quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:04 schreef Houniet het volgende:
Komt ie daar aan, stijf van de zenuwen gaat hij eerst daar poepen raakt de wc verstopt.
Een vriendin van me stond ook es straalbezopen in de slaapkamer van haar ouders te pissen.quote:
Als je genoeg gezopen hebt gaat dat op de automatische piloot aka slaapwandelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Silven het volgende:
Je heb toch je ogen open als je pist. Verkeerde deur pakken oké, maar als je daar dan staat en je ziet geen witkleurig toiletvormig object dan ga je het toch niet laten lopen???
Nou ik ben al vaak straalbezopen geweest maar slaapwandelen heb ik geen last van. Gelukkig, zo te zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je genoeg gezopen hebt gaat dat op de automatische piloot aka slaapwandelen.
Slaapwandelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:16 schreef Silven het volgende:
Je heb toch je ogen open als je pist. Verkeerde deur pakken oké, maar als je daar dan staat en je ziet geen witkleurig toiletvormig object dan ga je het toch niet laten lopen???
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Nou ik ben al vaak straalbezopen geweest maar slaapwandelen heb ik geen last van. Gelukkig, zo te zien.
Bronquote:Slaapwandelen kan ook het gevolg zijn van alcohol- of druggebruik.
Ja, maar kan nog steeds waar zijn. Ik heb ook HELE domme dingen gedaan terwijl ik dronken of stoned was. Een keer In de trein gezeten van Amsterdam naar Maastricht terwijl naar Utrecht moest, en toen ging ik een half uur voor de deur van willekeurige huis staan in Maastricht en proberen te openen met de sleutels van mijn plek in Utrecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Re het volgende:
TS moest bewust pissen dus lijkt me geen vorm van slaapwandelen...
Don't be so sure.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Re het volgende:
TS moest bewust pissen dus lijkt me geen vorm van slaapwandelen...
quote:Meestal doe je bizarre dingen als meubelen verzetten, urineren in de vuilbak, uit het venster klimmen, … Het komt ook voor dat slaapwandelaars de koelkast plunderen. Wat je ook uitspookt, één ding staat vast: de volgende dag herinner je je niets meer van je nachtelijke escapades. Tijdens het slaapwandelen functioneert je geheugen namelijk niet.
quote:Ook gebeuren daarbij weleens gekke dingen: men doet bijvoorbeeld een plas in de keuken of kruipt in andermans bed. Soms kan de slaapwandelaar de indruk wekken ergens voor weg te lopen, alsof hij een naderend gevaar ontvlucht.
bronquote:Zulke episodes kunnen in de hand worden gewerkt door alcohol- of middelengebruik bij iemand die daar vatbaar voor is.
Serieus? Waar dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knopje voor he
Veeg me opquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriendin van me stond ook es straalbezopen in de slaapkamer van haar ouders te pissen.
Ikzelf heb wel es een drol gedraaid in de keuken van de onderbuurman.
Dronken zijn + naar de wc moeten + verkeerde deur pakken = dodelijk.
In de OP staat dat hij zich dat niet meer kan herinnerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun dekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Terwijl ze er in lagen dus! Dat merk je toch wel op? Ook al ben je aan het pitten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun deken
Naast het bed gaan schijten, dan glijden ze uit en hebben ze hun aandacht wel ergens anders voor nodig dan hun natte bed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
Of hij krijgt nu een golden shower van zn schoonoudersquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:41 schreef Silven het volgende:
Gezien TS nog niet terug is zal het wel goed zitten. Of hij zit weer in de kroeg z'n ellende weg te zuipen omdat z'n relatie voorbij is.
Logisch jonge.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
ik pak even koffie en dan leg ik het uit... djeez wat klote.
Damn, sterkte, blijkbaar zijn ze toch niet zo heel tof, die schoonouders en vriendin... Helemaal van de kaart zijn kan eens gebeuren, van die achterlijk lompe dingen horen daar ook bij. Moet bespreekbaar blijven eigenlijk..quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ja, ik zou het vervolg er ook nog even bij verzinnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Dat is wel zuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
oehhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ben benieuwd. Hoelang had je al een relatie? Toch best belangrijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
8 maandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoelang had je al een relatie? Toch best belangrijk.
Wel tof van je schoonoudersquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
Oh, het was maar een klein beetje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
toen zei ze stuur hem maar naar boven dus ik naar haar toe en toen begon ze een verhaal dat ze al langer twijfelde en dat vannacht echt de druppel was... Dus nu zijn we uit elkaar zeg maar
nou nee ik geloofde het dus eerst ook niet...ik zei het is puur dit he? maar ze beweerde echt van niet.. na ja shit happens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel tof van je schoonouders, maar wist je dat je vriendin twijfels had over de relatie?
Zuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ik vind het wel tof dat je toch nog even bloemetjes en dit gedaan hebt, ze namen het toch wel sportief op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
Oké ik kwam daar binnen en m'n schoonouders zaten aan de keukentafel. Dus ik zeg uhm ja nou ik wilde m'n excuses maken over van vannacht weet je wel en overhandigde bloemen aan m'n schoonmoeder.. m'n schoonvader zei toen : "ach jongen wat gebeurd is, is gebeurd we praten er niet meer over"
dus ik dacht fiew... toen riep m'n schoonpa m'n vriendin "(naam vriendin) koemleit (nee zo heet ik niet echt) is d'r
ik zelf ook vermoedelijk... wordt toch een classic verhaal uiteindelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je toch nog even bloemetjes en dit gedaan hebt, ze namen het toch wel sportief op.![]()
Ik zou er zelfs na een paar jaar er hard om kunnen lachen.![]()
Voor je kinderen later.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zelf ook vermoedelijk... wordt toch een classic verhaal uiteindelijk.
Ach je hebt het goede gedaan door je face to face te excuseren, heb je ballen voor nodigquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Voor je kinderen later.
"Weet je, als ik vroeger niet over de ouders van mijn vriendinnetje van toen had gepist, dan waren jullie niet geweest."
[..]
Voor je kinderen later.
"Weet je, als ik vroeger niet over de ouders van mijn vriendinnetje van toen had gepist, dan waren jullie niet geweest."
Ik ook, mooi woordgrapje ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar klote voor je TS, sterkte.
Weet je wat het is. Het had ook totaal anders kunnen uitpakken. Stel je voor dat je ex-schoonouders van pisseks gehouden hadden dan werden ze in 1 klap botergeil, dan was je die avond mooi vreemd gegaan met d'r ouders. Kutleven.quote:
dat had vandaag wellicht exact dezelfde gesprekken opgeleverd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Het had ook totaal anders kunnen uitpakken. Stel je voor dat je ex-schoonouders van pisseks gehouden hadden dan werden ze in 1 klap botergeil, dan was je die avond mooi vreemd gegaan met d'r ouders. Kutleven.
[..]
Voor je kinderen later.
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, da's dan mooi klote zeg. Weet je in ieder geval waar je aan toe was door je zeikincident.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
*proest*quote:druppel
En je houdt er een geweldige anekdote aan overquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Een geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen
ik denk dat je (ex-)schoonouders aardig waren omdat ze wisten dat je vriendin de relatie ging verbreken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:58 schreef koemleit het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |