Jammer genoeg wel, ik dacht dat we inmiddels al genoeg serieuze topics hadden op dit forum maar blijkbaar toch niet genoeg.quote:
Mooi zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij hoort er tegenwoordig ook bij, eigenlijk
Ga niet haten op jezelf. Je bedoelt het goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vooral die Steven.
Als het aan mij zou liggen dan was die jongen allang opgeflikkerd met een dikke ban.
KLB kan niet serieus genoeg zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, ik dacht dat we inmiddels al genoeg serieuze topics hadden op dit forum maar blijkbaar toch niet genoeg.
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Sinnie het volgende:
Kom op zeg, dat topic met die gozert die last kreeg van zijn maag na een reep chocola. Waarom gaat zoiets meteen weer naar ONZ.
Al mijn goede bedoelingen ten spijt is het hier 1 grote saaie kutbende geworden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ga niet haten op jezelf. Je bedoelt het goed.
niet eens specifiek in jouw post hoor, maar in het algemeen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bent te wantrouwend.
Ik bedoelde precies zoals het er staat, en kan me ook helemaal vinden in je post.
preciesquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)
Omdat hij vroeg of de moderators vonden of er genoeg informatie in de OP stond? Is dat dé reden om een topic meteen naar ONZ te bonjouren? Dat bedoel ik dus, kan best allemaal een tikkie minder serieus worden genomen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het een moderatie-uitlok-topic was. (Heb je de originele versie van de OP ook gezien?)
Cool, iemand die denkt dat HIJ een ommekeer kan veroorzaken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Als de sfeer bepaald wordt binnen de kaders hebben we daar geen problemen mee, maar als ik tussen de regels lees is dat niet wat er staat. Weet je, natuurlijk is het jammer als er iets verdwijnt wat je gewend bent en waar je je prettig in voelt, maar het is nu eenmaal besloten dat het anders moet. Lijkt me dan handiger om je energie er int e steken om het in de nieuwe vorm ook leuk te krijgen, als constant maar negatieve energie opvoeren dat het allemaal kut is nu en dat er alles aan gedaan wordt oke het bij het oude te krijgen.
Ik heb er alle begrip voor dat iedereen nog heel erg moet wennen, heel begrijpelijk allemaal, maar de hakken ni het zand zetten is niemand bij gebaat.
We hebben ooit een vergelijkbare situatie gehad een aantal jaar geleden, en toen was het de eerste dagen ook zoals het nu is. Maar toen iedereen een beetje de omslag had gehad, was het echt een leuk forum zonder noemenswaardig gebagger.
Iedereen zou op zijn minst zijn/haar best kunnen doen. Nu worden de mods door sommigen afgeschilderd als een stel fuhrers in de dop, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: een leuk forum, dat voor iedereen leuk is (kan zijn).
Daar zijn van hogerhand regels voor opgesteld, en niet eens regels meer kaders, en als we daar allemaal een beetje binnen blijven dan is het best toeven hier. En zoals het altijd werkt bi vernieuwing: eerst worden de teugels strak aangetrokken, en als de rust weer een beetje wedergekeerd is komen ze vanzelf weer losser te hangen (en nee dat is dan niet het startsein om weer op de oude voet verder te baggeren)
voor een ex mod lees je wel bijzonder slechtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Cool, iemand die denkt dat HIJ een ommekeer kan veroorzaken.
GL
Daarom ben ik ook ex modquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een ex mod lees je wel bijzonder slecht
hahaha bitchfightttttttquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'ik' anders bijzonder vaak terug kunnen lezen in jouw postquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'ik' anders bijzonder vaak terug kunnen lezen in jouw post
Wen er maar aan dat je vaak in je 1tje bent anders, dat was Ous ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.
en nogmaals: het idee dat ik hier in mijn eentje de boel even recht kom zetten is nergens op gebaseerd.
De apocalyps komt man hij komtquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al mijn goede bedoelingen ten spijt is het hier 1 grote saaie kutbende geworden.
Zag vanacht Penisbaard zelfs constant posten in onz.
ben jij ooit al eens mod geweest?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, wellicht omdat ik vanuit me zelf schrijf.
en nogmaals: het idee dat ik hier in mijn eentje de boel even recht kom zetten is nergens op gebaseerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |