ja ik denk ook dat het zoiets gaat worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef j95 het volgende:
Het zou je maar overkomenIk denk dat een bloemetje en wat beddengoed al een hoop goed kan maken. Verder, mooi verhaal
Ik hoop voor TS dat het verzonnen isquote:
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe lam moet je wel niet zijn om over je schoonouders heen te pissen?!
nou vannacht niet.. en vanmorgen toen ik weg ging waren ze al weg... maar ze zijn wel het typen dat tegen mij zal doen alsof ze d'r om kunnen lachen.. maar of dat echt zo is dat is maar de vraagquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef linpunt het volgende:
hahahaha, dit is wel een onmogelijk moeilijke situatie.. kunnen ze er al om lachen?
Ja ok, maar over je schoonouders? Dudequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
Hoe dronken ik ook wel niet ben, ik weet altijd exact wat ik doe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
en?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:45 schreef koemleit het volgende:
ik bel vanmiddag m'n vriendin om te vragen of haar ouders d'r nog iets over te melden hadden.
Denk dat dit idd verstandig isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door je direct je excuus aan te bieden.
Inderdaad, en dan kunnen jullie er later gewoon om lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot voor op hun deur zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door direct je excuses aan te bieden.
Dit dus. Denk dat dat de enige kans is om 't ooit nog goed te maken, als het al goed komt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot voor op hun deur zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door direct je excuses aan te bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook altijd nog zeggen: 'ach, een uurtje terug heb ik jullie dochter nog in haar gezicht gespoten, dus dit valt eigenlijk wel mee.'quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Ook nog een kan verse ochtendurine erbij, kunnen ze het nog eens overdoenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
neequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
roflquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
en zeker terugkerend bij het huwelijk, mocht het zover komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:28 schreef Adfundum het volgende:
Nou ja, in ieder geval genoeg gespreksstof voor de verjaardagsfeestjes de komende jaren.
Denk het niet... Tenzij ze dement zijn. In dat geval heb je wel weer de kans dat ze binnenkort op jouw bed staan te plassen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef cumcumber het volgende:
Over een paar weken zijn ze het weer vergeten joh!
schoonouders waren weg.. En nee niet naar de kerkquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoezo waren je ouders vanochtend weg toen jij wegging? Naar de kerk? Als dat zo is komt het zéker niet meer goed(als het waar is dan...)
op de deken gelukkig..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Zeurnietzo het volgende:
En was het dan op de deken of echt op hun hoofd?![]()
Maar wat anderen al zeiden: verontschuldig jezelf en geef ze een cadeautje.
Goed, koop een nieuwe deken en dan is het probleem waarschijnlijk opgelost. Het stomste wat je nu kan doen is steeds aan je vriendin vragen hoe ze reageren, maar verder niets doen. Daar scoor je zowel bij haar als bij hun geen punten mee.quote:
Bij mij ook, wil niet zeggen dat ik het dan goed gaat wat ik wil maar ik weet wel waar ik mee bezig ben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe dronken ik ook wel niet ben, ik weet altijd exact wat ik doe.
oei dat is foute boelquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
Vriendin reageert overigens niet op smsje..
dus je vriendin had haar ouders al gesproken voordat jij uit bed was?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
Jij moet geen detective worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dus je vriendin had haar ouders al gesproken voordat jij uit bed was?
je vriendin heeft er 's nachts niets van gemerkt (je hoort namelijk perfect wanneer welke deur in een huis open gaat)
Ze zal dus ook ongetwijfeld haar ouders hebben gehoord (reactie op jouw pissen... neem toch wel aan dat je dan gelijk op straat staat...), en toch heeft ze jou weer terug in bed gelaten?
Ik vind het een onzin verhaal, sorry.
waar staat dat m'n vriendin niets gemerkt heeft? Waar staat dat m'n vriendin haar ouders al gesproken had voor dat ik op was?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dus je vriendin had haar ouders al gesproken voordat jij uit bed was?
je vriendin heeft er 's nachts niets van gemerkt (je hoort namelijk perfect wanneer welke deur in een huis open gaat)
Ze zal dus ook ongetwijfeld haar ouders hebben gehoord (reactie op jouw pissen... neem toch wel aan dat je dan gelijk op straat staat...), en toch heeft ze jou weer terug in bed gelaten?
Ik vind het een onzin verhaal, sorry.
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
waar staat dat m'n vriendin niets gemerkt heeft? Waar staat dat m'n vriendin haar ouders al gesproken had voor dat ik op was?
juist nergens.. M'n vriendin had het echt wel gemerkt iedereen was op zo rond 4 uur.. toen zijn we daarna inderdaad gewoon verder gaan slapen.. Bij het ontwaken zei m'n vriendin dat ik maar beter kon gaan voordat haar ouders terug kwamen.. Anyway ik ga d'r over een half uurtje heen....
Vind je het gek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef koemleit het volgende:
men dat wordt niet makkelijk daar heen te gaan...Vriendin reageert overigens niet op smsje..
Natuurlijk, het zal je vriendin maar zijn die de boel staat onder te spetteren.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Natuurlijk, het zal je vriendin maar zijn die de boel staat onder te spetteren.
Ga anders eerst ff goed pissen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef koemleit het volgende:
oke fiets er nu heen... plaats een update na afloop.
gr
Succes!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef koemleit het volgende:
oke fiets er nu heen... plaats een update na afloop.
gr
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:04 schreef Houniet het volgende:
Komt ie daar aan, stijf van de zenuwen gaat hij eerst daar poepen raakt de wc verstopt.
Een vriendin van me stond ook es straalbezopen in de slaapkamer van haar ouders te pissen.quote:
Als je genoeg gezopen hebt gaat dat op de automatische piloot aka slaapwandelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Silven het volgende:
Je heb toch je ogen open als je pist. Verkeerde deur pakken oké, maar als je daar dan staat en je ziet geen witkleurig toiletvormig object dan ga je het toch niet laten lopen???
Nou ik ben al vaak straalbezopen geweest maar slaapwandelen heb ik geen last van. Gelukkig, zo te zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je genoeg gezopen hebt gaat dat op de automatische piloot aka slaapwandelen.
Slaapwandelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Silven het volgende:
Je heb toch je ogen open als je pist. Verkeerde deur pakken oké, maar als je daar dan staat en je ziet geen witkleurig toiletvormig object dan ga je het toch niet laten lopen???
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Nou ik ben al vaak straalbezopen geweest maar slaapwandelen heb ik geen last van. Gelukkig, zo te zien.
Bronquote:Slaapwandelen kan ook het gevolg zijn van alcohol- of druggebruik.
Ja, maar kan nog steeds waar zijn. Ik heb ook HELE domme dingen gedaan terwijl ik dronken of stoned was. Een keer In de trein gezeten van Amsterdam naar Maastricht terwijl naar Utrecht moest, en toen ging ik een half uur voor de deur van willekeurige huis staan in Maastricht en proberen te openen met de sleutels van mijn plek in Utrecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Re het volgende:
TS moest bewust pissen dus lijkt me geen vorm van slaapwandelen...
Don't be so sure.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Re het volgende:
TS moest bewust pissen dus lijkt me geen vorm van slaapwandelen...
quote:Meestal doe je bizarre dingen als meubelen verzetten, urineren in de vuilbak, uit het venster klimmen, … Het komt ook voor dat slaapwandelaars de koelkast plunderen. Wat je ook uitspookt, één ding staat vast: de volgende dag herinner je je niets meer van je nachtelijke escapades. Tijdens het slaapwandelen functioneert je geheugen namelijk niet.
quote:Ook gebeuren daarbij weleens gekke dingen: men doet bijvoorbeeld een plas in de keuken of kruipt in andermans bed. Soms kan de slaapwandelaar de indruk wekken ergens voor weg te lopen, alsof hij een naderend gevaar ontvlucht.
bronquote:Zulke episodes kunnen in de hand worden gewerkt door alcohol- of middelengebruik bij iemand die daar vatbaar voor is.
Serieus? Waar dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knopje voor he
Veeg me opquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriendin van me stond ook es straalbezopen in de slaapkamer van haar ouders te pissen.
Ikzelf heb wel es een drol gedraaid in de keuken van de onderbuurman.
Dronken zijn + naar de wc moeten + verkeerde deur pakken = dodelijk.
In de OP staat dat hij zich dat niet meer kan herinnerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun dekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Terwijl ze er in lagen dus! Dat merk je toch wel op? Ook al ben je aan het pitten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun deken
Naast het bed gaan schijten, dan glijden ze uit en hebben ze hun aandacht wel ergens anders voor nodig dan hun natte bed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Of hij krijgt nu een golden shower van zn schoonoudersquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:41 schreef Silven het volgende:
Gezien TS nog niet terug is zal het wel goed zitten. Of hij zit weer in de kroeg z'n ellende weg te zuipen omdat z'n relatie voorbij is.
Logisch jonge.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
ik pak even koffie en dan leg ik het uit... djeez wat klote.
Damn, sterkte, blijkbaar zijn ze toch niet zo heel tof, die schoonouders en vriendin... Helemaal van de kaart zijn kan eens gebeuren, van die achterlijk lompe dingen horen daar ook bij. Moet bespreekbaar blijven eigenlijk..quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ja, ik zou het vervolg er ook nog even bij verzinnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Dat is wel zuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
oehhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ben benieuwd. Hoelang had je al een relatie? Toch best belangrijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
8 maandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoelang had je al een relatie? Toch best belangrijk.
Wel tof van je schoonoudersquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
Oh, het was maar een klein beetje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
nou nee ik geloofde het dus eerst ook niet...ik zei het is puur dit he? maar ze beweerde echt van niet.. na ja shit happens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel tof van je schoonouders, maar wist je dat je vriendin twijfels had over de relatie?
Zuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ik vind het wel tof dat je toch nog even bloemetjes en dit gedaan hebt, ze namen het toch wel sportief op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
ik zelf ook vermoedelijk... wordt toch een classic verhaal uiteindelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je toch nog even bloemetjes en dit gedaan hebt, ze namen het toch wel sportief op.![]()
Ik zou er zelfs na een paar jaar er hard om kunnen lachen.![]()
Voor je kinderen later.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zelf ook vermoedelijk... wordt toch een classic verhaal uiteindelijk.
Ach je hebt het goede gedaan door je face to face te excuseren, heb je ballen voor nodigquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Voor je kinderen later.
"Weet je, als ik vroeger niet over de ouders van mijn vriendinnetje van toen had gepist, dan waren jullie niet geweest."
[..]
Voor je kinderen later.
"Weet je, als ik vroeger niet over de ouders van mijn vriendinnetje van toen had gepist, dan waren jullie niet geweest."
Ik ook, mooi woordgrapje ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar klote voor je TS, sterkte.
Weet je wat het is. Het had ook totaal anders kunnen uitpakken. Stel je voor dat je ex-schoonouders van pisseks gehouden hadden dan werden ze in 1 klap botergeil, dan was je die avond mooi vreemd gegaan met d'r ouders. Kutleven.quote:
dat had vandaag wellicht exact dezelfde gesprekken opgeleverd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Het had ook totaal anders kunnen uitpakken. Stel je voor dat je ex-schoonouders van pisseks gehouden hadden dan werden ze in 1 klap botergeil, dan was je die avond mooi vreemd gegaan met d'r ouders. Kutleven.
[..]
Voor je kinderen later.
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, da's dan mooi klote zeg. Weet je in ieder geval waar je aan toe was door je zeikincident.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
*proest*quote:druppel
En je houdt er een geweldige anekdote aan overquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen
ik denk dat je (ex-)schoonouders aardig waren omdat ze wisten dat je vriendin de relatie ging verbreken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat je (ex-)schoonouders aardig waren omdat ze wisten dat je vriendin de relatie ging verbreken?
Omdat ze zo over de zeik waren.quote:
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijnquote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef Re het volgende:
[..]
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijn
En ze waren bang dat TS volgende x voor een grote boodschap in de echtelijke bedstee zou gaan. Een hoop kopzorgen die je maar beter voor kunt zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef Re het volgende:
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijn
Topic wel gelezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Esuri het volgende:
Als dit al waar is zou ik heel netjes je excuses gaan aanbieden...
quote:
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ken mensen die in een dronken bui hun bed (partner incluis) hebben ondergescheten, en mensen die van (gestoffeerde) trappen afgezeikt hebben. Maar dit is toch echt wel een nieuwe.
Welk antwoord?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef dikke_donder het volgende:
ok, ondertussen ben ik benieuwd wat het antwoord is
can't waitquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.
Over een uurtje post ik hem even.(lang verhaal)
Uur is al om, hop hop, chop chop!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.
Over een uurtje post ik hem even.(lang verhaal)
Snel nog wat bedenken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uur is al om, hop hop, chop chop!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef drijfhout het volgende:
Kut voor je, de afloop, TS!
Ik heb zelf ook weleens slaap- en alcoholdronken over het perzisch tapijt van mijn toenmalige schoonouders gepist. Ik sliep daar netjes op de bank destijds, maar dacht dat ik nog op de camping was waar we net wekenlang in een tentje hadden gekampeerd.
Dus ik kruip op mijn knieën uit de niet meer aanwezige tent, voel met mijn handen hoogpolig "gras", ga rechtop staan, begin te urineren over het "gras" achter de veronderstelde tent, en wordt tijdens het urineren langzaamaan echt wakker middenin de huiskamer van mijn schoonouders...
Hij is er!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uur is al om, hop hop, chop chop!
quote:Word ik wakker in de nacht staat die gast mijn benen onder te pissen,(er was ook geen wc meer) maar het ergste was dat hij tegelijk over mij heen aan het kotsen was, persoonlijk kan ik het niemand aanraden.
Ik heb mij bij de taxichauffeur ook maar gelijk verontschuldigd voor die rare geur die om mij heen hing.quote:
Vriendin wakker gemaakt, samen het tapijt afgedept, en haar ouders hebben gelukkig nooit iets gemerkt de volgende ochtend of later.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
of de ouders van zijn vriendin het hem gaan vergeven natuurlijk
Lezen is ook een kunstquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:52 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik kan niet werken en alles op Fok! bijhouden tegelijk...
anyweg, klote voor je TS
Misschien is de TS wel vaker erg dronken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
OT: idd rot. Zeker als je schoonouders zich er niet zo druk om maken en je vriendin het dan wel uitmaakt...
Vergeet niet een kratje bier mee te nemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef j95 het volgende:
Het zou je maar overkomenIk denk dat een bloemetje en wat beddengoed al een hoop goed kan maken. Verder, mooi verhaal
Wellicht, maar in dit geval zou het niet helemaal eerlijk zijn hem er op af te rekenen, gezien zij die avond ook behoorlijk lam was volgens de OPquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:05 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien is de TS wel vaker erg dronken?
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
Ik ook nietIk doe meestal bij topics die ik volg alleen de posts van TS checken. ctrl+f ftw
OT: idd rot. Zeker als je schoonouders zich er niet zo druk om maken en je vriendin het dan wel uitmaakt...
dit dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mij![]()
OT: Maar die vriendin twijfelde al en dit was waarschijnlijk gewoon de druppel. Nou ja op naar de volgende
Topic bekijken op één pagina: ctrl+f (zoekfunctie), naam van ts intikken, enter...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mij![]()
OT: Maar die vriendin twijfelde al en dit was waarschijnlijk gewoon de druppel. Nou ja op naar de volgende
ja, hieroquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
Vind ik mijn manier toch makkelijkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef Chickert het volgende:
[..]
Topic bekijken op één pagina: ctrl+f (zoekfunctie), naam van ts intikken, enter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
"...we praten er niet meer over." zeiden ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kijk op zich wel relaxed van je schoonouders dat ze er niet te moeilijk over hebben gedaan
Al hebben ze dit waarschijnlijk heel slim gespeeld en tegen hun dochter gezegd dat ze willen dat zij jou dumpt, nu is zij de boosdoener
dat wel - heb ooit de hele slaapkamer natgepistquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
Gebeurt veel vaker. Ik heb in mijn jeugd wel eens bij mijn moeder in de slaapkamer staan pissen. Ik ken eigenlijk genoeg mensen die in dronken buien zo'n beetje alles hebben ondergepist, maar je schoonouders had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
quote:
Wel een geniaal verhaal, thoughquote:
Hij is nog altijd actief op Fok! Misschien is het tóch echt gebeurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wel een geniaal verhaal, thoughDenkt dat TS er nu ook nog wel eens om lacht aan het kampvuur met z'n maten
quote:
ONGELOOFWAARDIG OF EEN DOMME PERSOON? dat ruik je toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed verhaal voor de vrijdagochtend idd. In mijn vriendengroep ook een aantal kastpissers. Ook een gast die in een café zo'n pisbak van de muur trok, had ie net 2 maanden met zijn vriendinMaarja, schijnbaar vond ze hem toch wel leuk, paar jaar terug zijn ze getrouwd. Andere maat van me werd s'ochtends een keer wakker in de smurrie, dacht ie dat ie in zijn bed gekotst had, maar ja, boeien dacht ie, gewoon nog een half uur blijven liggen. Bleek het geen kots te zijn maar stront
Tja, als je de avond van te voren keihard gezopen hebt, dan word je niet bepaald heel helder en direct wakker, dus ik kan het wel begrijpen. Bovendien is het verhaal bevestigd door zijn zus en ouders. Diezelfde zus die ook een keer de badkamer kon schoonmaken nadat hij die ondergekotst had en weer was gaan slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
ONGELOOFWAARDIG OF EEN DOMME PERSOON? dat ruik je toch wel gewoon?
Op zich toch niet zo'n probleem? Het lijkt me pas lastig worden als het er tegelijkertijd uit komt ..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef McBrannagh het volgende:
Ik heb wel eens gescheten over mijn eigen kots in de plee waardoor ik weer heftig moest kotsen.
Inderdaad lastig, ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Op zich toch niet zo'n probleem? Het lijkt me pas lastig worden als het er tegelijkertijd uit komt ..
Had mijn opa in het bejaardentehuis ook, die koos ervoor om te kotsen. Zat heel de deur onder de strontquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Inderdaad lastig, ik spreek uit ervaring![]()
Diarree en kotsen tegelijk.. Kiezen tussen 2 kwaden..,. Dan maar proberen tussen je benen door te kotsen en oh wacht; daar staat een prullenbakje..
Heeft hij al gedaan. En toen maakte zijn vriendin het uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:09 schreef Gray het volgende:
Ik zou de volgende keer dat je langsgaat op z'n minst een bloemetje meenmemen.
Of een doekje.
Ah, topic was al even onderweg. Mogge Gray.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. En toen maakte zijn vriendin het uit.
Kan best hoor. Had een keer iemand op visite, die bleef pitten op de bank, want hij kon niet meer autorijden. Hij slaapwandelde altijd als ie teveel gedronken had. Maar dat was een keurige jongen, hij stond ineens midden in de nacht bij ons op de kamer en wilde gaan stofzuigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geloof er niks van. Maar mooi verhaal ^^
Het was 6 jaar geleden al uitgegaan blinde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
HOE IS DIT AFGELOPEN IS TS NOG SAMEN MET DAT CHICKIE IN 2016
Misschien hebben ze goedmaakseks gehad en heeft TS nieuw bed gekocht voor zn (ex)schoonoudersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was 6 jaar geleden al uitgegaan blinde.
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:25 schreef flibber het volgende:
heerlijk verhaal als is het 6 jaar oud.
tja voor veel mensen zal een dergelijk scnenario moeilijk in te beelden zijn.
ik heb ooit eens een zuip wedstrijdje gehouden met slowaken....
Ik verloor, maar ik moest naar de wc...ik piste de hele wasmachine onder omdat ik schijnbaar dacht dat dat het uriniour was.
Helaas zijn er foto's van, dus dat word een moeilijk moment met trouwen
De volgende ochtend dikke kater maar 0% idee van wat ik had gedaan...
Ach ja, wasmachine onder zeiken valt mee ivm je schoonouders onder zeiken....
Maar kan erger....
2015....aanvang studentenjaar enschede...introductieweek.
een sjaars scoort een nieuwe studente.
eenmaal thuis is het meisje zo dronken dat de sjaars haar op de bank legt en in zijn eigen bed duikt.
volgende dag ligt er schijt op de tefal en is er met een donald duck de reet af geveegd....
das dus helaas waar, er zijn foto's van, sneu voor meisje.
Of een dame die aan de spuitpoep komt en de muren ff gaat sausen, ook daar waren helaas beelden van
je schoonouders onder zeiken valt dus wat dat betreft wel mee...
Ik ben wel benieuwd naar update TS, heeft hij haar ooit gesproken nadien en is dit voorval ook besproken?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.
Is dus naar z'n kamer gezwalkt, heeft daar de verband doos losgetrokken en is met behulp van de spiegel pleisters gaan plakken. Daarna meteen zijn bed ingerold. Volgende ochtend wordt hij wakker, zijn hele bed onder het bloed. Dus hij meteen naar de spiegel om te kijken wat er met z'n reet aan de hand is. Zit de hele spiegel onder de pleisters.
dit moet verzonnen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.
Is dus naar z'n kamer gezwalkt, heeft daar de verband doos losgetrokken en is met behulp van de spiegel pleisters gaan plakken. Daarna meteen zijn bed ingerold. Volgende ochtend wordt hij wakker, zijn hele bed onder het bloed. Dus hij meteen naar de spiegel om te kijken wat er met z'n reet aan de hand is. Zit de hele spiegel onder de pleisters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |