quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi goeiemorgenIk kruip nog lekker even terug mijn bed in tot het droog wordt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerGoedemorgen Wok
En goedemorgen allemaal
[..]
Hi! Nummer 11 op nummer 11
En nu weg, ontbijten en naar het werk, zoek jullie in de lunch nog wel even opFijne dag allemaal!
wat doe je dan uit bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Dat viel even vies tegen, zo vroeg op staan
Gelukkig hoost het en hoefde ik niet naar school
Mogguhquote:
Ik moet wel gewoon 'werken' zo (half 11 pas, maar er is genoeg te doen)quote:
zo iets als stofzuigen, dweilen, afwassen, kinderen aankleden...quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:26 schreef LovelyLady het volgende:
Lees over Marijke's post heenfijne dag meis!
![]()
(bnlijkbaar nog niet wakker)
[..]
Mogguh
[..]
Ik moet wel gewoon 'werken' zo (half 11 pas, maar er is genoeg te doen)
Stofzuigen heb ik gisteravond gedaan, afwassen daar hebben we de vaatwasser voor, dweilen hoeft nog niet want gebrek aan laminaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo iets als stofzuigen, dweilen, afwassen, kinderen aankleden...
quote:
das lekker de week beginnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik gisteravond gedaan, afwassen daar hebben we de vaatwasser voor, dweilen hoeft nog niet want gebrek aan laminaat(komt wel over een week of 3 of 4) kids zijn al aangekleed.
Hoef eigenlijk alleen even de wc te doen en verder gewoon een relaxte maandag![]()
[..]![]()
Mogguh
quote:
bron:Chileense mijnwerkers leven nogquote:De reddingsdiensten boren vanaf maandag in zeker vier maanden tijd de leiding uit tot een tunnel van 66 centimeter breed om de 33 één voor één naar boven te kunnen halen
Klopt Wok, op vakantie geweest en toen gelijk alle werk wat was blijven liggen weer moeten wegwerken....quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Is wel wennen met mijn mobiel fokken
dat heb ik 1 keer geprobeerd maar dat is geen doen op een nokia.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Wok
Is wel wennen met mijn mobiel fokken
Niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
dat heb ik 1 keer geprobeerd maar dat is geen doen op een nokia.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik kan het niet lezen op dat kleine postzegelscherm. en de verbinding is ontzettend traag.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foei, zit ik het hele weekend al te F5en, maakt ze de hele foto niet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |