Fhaaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha prikt per ongeluk express in je buik
Hihi het was wel met liefde hoorquote:
Nee, nee, nee, nee, geen begrafenis!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, regel dat maar even met Marijke dan, want ik ben uit elkaar geknapt inmiddels
Vogges mij niet neequote:
80 jaar? Maar...dat kan toch niet, gekkie, dan val ik echt uit elkaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, nee, nee, nee, geen begrafenis!Jij blijft mooi nog maar een jaar of 80 leven
En er is al een stukje ST opgegeten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
80 jaar? Maar...dat kan toch niet, gekkie, dan val ik echt uit elkaar
DUCKTAPE!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Oooh, maar ik kan wel meer dan één stukje missen hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
En er is al een stukje ST opgegeten...
Nou dan tot net zo lang je lijf en jij het leuk vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I have no religion, but I believe in duct tapequote:
Okidoki!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou dan tot net zo lang je lijf en jij het leuk vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben daar ook stationsnaambordjes die smileys uitbeelden
Of twee tegelijk, kan ook:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bijna elke avond wel gefotografeerd wat ik gegeten heb![]()
En verder ook nog wel wat omgevingsfoto's gemaakt hoor.
Je was om op te vretenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, maar ik kan wel meer dan één stukje missen hoor![]()
was ik lekker?
En dan mij erg vinden.. Ik maak tenminste geen foto's van mijn etenquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb bijna elke avond wel gefotografeerd wat ik gegeten heb![]()
En verder ook nog wel wat omgevingsfoto's gemaakt hoor.
Nee. er is wel een ROFLach, maar dat is niet per trein bereikbaarquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
(die hadden ze zeker niet he?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |