatjes meer posten... Of ging dat alleen over plaatjes zoals "Captain Obvious...." e.d.?
Mods help me even uit de brand hier
Rende je weg omdat haar vader achter je aanzat? Anders snap ik het probleem niet zo goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef afcajos het volgende:
Sok was er die avond niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kunnen we nu wachten op een nieuw topic van S0k.?
Je wil een multipla plaatsen hequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik zit nu al met een dilemma.... Zie hier een post die gewoon schreeuwt om een reply met een plaatje van een ontzettend lelijke autoMaar ja nu mag je ineens geen plaatjes meer posten... Of ging dat alleen over plaatjes zoals "Captain Obvious...." e.d.?
Mods help me even uit de brand hier
Nou, misschien omdat ik 8 jaar ouder benquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Rende je weg omdat haar vader achter je aanzat? Anders snap ik het probleem niet zo goed
Ja nu is de lol er al vanaf om 'm te posten natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil een multipla plaatsen he
Ik voel je man, life's a bitchquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat ik 8 jaar ouder benOok ik heb grenzen. Al was ze echt fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |