quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef fonsoy het volgende:
Goedenmorgen!
Goedenmorgen panda, LL, DM, trev
En nu een bakje
Morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef fonsoy het volgende:
Goedenmorgen!
Goedenmorgen panda, LL, DM, trev
En nu een bakje
Sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan het niet lezen op dat kleine postzegelscherm. en de verbinding is ontzettend traag.
[..]
foei, zit ik het hele weekend al te F5en, maakt ze de hele foto niet
't is heerlijk om als je je in het OV verveelt even het nieuws te lezen, of nieuwste e-mails even te controleren. Ik wil niet meer terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen
Ben blij dat ik geen internet op mijn mobiel hebt.
Zou anders teveel afleiding krijgen.
heb je niks in je archief dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorrydoor de gezelligheid was ik het helemaal vergeten.
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.quote:
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.
Maar vooruit ik vraag wel aan mijn familie of zij ergens nog een foto van mij hebben.
daar heeft wokkin ook last van.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope wel een paar foto's van neefjes en nichtjes maar niet van mijzelf. Ik vind mijzelf niet fotogeniek. Ik lach altijd zo stom vind ik.
Maar vooruit ik vraag wel aan mijn familie of zij ergens nog een foto van mij hebben.
en die techniek heb ik ook op wokkin toegepast.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de foto
op het laatst haddie een hele groep achter em aan lopen die em perse op de foto wouden zetten
Zit nooit in het OV, doe alles met de auto. Tevens lees ik e-mails op mijn werk gewoon door.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
't is heerlijk om als je je in het OV verveelt even het nieuws te lezen, of nieuwste e-mails even te controleren. Ik wil niet meer terug.
Het scheelt je ook drie tientjes in de maandquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit nooit in het OV, doe alles met de auto. Tevens lees ik e-mails op mijn werk gewoon door.
Hoor genoeg mensen die het ook relaxt vinden, ach ik vermijd het zolang mogelijk.
goeiesmorgens.quote:
Dat zou dan niet zoveel opvallen, tenzij ik op mezelf ga wonen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef fonsoy het volgende:
Het scheelt je ook drie tientjes in de maand
hihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee lijkt wel op een vriend van me die wou ook nooit op de foto
op het laatst haddie een hele groep achter em aan lopen die em perse op de foto wouden zetten
Ik ook maar ik kan helaas niet slapen ik denk niet dat mijn baas dat goed vindquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef Giertje het volgende:
ik ga zo denk ik maar eens een uurtje slapen ben zo enorm moe
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
colllega die om 10:00 zou starten kwam net binnen lopen. Mijn collega die weer terug is van vakantie(en die tegenover mij zit) zei tegen haar. Goh ik dacht dat je om 10:00 zou beginnen, het is nu bijna 11:00. Laat mij raden jouw "ziekte" (maakte een gebaar met 2 vingers in de lucht) heeft jouw hersens aangetast en daardoor wist je de weg naar kantoor niet meer.
iddquote:
whehehequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:06 schreef friemelaar het volgende:
Haven van Leopoldburg![]()
Heb nu eindelijk ook die frituur gevonden
Zo'n weekend Zandvoort vergeet je niet snel, waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoiik ben weer een beetje levend!
Op het moment dat ik aan het werk ben heb ik mijn mobiel niet op zak, veelste bang dat die nat word of kapot gaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen
Ben blij dat ik geen internet op mijn mobiel hebt.
Zou anders teveel afleiding krijgen.
waar blijft ie dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat ik heb gejokt. Ik heb eens zitten bladeren hier in de mappen van mijn pc en ik kwam een foto van mij zelf tegen.
nat he, op z´n dakquote:
aldus een zeer subtiele flesquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoer
quote:
Waar blijft die dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat ik heb gejokt. Ik heb eens zitten bladeren hier in de mappen van mijn pc en ik kwam een foto van mij zelf tegen.
pm?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
hihihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegtreiteren die vuile verzakende kantjeslopende kuthoer
via pm zometeen maar ik moet eerst even iets belangrijks doenquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
via pm zometeen maar ik moet eerst even iets belangrijks doen
zeker niet met zo'n rare ijsboer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n weekend Zandvoort vergeet je niet snel, waarschijnlijk.
Waar werk je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
En weer aan het werk: W
Dat meisje kon wel een kop hele sterke koffie gebruiken, inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zeker niet met zo'n rare ijsboer.
gewoon ergens uploaden en dan dat linkje door pmenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Hellup hoe pm ik een foto ik heb als test naar mijzelf een foto gepmt maar ik zie alleen een kruisje
Geen lokale links in je bericht zetten (C:\Users\Mij\Afbeeldingen\Gekkefoto63.jpg), maar even naar een pichosterquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Hellup hoe pm ik een foto ik heb als test naar mijzelf een foto gepmt maar ik zie alleen een kruisje
even proberenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon ergens uploaden en dan dat linkje door pmen
Je mag hem ook best in deze slowchat zetten WMBquote:
foto gepmt beloof je dat je niet eng zult dromen vannachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
En weer aan het werk: W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |