Misschien dat ze daarom iets te veel aan banaan dacht... weten we meteen waar het misging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of een flinke beurt![]()
maar niet door mij
oh is dat het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom iets te veel aan banaan dacht... weten we meteen waar het misging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh is dat het?
@Panda ik heb je foto gevonden met google.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb hem al naar verschillende mensen gepmt en die zijn nu zo geschrokken dat zij zich meteen hebben afgemeld als fokker![]()
Altijd lekker meeten, suc6quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb julie gepmt ik ga nu vergaderen
Ik vind hem leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nog niks ontvangen hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Leuke fotoquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne naar je doorgestuurd.
Als dat een foto is dan wil ik ook nog welquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Leuke foto! Niks geen stomme lachquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik zal eens kijke n of het wat isquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Panda72 het volgende:
Toch niet zo'n succes? Mobiel internetquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of ik zo veel kan zien op ,ijn mobiel
Dat wel maar om echt goed te keuren nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch niet zo'n succes? Mobiel internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |