quote:
Maar had je dan de dienstdoende mods niet gewoon even kunnen uitleggen waar ze op moeten letten ipv het hele forum dichtgooien?
Eigenlijk is er voor de users geen kont veranderd sinds vrijdag, de 2.0 regels zijn niet wezenlijk anders dan de regels van vrijdag, ik krijg de indruk dat alleen het modbeleid is aangescherpt.
Het modbeleid aanscherpen had ook achter de zo geliefde schermen gekunnen. En ik zie ook dat het geen gevolgen heeft gehad voor de bezetting. Maar de tijd zal leren of het nu beter gaat.
En ja, zoals ik het nu schrijf lijkt het net alsof ik de schuld leg bij de mods dat het forum dicht was, alsof zij hun werk niet goed deden en de regels niet goed en consequent toepasten. Het was nogal een drastische maatregel om het grootste subforum dicht te gooien
Het was wel grappig enzo, en het versterkte het gevoel van saamhorigheid bi de eckte KLB-ers, dus wat dat betreft is er niks aan de hand.
Maar goed, het was gezellig, het was goed om te realiseren dat KLB belangrijk voor me is (ik heb het echt gemist) en het is goed om te realiseren dat de wereld gewoon doordraait als KLB weg is (ik heb zowaar andere leuke dingen gedaan.)
[ Bericht 13% gewijzigd door zovty op 23-08-2010 11:00:55 ]