Zo jong? Dan kan je inderdaad maar genieten van je leven en kan je roken, blowen en zuipen wat je wiltquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
ik vind 60 wel een mooie leeftijd om te halen
Wanneer vond ik jou voor het laatst erg?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan mij erg vinden.. Ik maak tenminste geen foto's van mijn eten![]()
Qua eten altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer vond ik jou voor het laatst erg?
voor mij is het oud genoegquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo jong? Dan kan je inderdaad maar genieten van je leven en kan je roken, blowen en zuipen wat je wilt
Hahahaha! Maar die hebben wel een plaatsnaambordjequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. er is wel een ROFLach, maar dat is niet per trein bereikbaar
Dat JIJ nou geen spek lust kan ik niet helpen hmmquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua eten altijdJe wilt niet eens boerenkool met mij delen
Daar gaat iemand anders wel over denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar die hebben wel een plaatsnaambordje
Nee een chocolade muffinquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je een stevig middagmaal gehad?
vast wel..zullen we hem zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat iemand anders wel over denk ik
Wat zij zegtquote:
Oh, die ken ik niet, maar als ik er weer een keer ben, neem ik er eentjequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Zo'n double chocolate van de Starbucks
makkiequote:
Ik sluit me aan bij jou, spekjes in de boer'nkoolquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
@Fles: dat jij het lust is gewoon gekEn boerenkool verspilling
dan nogquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vet waar ik op kan teren
hoe was sail?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vet waar ik op kan teren
Morgen weer een nieuwe dag, vakantie voorbij, tijd voor gezonder en regelmatiger etenquote:
Uhmquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag, vakantie voorbij, tijd voor gezonder en regelmatiger eten![]()
![]()
quote:[..]
Uhmben niet geweest Ik kreeg een enorme dip in de trein dus toen afgesproken op het station en toen naar huis.
Koen vond het wel machtig mooi allemaal
aah okee gaat et nu wel wat beter dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhmben niet geweest Ik kreeg een enorme dip in de trein dus toen afgesproken op het station en toen naar huis.
Koen vond het wel machtig mooi allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |