Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je mag niet spelen met het etenquote:
laters flesquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de winkel want die gaat zo eindelijk openEn de koelkast was leeg toen ik wegging dus ik rammel van de honger nu
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de winkel want die gaat zo eindelijk openEn de koelkast was leeg toen ik wegging dus ik rammel van de honger nu
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavondquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]Succes
Mn huis is weer lekker schoon, er hangen nog 2 wasjes te drogen, verder alles gedaan
Vanavond BBQ dus hoef iig niet te koken
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavond
Hier welquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders niet
en wat nou als je rond 10 uur hebt gegeten en daarna niet meer dan kan het nu toch mooi of zie ik dat verkeert?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat het nog niet eens 18h is geweest
Wat is dat nou weer voor redenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier ook nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders niet
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik dus wel, vandaag nog om 12 uur warm gegetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor 18h is het middag, dan eet je niet warm
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de meeste mensen eten juist wel warm voor 18hquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?
Ik ben Nederlander, geen Fransmanquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste mensen eten juist wel warm voor 18h
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij neukt niet voor zonsondergang
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...
En na zonsondergang is het nacht en dan moet je slapenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij neukt niet voor zonsondergang
de meeste nederlanders eten ook voor 18hquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, geen Fransman
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En na zonsondergang is het nacht en dan moet je slapen
Daar wacht je zeker nog een aantal jaar meequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...
Ik kan eigenlijk niet wachten om ergens overheen te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar wacht je zeker nog een aantal jaar mee
die ken ik niet? Qua warm hehquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste nederlanders eten ook voor 18h
De wiekes?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
Note to self: Staff Benda Bilili in de gaten houden
quote:
quote:
schatjesquote:
Ik heb een fijn weekend gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
schatjes![]()
Oh het is etenstijd![]()
Morgen beginnen de scholen weerEn dan moet ik dus ook weer werken
Sander is aan het zingen (zo hard dat ik het door de babyfoon hoor, die dus aan de andere kant staat)
En ik ga vanavond om 9 uur naar bed
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
/einde twitterverhaal
Mij genoeg info, dank jequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
das een band, zie lowlands line up, ergens
Oja, schoolquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
schatjes![]()
Oh het is etenstijd![]()
Morgen beginnen de scholen weerEn dan moet ik dus ook weer werken
Sander is aan het zingen (zo hard dat ik het door de babyfoon hoor, die dus aan de andere kant staat)
En ik ga vanavond om 9 uur naar bed
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
/einde twitterverhaal
Ach. Anders doen ze het net als vorige keer; ding buiten zetten onder de luifel en daar het vlees braden en dan zitten we binnen te etenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavond
Ik zei toch vanavond BBQ'en?quote:
Jij doet dat niet zo graag he, BBQen? Enige voordeel is dat je niet hoeft te koken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik zei toch vanavond BBQ'en?![]()
Ben nog lang niet weg, pas over een uurtje gaan we op weg.
Nee. Ik hou sowieso al niet zo van zoveel vlees, meestal eet ik 1 of 2 kipsaté, hoogstens nog een hamburger en dan heb ik wel genoeg. Daarbij is barbequen nogal een kunst, meesten kunnen het niet. Dan heb ik liever een goed gebakken stuk biefstuk, lamsvlees of iets anders, dat is veel lekkerder dan zo'n verkoold stuk van de barbeque.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet dat niet zo graag he, BBQen? Enige voordeel is dat je niet hoeft te koken?
Vrouwquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee. Ik hou sowieso al niet zo van zoveel vlees, meestal eet ik 1 of 2 kipsaté, hoogstens nog een hamburger en dan heb ik wel genoeg. Daarbij is barbequen nogal een kunst, meesten kunnen het niet. Dan heb ik liever een goed gebakken stuk biefstuk, lamsvlees of iets anders, dat is veel lekkerder dan zo'n verkoold stuk van de barbeque.![]()
Nouja, voordeel.. Ik hou wel van koken. Voor een keer is het wel leuk maar ik ga na een dag hard werken gerust nog een half uur, uur in de keuken staan om iets lekkers op tafel te zetten
Hahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw![]()
BBQ'en is echt het mooiste wat je kan verzinnen op culinair gebied. De hele middag fikkie stoken en een beetje geleerd stukken vlees op en neer schuiven over dat rooster, wetende dat de hongerige meute afhankelijk is van de GrillMeisterPint in de knuist, T-shirt vol met vetspetters, geen kat die het wat kan boeien
![]()
En als je klaar bent flikker je alles in de vuilniscontainer en heb je geen afwas ook
Ik heb ook een fijn weekend gehad, hooguit in totaal 9 uurtjes slaapquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een fijn weekend gehad, jij ook? Zozo dat is vroeg naar bed, zo moe van vannacht? Veel sterke met het werken morgen
Ja dan kan ik begrijpen dat je vroeg naar bed gaat, ik heb van vrijdag op zaterdag dat aantal volgens mij al gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook een fijn weekend gehad, hooguit in totaal 9 uurtjes slaap
Dus vandaar vroeg naar bed.
bij mij begint de ellende woensdagquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik lag vannacht om een uur of één in bed, en om zeven uur liep de wekker weer af... maar morgenochtend ben ik vrij, dus kan ik wat langer blijven liggen.
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik lag vannacht om een uur of één in bed, en om zeven uur liep de wekker weer af... maar morgenochtend ben ik vrij, dus kan ik wat langer blijven liggen.
4 uur voor mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrij
Ik zeur toch ook niet? Ik deel alleen iets meequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrij
Dat doe je zelfquote:
Zo kwam het wel een beetje op mij overquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet? Ik deel alleen iets mee.
Mag ik een keer jouw BBQ-kunsten proeven dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan best goed BBQ'enMaar niet perfecte lifjes op een bedje van exquise lafjes. Dan moet je gewoon niet gaan BBQ en
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mag ik een keer jouw BBQ-kunsten proeven dan?![]()
Kijksequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga en maar eens vandoor, lekker naar de film, maar eens kijken of The Expendables wat is![]()
Bis Later
over een kwartiertje is het al klaarquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een kwartiertje is het al klaar
quote:
Eet smakelijk (salade en stokbroodjes dan maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook vandoor, laat nog wel weten hoe de BBQ was XD
Fijne avond
Oeh, ook lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Patat met twee kipkorns en een frikandel.
Lekker makkelijk inderdaad, maar jouw eten klinkt gezonderquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker![]()
en heel wat minder werk dan mijn paëlla
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef DaMart het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, maar jouw eten klinkt gezonder.
En nu een perenijsje toe.
Chorizo... dat klinkt alsof je je tafelheren onder het eten wat danspasjes wilt bijbrengen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met kip en olijven en peterselie en selderij en rijst en ui en knoflook en paprika en chorizo
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
Chorizo... dat klinkt alsof je je tafelheren onder het eten wat danspasjes wilt bijbrengen!
Eetsmakelijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het resultaat horen jullie zo
![]()
oeh lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met kip en olijven en peterselie en selderij en rijst en ui en knoflook en paprika en chorizo
![]()
![]()
Ik heb alleen tussen Karls-what's-in-a-name-Ruhe en Köln wat kunnen slapen. Al zit daar ook het knippen-en-plakken in Koblenz bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Mag ik wel op je begrafenis komen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje knapt uit elkaar
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddelsquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag ik wel op je begrafenis komen dan
Kruimeltjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
* Fha prikt per ongeluk express in je buikquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een stukje van je opgegetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddels
Heb je een stevig middagmaal gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ongeveer, het hadden er ook 6 kunnen zijn
Gemenerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
* Fha prikt per ongeluk express in je buik
Fhaaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha prikt per ongeluk express in je buik
Hihi het was wel met liefde hoorquote:
Nee, nee, nee, nee, geen begrafenis!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddels
Vogges mij niet neequote:
80 jaar? Maar...dat kan toch niet, gekkie, dan val ik echt uit elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, nee, nee, nee, geen begrafenis!Jij blijft mooi nog maar een jaar of 80 leven
En er is al een stukje ST opgegeten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
80 jaar? Maar...dat kan toch niet, gekkie, dan val ik echt uit elkaar
DUCKTAPE!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Oooh, maar ik kan wel meer dan één stukje missen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
En er is al een stukje ST opgegeten...
Nou dan tot net zo lang je lijf en jij het leuk vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I have no religion, but I believe in duct tapequote:
Okidoki!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou dan tot net zo lang je lijf en jij het leuk vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben daar ook stationsnaambordjes die smileys uitbeelden
Of twee tegelijk, kan ook:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bijna elke avond wel gefotografeerd wat ik gegeten heb![]()
En verder ook nog wel wat omgevingsfoto's gemaakt hoor.
Je was om op te vretenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, maar ik kan wel meer dan één stukje missen hoor![]()
was ik lekker?
En dan mij erg vinden.. Ik maak tenminste geen foto's van mijn etenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bijna elke avond wel gefotografeerd wat ik gegeten heb![]()
En verder ook nog wel wat omgevingsfoto's gemaakt hoor.
Nee. er is wel een ROFLach, maar dat is niet per trein bereikbaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
(die hadden ze zeker niet he?
)
Zo jong? Dan kan je inderdaad maar genieten van je leven en kan je roken, blowen en zuipen wat je wiltquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik vind 60 wel een mooie leeftijd om te halen
Wanneer vond ik jou voor het laatst erg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan mij erg vinden.. Ik maak tenminste geen foto's van mijn eten![]()
Qua eten altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer vond ik jou voor het laatst erg?
voor mij is het oud genoegquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo jong? Dan kan je inderdaad maar genieten van je leven en kan je roken, blowen en zuipen wat je wilt
Hahahaha! Maar die hebben wel een plaatsnaambordjequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. er is wel een ROFLach, maar dat is niet per trein bereikbaar
Dat JIJ nou geen spek lust kan ik niet helpen hmmquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua eten altijdJe wilt niet eens boerenkool met mij delen
Daar gaat iemand anders wel over denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar die hebben wel een plaatsnaambordje
Nee een chocolade muffinquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je een stevig middagmaal gehad?
vast wel..zullen we hem zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat iemand anders wel over denk ik
Wat zij zegtquote:
Oh, die ken ik niet, maar als ik er weer een keer ben, neem ik er eentjequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zo'n double chocolate van de Starbucks
makkiequote:
Ik sluit me aan bij jou, spekjes in de boer'nkoolquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
@Fles: dat jij het lust is gewoon gekEn boerenkool verspilling
dan nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vet waar ik op kan teren
hoe was sail?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vet waar ik op kan teren
Morgen weer een nieuwe dag, vakantie voorbij, tijd voor gezonder en regelmatiger etenquote:
Uhmquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag, vakantie voorbij, tijd voor gezonder en regelmatiger eten![]()
![]()
quote:[..]
Uhmben niet geweest Ik kreeg een enorme dip in de trein dus toen afgesproken op het station en toen naar huis.
Koen vond het wel machtig mooi allemaal
aah okee gaat et nu wel wat beter dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmben niet geweest Ik kreeg een enorme dip in de trein dus toen afgesproken op het station en toen naar huis.
Koen vond het wel machtig mooi allemaal
Ik reageer op je eten? Dat sail was niet tegen mij gericht, dus reageer ik niet onder de quote, maar tussen de quotequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik snap je quote-wijze niet helemaalOf ligt dat aan mij
dan kan je dat stukje toch ook deleten voor de duidelijkheid?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik reageer op je eten? Dat sail was niet tegen mij gericht, dus reageer ik niet onder de quote, maar tussen de quote
Haal de rest dan weg, das duidelijkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik reageer op je eten? Dat sail was niet tegen mij gericht, dus reageer ik niet onder de quote, maar tussen de quote
Nou ik heb maar 3,5 uur geslapen dus ik ga zo lekker douchen en dan op tijd mijn bedje in. Sander moet morgen weer naar school en ik moet weer werkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee gaat et nu wel wat beter dan?
Mijn ideequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je dat stukje toch ook deleten voor de duidelijkheid?
Slaap lekker en hopelijk een paar uur langer!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn idee![]()
Nou lieverdjesfijne avond en slaap lekker voor straks
Slaap lekker moppie, en sterkte met werken morgenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn idee![]()
Nou lieverdjesfijne avond en slaap lekker voor straks
aah okee slaap lekker ik ga zo ook moet morgenvroeg ook weer werkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik heb maar 3,5 uur geslapen dus ik ga zo lekker douchen en dan op tijd mijn bedje in. Sander moet morgen weer naar school en ik moet weer werken
Jij ook slaap lekker danquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee slaap lekker ik ga zo ook moet morgenvroeg ook weer werken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 naatje_1
02. 046 suikertaartje
03. 033 goldfinger1963
04. 028 Dr_Flash
05. 025 Trevland
06. 021 LovelyLady
07. 016 Giertje
08. 014 Fha
09. 014 Enfermera
10. 013 DaMart
11. 011 Marijkezwolle
12. 002 dagdag
13. 001 Solique
14. 001 fonsoy
15. 001 RensBrom
16. 001 es70
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 22 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 502 naatje_1
16. 127 goldfinger1963
24. 114 Dr_Flash
29. 108 Symphonic
45. 094 Pheno
En jij welterustenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje laat, maar avond trev en fonsoy
Lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k doet licht aan en schenkt een bakkie in
Hi! Nummer 11 op nummer 11quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k doet licht aan en schenkt een bakkie in
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi goeiemorgenIk kruip nog lekker even terug mijn bed in tot het droog wordt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGoedemorgen Wok
En goedemorgen allemaal
[..]
Hi! Nummer 11 op nummer 11
En nu weg, ontbijten en naar het werk, zoek jullie in de lunch nog wel even opFijne dag allemaal!
wat doe je dan uit bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Dat viel even vies tegen, zo vroeg op staan
Gelukkig hoost het en hoefde ik niet naar school
Mogguhquote:
Ik moet wel gewoon 'werken' zo (half 11 pas, maar er is genoeg te doen)quote:
zo iets als stofzuigen, dweilen, afwassen, kinderen aankleden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
Lees over Marijke's post heenfijne dag meis!
![]()
(bnlijkbaar nog niet wakker)
[..]
Mogguh
[..]
Ik moet wel gewoon 'werken' zo (half 11 pas, maar er is genoeg te doen)
Stofzuigen heb ik gisteravond gedaan, afwassen daar hebben we de vaatwasser voor, dweilen hoeft nog niet want gebrek aan laminaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo iets als stofzuigen, dweilen, afwassen, kinderen aankleden...
quote:
das lekker de week beginnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik gisteravond gedaan, afwassen daar hebben we de vaatwasser voor, dweilen hoeft nog niet want gebrek aan laminaat(komt wel over een week of 3 of 4) kids zijn al aangekleed.
Hoef eigenlijk alleen even de wc te doen en verder gewoon een relaxte maandag![]()
[..]![]()
Mogguh
quote:
bron:Chileense mijnwerkers leven nogquote:De reddingsdiensten boren vanaf maandag in zeker vier maanden tijd de leiding uit tot een tunnel van 66 centimeter breed om de 33 één voor één naar boven te kunnen halen
Klopt Wok, op vakantie geweest en toen gelijk alle werk wat was blijven liggen weer moeten wegwerken....quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Is wel wennen met mijn mobiel fokken
dat heb ik 1 keer geprobeerd maar dat is geen doen op een nokia.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Is wel wennen met mijn mobiel fokken
Niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
dat heb ik 1 keer geprobeerd maar dat is geen doen op een nokia.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik kan het niet lezen op dat kleine postzegelscherm. en de verbinding is ontzettend traag.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foei, zit ik het hele weekend al te F5en, maakt ze de hele foto niet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef fonsoy het volgende:
Goedenmorgen!
Goedenmorgen panda, LL, DM, trev
En nu een bakje
Morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef fonsoy het volgende:
Goedenmorgen!
Goedenmorgen panda, LL, DM, trev
En nu een bakje
Sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het niet lezen op dat kleine postzegelscherm. en de verbinding is ontzettend traag.
[..]
foei, zit ik het hele weekend al te F5en, maakt ze de hele foto niet
't is heerlijk om als je je in het OV verveelt even het nieuws te lezen, of nieuwste e-mails even te controleren. Ik wil niet meer terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen
Ben blij dat ik geen internet op mijn mobiel hebt.
Zou anders teveel afleiding krijgen.
heb je niks in je archief dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorrydoor de gezelligheid was ik het helemaal vergeten.
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.quote:
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.
Maar vooruit ik vraag wel aan mijn familie of zij ergens nog een foto van mij hebben.
daar heeft wokkin ook last van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.
Maar vooruit ik vraag wel aan mijn familie of zij ergens nog een foto van mij hebben.
en die techniek heb ik ook op wokkin toegepast.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de foto
op het laatst haddie een hele groep achter em aan lopen die em perse op de foto wouden zetten
Zit nooit in het OV, doe alles met de auto. Tevens lees ik e-mails op mijn werk gewoon door.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
't is heerlijk om als je je in het OV verveelt even het nieuws te lezen, of nieuwste e-mails even te controleren. Ik wil niet meer terug.
Het scheelt je ook drie tientjes in de maandquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit nooit in het OV, doe alles met de auto. Tevens lees ik e-mails op mijn werk gewoon door.
Hoor genoeg mensen die het ook relaxt vinden, ach ik vermijd het zolang mogelijk.
goeiesmorgens.quote:
Dat zou dan niet zoveel opvallen, tenzij ik op mezelf ga wonen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef fonsoy het volgende:
Het scheelt je ook drie tientjes in de maand
hihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de foto
op het laatst haddie een hele groep achter em aan lopen die em perse op de foto wouden zetten
Ik ook maar ik kan helaas niet slapen ik denk niet dat mijn baas dat goed vindquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
ik ga zo denk ik maar eens een uurtje slapen ben zo enorm moe
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
colllega die om 10:00 zou starten kwam net binnen lopen. Mijn collega die weer terug is van vakantie(en die tegenover mij zit) zei tegen haar. Goh ik dacht dat je om 10:00 zou beginnen, het is nu bijna 11:00. Laat mij raden jouw "ziekte" (maakte een gebaar met 2 vingers in de lucht) heeft jouw hersens aangetast en daardoor wist je de weg naar kantoor niet meer.
iddquote:
whehehequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:06 schreef friemelaar het volgende:
Haven van Leopoldburg![]()
Heb nu eindelijk ook die frituur gevonden
Zo'n weekend Zandvoort vergeet je niet snel, waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoiik ben weer een beetje levend!
Op het moment dat ik aan het werk ben heb ik mijn mobiel niet op zak, veelste bang dat die nat word of kapot gaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen
Ben blij dat ik geen internet op mijn mobiel hebt.
Zou anders teveel afleiding krijgen.
waar blijft ie dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat ik heb gejokt. Ik heb eens zitten bladeren hier in de mappen van mijn pc en ik kwam een foto van mij zelf tegen.
nat he, op z´n dakquote:
aldus een zeer subtiele flesquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoer
quote:
Waar blijft die dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat ik heb gejokt. Ik heb eens zitten bladeren hier in de mappen van mijn pc en ik kwam een foto van mij zelf tegen.
pm?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
hihihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoer
via pm zometeen maar ik moet eerst even iets belangrijks doenquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
via pm zometeen maar ik moet eerst even iets belangrijks doen
zeker niet met zo'n rare ijsboer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n weekend Zandvoort vergeet je niet snel, waarschijnlijk.
Waar werk je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
En weer aan het werk: W
Dat meisje kon wel een kop hele sterke koffie gebruiken, inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zeker niet met zo'n rare ijsboer.
gewoon ergens uploaden en dan dat linkje door pmenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Hellup hoe pm ik een foto ik heb als test naar mijzelf een foto gepmt maar ik zie alleen een kruisje
Geen lokale links in je bericht zetten (C:\Users\Mij\Afbeeldingen\Gekkefoto63.jpg), maar even naar een pichosterquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Hellup hoe pm ik een foto ik heb als test naar mijzelf een foto gepmt maar ik zie alleen een kruisje
even proberenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon ergens uploaden en dan dat linkje door pmen
Je mag hem ook best in deze slowchat zetten WMBquote:
foto gepmt beloof je dat je niet eng zult dromen vannachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
En weer aan het werk: W
ik zie het zometeen wel ben effe boodschappen doen heb hongerquote:
gepmtquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon ergens uploaden en dan dat linkje door pmen
En dan een CC naar mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Geen lokale links in je bericht zetten (C:\Users\Mij\Afbeeldingen\Gekkefoto63.jpg), maar even naar een pichoster
wokquote:
ik ben ook benieuwdquote:
quote:
of een flinke beurtquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat meisje kon wel een kop hele sterke koffie gebruiken, inderdaad![]()
.
pm verstuurd maar schrik nietquote:
Ja nu nog wel hahahahaquote:
Kijken of het beeld klopt, dat deden ze ook bij mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo geintresseerd in een foto van mij? Zo intressant ben ik niet hoor
Post hem nou maar ....quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo geintresseerd in een foto van mij? Zo intressant ben ik niet hoor
Ja dat zal het wel zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijken of het beeld klopt, dat deden ze ook bij mij
Ik heb hem al naar verschillende mensen gepmt en die zijn nu zo geschrokken dat zij zich meteen hebben afgemeld als fokkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Post hem nou maar ....Dan ben je van het gedoe af.
als ik moest schrikken heb je de verkeerde verstuurdquote:
Nee hoor dat is de goede. En ik doe graag aan zelfspot. Ik weet dat het niet zo erg is dat katten naar mij blazen, honden naar mij grommen en dat er iemand als ik langs kom fruit naar mij gooit of zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik moest schrikken heb je de verkeerde verstuurd![]()
ik had een kleine foto van een leuke vriendelijk lachende vrouw met lang zwart haar.
(dat lange zwarte haar was het enigste dat klopte met het beeld dat ik van je had)
quote:
ik sluit me hier bij aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik moest schrikken heb je de verkeerde verstuurd![]()
ik had een kleine foto van een leuke vriendelijk lachende vrouw met lang zwart haar.
(dat lange zwarte haar was het enigste dat klopte met het beeld dat ik van je had)
quote:
quote:
Dank je welquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
leuke foto niks om je voor te schamen in ieder geval
Misschien dat ze daarom iets te veel aan banaan dacht... weten we meteen waar het misging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of een flinke beurt![]()
maar niet door mij
oh is dat het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom iets te veel aan banaan dacht... weten we meteen waar het misging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh is dat het?
@Panda ik heb je foto gevonden met google.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb hem al naar verschillende mensen gepmt en die zijn nu zo geschrokken dat zij zich meteen hebben afgemeld als fokker![]()
Altijd lekker meeten, suc6quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb julie gepmt ik ga nu vergaderen
Ik vind hem leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nog niks ontvangen hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Leuke fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naar je doorgestuurd.
Als dat een foto is dan wil ik ook nog welquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Leuke foto! Niks geen stomme lachquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik zal eens kijke n of het wat isquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Toch niet zo'n succes? Mobiel internetquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of ik zo veel kan zien op ,ijn mobiel
Dat wel maar om echt goed te keuren nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch niet zo'n succes? Mobiel internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |