ja ik denk ook dat het zoiets gaat worden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef j95 het volgende:
Het zou je maar overkomenIk denk dat een bloemetje en wat beddengoed al een hoop goed kan maken. Verder, mooi verhaal
Ik hoop voor TS dat het verzonnen isquote:
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe lam moet je wel niet zijn om over je schoonouders heen te pissen?!
nou vannacht niet.. en vanmorgen toen ik weg ging waren ze al weg... maar ze zijn wel het typen dat tegen mij zal doen alsof ze d'r om kunnen lachen.. maar of dat echt zo is dat is maar de vraagquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef linpunt het volgende:
hahahaha, dit is wel een onmogelijk moeilijke situatie.. kunnen ze er al om lachen?
Ja ok, maar over je schoonouders? Dudequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
Hoe dronken ik ook wel niet ben, ik weet altijd exact wat ik doe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
en?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:45 schreef koemleit het volgende:
ik bel vanmiddag m'n vriendin om te vragen of haar ouders d'r nog iets over te melden hadden.
Denk dat dit idd verstandig isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door je direct je excuus aan te bieden.
Inderdaad, en dan kunnen jullie er later gewoon om lachen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot voor op hun deur zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door direct je excuses aan te bieden.
Dit dus. Denk dat dat de enige kans is om 't ooit nog goed te maken, als het al goed komt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Mocht dit waar zijn dan kan je maar beter alles voor zijn. Niet via je vriendin polsen wat haar ouders er van vonden, want dat kan je zelf natuurlijk ook wel bedenkenZorg gewoon dat je vanmiddag op de stoep staat met een bloemetje, een schoon laken en een hangslot voor op hun deur zodat het niet nog een keer zal gebeuren. Gewoon je fout erkennen en de ballen tonen door direct je excuses aan te bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook altijd nog zeggen: 'ach, een uurtje terug heb ik jullie dochter nog in haar gezicht gespoten, dus dit valt eigenlijk wel mee.'quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
Ook nog een kan verse ochtendurine erbij, kunnen ze het nog eens overdoenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:55 schreef Joachim het volgende:
neequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
roflquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
en zeker terugkerend bij het huwelijk, mocht het zover komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:28 schreef Adfundum het volgende:
Nou ja, in ieder geval genoeg gespreksstof voor de verjaardagsfeestjes de komende jaren.
Denk het niet... Tenzij ze dement zijn. In dat geval heb je wel weer de kans dat ze binnenkort op jouw bed staan te plassen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef cumcumber het volgende:
Over een paar weken zijn ze het weer vergeten joh!
schoonouders waren weg.. En nee niet naar de kerkquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoezo waren je ouders vanochtend weg toen jij wegging? Naar de kerk? Als dat zo is komt het zéker niet meer goed(als het waar is dan...)
op de deken gelukkig..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Zeurnietzo het volgende:
En was het dan op de deken of echt op hun hoofd?![]()
Maar wat anderen al zeiden: verontschuldig jezelf en geef ze een cadeautje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |