Vind ik mijn manier toch makkelijkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef Chickert het volgende:
[..]
Topic bekijken op één pagina: ctrl+f (zoekfunctie), naam van ts intikken, enter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
"...we praten er niet meer over." zeiden ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kijk op zich wel relaxed van je schoonouders dat ze er niet te moeilijk over hebben gedaan
Al hebben ze dit waarschijnlijk heel slim gespeeld en tegen hun dochter gezegd dat ze willen dat zij jou dumpt, nu is zij de boosdoener
dat wel - heb ooit de hele slaapkamer natgepistquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
Gebeurt veel vaker. Ik heb in mijn jeugd wel eens bij mijn moeder in de slaapkamer staan pissen. Ik ken eigenlijk genoeg mensen die in dronken buien zo'n beetje alles hebben ondergepist, maar je schoonouders had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
quote:
Wel een geniaal verhaal, thoughquote:
Hij is nog altijd actief op Fok! Misschien is het tóch echt gebeurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wel een geniaal verhaal, thoughDenkt dat TS er nu ook nog wel eens om lacht aan het kampvuur met z'n maten
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |