Dat is jouw mening.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap de lol er ook niet van. Penisbaard dacht schijnbaar dat het misschien grappig zou zijn om mij bij iedere post te quoten enanime te doen. Ik heb het nooit begrepen.
Wat Ritmo ermee te maken heeft zal ik wel gemist hebben, maar je kunt toch bashen in retrospect, mocht dat nodig zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
Het is al voorbij nu. En Ritmo zie ik niet. Dus ja.
Hij is ook niet geband volgens mij, maar hij is natuurlijk de aangewezen man om zo'n topic te openen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat Ritmo ermee te maken heeft zal ik wel gemist hebben, maar je kunt toch bashen in retrospect, mocht dat nodig zijn?
Ritmo is op vakantie smaatjes hosselenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is ook niet geband volgens mij, maar hij is natuurlijk de aangewezen man om zo'n topic te openen.
FIjn dat je dat voor mij beslist. Ik denk dat de mods hier in de nieuwe versie vast beter tegen modden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je begint zelf nogal eentonig te worden.Bovendien had ik het tegen Ascendancy, en die kan daar prima mee omgaan.
ze zullen het ook hard nodig hebben denk ikquote:
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten man. Alsof Yvonne bij alles wat je doet in je nek hijgt.
Jij hebt makkelijk praten als mod. Je weet niet hoe de struggle is op straat.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last van
Dit is natuurlijk vragen om problemen met zo'n smiley er bij. Iedereen moet altijd normaal doen en toch gebeurt dat niet altijd. Als je tegen een opgefokt iemand zegt dat hij normaal moet doen luistert hij toch vaak ook niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je gewoon normaal doet heb je daar geen last van
Normaal had ik hier een tan2 harde reactie op, maar dat durf ik nu niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Lexis het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten als mod. Je weet niet hoe de struggle is op straat.
Hehe ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Lexis het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten man. Alsof Yvonne bij alles wat je doet in je nek hijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |