Hahahahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat je (ex-)schoonouders aardig waren omdat ze wisten dat je vriendin de relatie ging verbreken?
Omdat ze zo over de zeik waren.quote:
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijnquote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef Re het volgende:
[..]
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijn
En ze waren bang dat TS volgende x voor een grote boodschap in de echtelijke bedstee zou gaan. Een hoop kopzorgen die je maar beter voor kunt zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:19 schreef Re het volgende:
of ze hadden genoeg om het pispaaltje van de familie te zijn
Topic wel gelezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Esuri het volgende:
Als dit al waar is zou ik heel netjes je excuses gaan aanbieden...
quote:
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ken mensen die in een dronken bui hun bed (partner incluis) hebben ondergescheten, en mensen die van (gestoffeerde) trappen afgezeikt hebben. Maar dit is toch echt wel een nieuwe.
Welk antwoord?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef dikke_donder het volgende:
ok, ondertussen ben ik benieuwd wat het antwoord is
can't waitquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.
Over een uurtje post ik hem even.(lang verhaal)
Uur is al om, hop hop, chop chop!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb een bizar verhaal, maar ik moet even de kleine van school afhalen.
Over een uurtje post ik hem even.(lang verhaal)
Snel nog wat bedenken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uur is al om, hop hop, chop chop!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef drijfhout het volgende:
Kut voor je, de afloop, TS!
Ik heb zelf ook weleens slaap- en alcoholdronken over het perzisch tapijt van mijn toenmalige schoonouders gepist. Ik sliep daar netjes op de bank destijds, maar dacht dat ik nog op de camping was waar we net wekenlang in een tentje hadden gekampeerd.
Dus ik kruip op mijn knieën uit de niet meer aanwezige tent, voel met mijn handen hoogpolig "gras", ga rechtop staan, begin te urineren over het "gras" achter de veronderstelde tent, en wordt tijdens het urineren langzaamaan echt wakker middenin de huiskamer van mijn schoonouders...
Hij is er!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uur is al om, hop hop, chop chop!
quote:Word ik wakker in de nacht staat die gast mijn benen onder te pissen,(er was ook geen wc meer) maar het ergste was dat hij tegelijk over mij heen aan het kotsen was, persoonlijk kan ik het niemand aanraden.
Ik heb mij bij de taxichauffeur ook maar gelijk verontschuldigd voor die rare geur die om mij heen hing.quote:
Vriendin wakker gemaakt, samen het tapijt afgedept, en haar ouders hebben gelukkig nooit iets gemerkt de volgende ochtend of later.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
of de ouders van zijn vriendin het hem gaan vergeven natuurlijk
Lezen is ook een kunstquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
Ik ook nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:52 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik kan niet werken en alles op Fok! bijhouden tegelijk...
anyweg, klote voor je TS
Misschien is de TS wel vaker erg dronken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
OT: idd rot. Zeker als je schoonouders zich er niet zo druk om maken en je vriendin het dan wel uitmaakt...
Vergeet niet een kratje bier mee te nemenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:35 schreef j95 het volgende:
Het zou je maar overkomenIk denk dat een bloemetje en wat beddengoed al een hoop goed kan maken. Verder, mooi verhaal
Wellicht, maar in dit geval zou het niet helemaal eerlijk zijn hem er op af te rekenen, gezien zij die avond ook behoorlijk lam was volgens de OPquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:05 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien is de TS wel vaker erg dronken?
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
Ik ook nietIk doe meestal bij topics die ik volg alleen de posts van TS checken. ctrl+f ftw
OT: idd rot. Zeker als je schoonouders zich er niet zo druk om maken en je vriendin het dan wel uitmaakt...
dit dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mij![]()
OT: Maar die vriendin twijfelde al en dit was waarschijnlijk gewoon de druppel. Nou ja op naar de volgende
Topic bekijken op één pagina: ctrl+f (zoekfunctie), naam van ts intikken, enter...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ts heeft gewoon een eigen achtergrondkleurtje bij mij![]()
OT: Maar die vriendin twijfelde al en dit was waarschijnlijk gewoon de druppel. Nou ja op naar de volgende
ja, hieroquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
Vind ik mijn manier toch makkelijkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef Chickert het volgende:
[..]
Topic bekijken op één pagina: ctrl+f (zoekfunctie), naam van ts intikken, enter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
"...we praten er niet meer over." zeiden ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kijk op zich wel relaxed van je schoonouders dat ze er niet te moeilijk over hebben gedaan
Al hebben ze dit waarschijnlijk heel slim gespeeld en tegen hun dochter gezegd dat ze willen dat zij jou dumpt, nu is zij de boosdoener
dat wel - heb ooit de hele slaapkamer natgepistquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit voorgekomen dat je ergens in de hoek van je kamer hebt gestaan omdat je niet meer wist hoe of wat?
vast wel meer mensen....
Gebeurt veel vaker. Ik heb in mijn jeugd wel eens bij mijn moeder in de slaapkamer staan pissen. Ik ken eigenlijk genoeg mensen die in dronken buien zo'n beetje alles hebben ondergepist, maar je schoonouders had ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
vast wel meer mensen....
quote:
Wel een geniaal verhaal, thoughquote:
Hij is nog altijd actief op Fok! Misschien is het tóch echt gebeurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wel een geniaal verhaal, thoughDenkt dat TS er nu ook nog wel eens om lacht aan het kampvuur met z'n maten
quote:
ONGELOOFWAARDIG OF EEN DOMME PERSOON? dat ruik je toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed verhaal voor de vrijdagochtend idd. In mijn vriendengroep ook een aantal kastpissers. Ook een gast die in een café zo'n pisbak van de muur trok, had ie net 2 maanden met zijn vriendinMaarja, schijnbaar vond ze hem toch wel leuk, paar jaar terug zijn ze getrouwd. Andere maat van me werd s'ochtends een keer wakker in de smurrie, dacht ie dat ie in zijn bed gekotst had, maar ja, boeien dacht ie, gewoon nog een half uur blijven liggen. Bleek het geen kots te zijn maar stront
Tja, als je de avond van te voren keihard gezopen hebt, dan word je niet bepaald heel helder en direct wakker, dus ik kan het wel begrijpen. Bovendien is het verhaal bevestigd door zijn zus en ouders. Diezelfde zus die ook een keer de badkamer kon schoonmaken nadat hij die ondergekotst had en weer was gaan slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:06 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
ONGELOOFWAARDIG OF EEN DOMME PERSOON? dat ruik je toch wel gewoon?
Op zich toch niet zo'n probleem? Het lijkt me pas lastig worden als het er tegelijkertijd uit komt ..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef McBrannagh het volgende:
Ik heb wel eens gescheten over mijn eigen kots in de plee waardoor ik weer heftig moest kotsen.
Inderdaad lastig, ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Op zich toch niet zo'n probleem? Het lijkt me pas lastig worden als het er tegelijkertijd uit komt ..
Had mijn opa in het bejaardentehuis ook, die koos ervoor om te kotsen. Zat heel de deur onder de strontquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Inderdaad lastig, ik spreek uit ervaring![]()
Diarree en kotsen tegelijk.. Kiezen tussen 2 kwaden..,. Dan maar proberen tussen je benen door te kotsen en oh wacht; daar staat een prullenbakje..
Heeft hij al gedaan. En toen maakte zijn vriendin het uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:09 schreef Gray het volgende:
Ik zou de volgende keer dat je langsgaat op z'n minst een bloemetje meenmemen.
Of een doekje.
Ah, topic was al even onderweg. Mogge Gray.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. En toen maakte zijn vriendin het uit.
Kan best hoor. Had een keer iemand op visite, die bleef pitten op de bank, want hij kon niet meer autorijden. Hij slaapwandelde altijd als ie teveel gedronken had. Maar dat was een keurige jongen, hij stond ineens midden in de nacht bij ons op de kamer en wilde gaan stofzuigen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geloof er niks van. Maar mooi verhaal ^^
Het was 6 jaar geleden al uitgegaan blinde.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
HOE IS DIT AFGELOPEN IS TS NOG SAMEN MET DAT CHICKIE IN 2016
Misschien hebben ze goedmaakseks gehad en heeft TS nieuw bed gekocht voor zn (ex)schoonoudersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was 6 jaar geleden al uitgegaan blinde.
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:25 schreef flibber het volgende:
heerlijk verhaal als is het 6 jaar oud.
tja voor veel mensen zal een dergelijk scnenario moeilijk in te beelden zijn.
ik heb ooit eens een zuip wedstrijdje gehouden met slowaken....
Ik verloor, maar ik moest naar de wc...ik piste de hele wasmachine onder omdat ik schijnbaar dacht dat dat het uriniour was.
Helaas zijn er foto's van, dus dat word een moeilijk moment met trouwen
De volgende ochtend dikke kater maar 0% idee van wat ik had gedaan...
Ach ja, wasmachine onder zeiken valt mee ivm je schoonouders onder zeiken....
Maar kan erger....
2015....aanvang studentenjaar enschede...introductieweek.
een sjaars scoort een nieuwe studente.
eenmaal thuis is het meisje zo dronken dat de sjaars haar op de bank legt en in zijn eigen bed duikt.
volgende dag ligt er schijt op de tefal en is er met een donald duck de reet af geveegd....
das dus helaas waar, er zijn foto's van, sneu voor meisje.
Of een dame die aan de spuitpoep komt en de muren ff gaat sausen, ook daar waren helaas beelden van
je schoonouders onder zeiken valt dus wat dat betreft wel mee...
Ik ben wel benieuwd naar update TS, heeft hij haar ooit gesproken nadien en is dit voorval ook besproken?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.
Is dus naar z'n kamer gezwalkt, heeft daar de verband doos losgetrokken en is met behulp van de spiegel pleisters gaan plakken. Daarna meteen zijn bed ingerold. Volgende ochtend wordt hij wakker, zijn hele bed onder het bloed. Dus hij meteen naar de spiegel om te kijken wat er met z'n reet aan de hand is. Zit de hele spiegel onder de pleisters.
dit moet verzonnen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Vent hier uit het dorp was op de TT vorig jaar wat achterhoekers tegengekomen. Gezellig mee gedronken. Toen werd op een gegeven moment de polonaise ingezet en hij dus zijn glas neerzetten op de kruk en meehossen. Daarna is ie dus in z'n glas gaan zitten en bloedde hij als een rund. Die achterhoekers boden hem aan om met hem naar het ziekenhuis te gaan, maar dat vond hij niet nodig.
Is dus naar z'n kamer gezwalkt, heeft daar de verband doos losgetrokken en is met behulp van de spiegel pleisters gaan plakken. Daarna meteen zijn bed ingerold. Volgende ochtend wordt hij wakker, zijn hele bed onder het bloed. Dus hij meteen naar de spiegel om te kijken wat er met z'n reet aan de hand is. Zit de hele spiegel onder de pleisters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |