Oeh, ook lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Patat met twee kipkorns en een frikandel.
Lekker makkelijk inderdaad, maar jouw eten klinkt gezonderquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker![]()
en heel wat minder werk dan mijn paëlla
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef DaMart het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, maar jouw eten klinkt gezonder.
En nu een perenijsje toe.
Chorizo... dat klinkt alsof je je tafelheren onder het eten wat danspasjes wilt bijbrengen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met kip en olijven en peterselie en selderij en rijst en ui en knoflook en paprika en chorizo
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
Chorizo... dat klinkt alsof je je tafelheren onder het eten wat danspasjes wilt bijbrengen!
Eetsmakelijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het resultaat horen jullie zo
![]()
oeh lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met kip en olijven en peterselie en selderij en rijst en ui en knoflook en paprika en chorizo
![]()
![]()
Ik heb alleen tussen Karls-what's-in-a-name-Ruhe en Köln wat kunnen slapen. Al zit daar ook het knippen-en-plakken in Koblenz bijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik lag vannacht om een uur of één in bed, en om zeven uur liep de wekker weer af... maar morgenochtend ben ik vrij, dus kan ik wat langer blijven liggen.
Mag ik wel op je begrafenis komen danquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje knapt uit elkaar
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddelsquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mag ik wel op je begrafenis komen dan
Kruimeltjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
* Fha prikt per ongeluk express in je buikquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een stukje van je opgegetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddels
Heb je een stevig middagmaal gehad?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ongeveer, het hadden er ook 6 kunnen zijn
Gemenerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
* Fha prikt per ongeluk express in je buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |