Ik heb ook een fijn weekend gehad, hooguit in totaal 9 uurtjes slaapquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een fijn weekend gehad, jij ook? Zozo dat is vroeg naar bed, zo moe van vannacht? Veel sterke met het werken morgen
Ja dan kan ik begrijpen dat je vroeg naar bed gaat, ik heb van vrijdag op zaterdag dat aantal volgens mij al gehaaldquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook een fijn weekend gehad, hooguit in totaal 9 uurtjes slaap
Dus vandaar vroeg naar bed.
bij mij begint de ellende woensdagquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik lag vannacht om een uur of één in bed, en om zeven uur liep de wekker weer af... maar morgenochtend ben ik vrij, dus kan ik wat langer blijven liggen.
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik lag vannacht om een uur of één in bed, en om zeven uur liep de wekker weer af... maar morgenochtend ben ik vrij, dus kan ik wat langer blijven liggen.
4 uur voor mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrij
Ik zeur toch ook niet? Ik deel alleen iets meequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook maar rond de 6 uur slaap gehad dus niet zeuren en ik ben morgen niet vrij
Dat doe je zelfquote:
Zo kwam het wel een beetje op mij overquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet? Ik deel alleen iets mee.
Mag ik een keer jouw BBQ-kunsten proeven dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan best goed BBQ'enMaar niet perfecte lifjes op een bedje van exquise lafjes. Dan moet je gewoon niet gaan BBQ en
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mag ik een keer jouw BBQ-kunsten proeven dan?![]()
Kijksequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga en maar eens vandoor, lekker naar de film, maar eens kijken of The Expendables wat is![]()
Bis Later
over een kwartiertje is het al klaarquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een kwartiertje is het al klaar
quote:
Eet smakelijk (salade en stokbroodjes dan maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook vandoor, laat nog wel weten hoe de BBQ was XD
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |