Of als neuken met een lelijk wijf. T kan wel, alleen t is niet prettig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef TheKC het volgende:
Fok!ken zonder KLB was als het drinken van alcoholvrij bier.
eens, wat een teringbendequote:
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?quote:
Hongerstaking wellicht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu? Nog een slaapstaking? Of ga je een stap verder?
Binnekort maar de macht overnemen bij fok want dit kan niet langer zo!quote:
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.quote:
daagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik spring zo van een lichtmast op de artiestenparkeerplaats van KLB 2.0
Groetjes.
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Onderbouwen bitch. Jij ook boswachter.
Tis jouw forum, laat het niet afpakken door die blonde!
Ik ben benieuwd.
Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Wacht nog even, moet eerst m'n auto verplaatsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Groetjes.
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voorheen mocht je lekker kankeren en nu is dat opeens over ofzo.
Kijk die shit met dat hyves gebeuren ging vaak ook te ver maar opzich was het ook grappig.
Lekker elkaar afzeiken was op zijn tijd ook gewoon leuk.
Dat lijkt me ook wel ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zodra de geldingsdrang afneemt bij de desbetreffende moderators dan word het hier al een stuk leuker/beter
maar daar valt ook genoeg over te klagenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Namen willen we horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
2.0 is een stuk beter, maar het zou een stuk beter worden als er een paar van de "grote namen" opsodemieteren.
Nou, wie dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:44 schreef Dinthe het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |