Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je mag niet spelen met het etenquote:
laters flesquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de winkel want die gaat zo eindelijk openEn de koelkast was leeg toen ik wegging dus ik rammel van de honger nu
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga naar de winkel want die gaat zo eindelijk openEn de koelkast was leeg toen ik wegging dus ik rammel van de honger nu
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavondquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]Succes
Mn huis is weer lekker schoon, er hangen nog 2 wasjes te drogen, verder alles gedaan
Vanavond BBQ dus hoef iig niet te koken
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavond
Hier welquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders niet
en wat nou als je rond 10 uur hebt gegeten en daarna niet meer dan kan het nu toch mooi of zie ik dat verkeert?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat het nog niet eens 18h is geweest
Wat is dat nou weer voor redenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier ook nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk geweldig BBQerig weer is het hier anders niet
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik dus wel, vandaag nog om 12 uur warm gegetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor 18h is het middag, dan eet je niet warm
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de meeste mensen eten juist wel warm voor 18hquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neukt zeker ook niet na zonsondergang?
Ik ben Nederlander, geen Fransmanquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste mensen eten juist wel warm voor 18h
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij neukt niet voor zonsondergang
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...
En na zonsondergang is het nacht en dan moet je slapenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij neukt niet voor zonsondergang
de meeste nederlanders eten ook voor 18hquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, geen Fransman
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En na zonsondergang is het nacht en dan moet je slapen
Daar wacht je zeker nog een aantal jaar meequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noujuist, met de kaarsjes aan en dan de vrouw langzaam uitkleden en dan gaan, maar ik neuk nog niet...
Ik kan eigenlijk niet wachten om ergens overheen te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar wacht je zeker nog een aantal jaar mee
die ken ik niet? Qua warm hehquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de meeste nederlanders eten ook voor 18h
De wiekes?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
Note to self: Staff Benda Bilili in de gaten houden
quote:
quote:
schatjesquote:
Ik heb een fijn weekend gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
schatjes![]()
Oh het is etenstijd![]()
Morgen beginnen de scholen weerEn dan moet ik dus ook weer werken
Sander is aan het zingen (zo hard dat ik het door de babyfoon hoor, die dus aan de andere kant staat)
En ik ga vanavond om 9 uur naar bed
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
/einde twitterverhaal
Mij genoeg info, dank jequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
das een band, zie lowlands line up, ergens
Oja, schoolquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
schatjes![]()
Oh het is etenstijd![]()
Morgen beginnen de scholen weerEn dan moet ik dus ook weer werken
Sander is aan het zingen (zo hard dat ik het door de babyfoon hoor, die dus aan de andere kant staat)
En ik ga vanavond om 9 uur naar bed
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
/einde twitterverhaal
Ach. Anders doen ze het net als vorige keer; ding buiten zetten onder de luifel en daar het vlees braden en dan zitten we binnen te etenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor jou dat het niet gaat regenen vanavond
Ik zei toch vanavond BBQ'en?quote:
Jij doet dat niet zo graag he, BBQen? Enige voordeel is dat je niet hoeft te koken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:30 schreef Enfermera het volgende:
Ik zei toch vanavond BBQ'en?![]()
Ben nog lang niet weg, pas over een uurtje gaan we op weg.
Nee. Ik hou sowieso al niet zo van zoveel vlees, meestal eet ik 1 of 2 kipsaté, hoogstens nog een hamburger en dan heb ik wel genoeg. Daarbij is barbequen nogal een kunst, meesten kunnen het niet. Dan heb ik liever een goed gebakken stuk biefstuk, lamsvlees of iets anders, dat is veel lekkerder dan zo'n verkoold stuk van de barbeque.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet dat niet zo graag he, BBQen? Enige voordeel is dat je niet hoeft te koken?
Vrouwquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee. Ik hou sowieso al niet zo van zoveel vlees, meestal eet ik 1 of 2 kipsaté, hoogstens nog een hamburger en dan heb ik wel genoeg. Daarbij is barbequen nogal een kunst, meesten kunnen het niet. Dan heb ik liever een goed gebakken stuk biefstuk, lamsvlees of iets anders, dat is veel lekkerder dan zo'n verkoold stuk van de barbeque.![]()
Nouja, voordeel.. Ik hou wel van koken. Voor een keer is het wel leuk maar ik ga na een dag hard werken gerust nog een half uur, uur in de keuken staan om iets lekkers op tafel te zetten
Hahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw![]()
BBQ'en is echt het mooiste wat je kan verzinnen op culinair gebied. De hele middag fikkie stoken en een beetje geleerd stukken vlees op en neer schuiven over dat rooster, wetende dat de hongerige meute afhankelijk is van de GrillMeisterPint in de knuist, T-shirt vol met vetspetters, geen kat die het wat kan boeien
![]()
En als je klaar bent flikker je alles in de vuilniscontainer en heb je geen afwas ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |