Don't be so sure.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Re het volgende:
TS moest bewust pissen dus lijkt me geen vorm van slaapwandelen...
quote:Meestal doe je bizarre dingen als meubelen verzetten, urineren in de vuilbak, uit het venster klimmen, … Het komt ook voor dat slaapwandelaars de koelkast plunderen. Wat je ook uitspookt, één ding staat vast: de volgende dag herinner je je niets meer van je nachtelijke escapades. Tijdens het slaapwandelen functioneert je geheugen namelijk niet.
quote:Ook gebeuren daarbij weleens gekke dingen: men doet bijvoorbeeld een plas in de keuken of kruipt in andermans bed. Soms kan de slaapwandelaar de indruk wekken ergens voor weg te lopen, alsof hij een naderend gevaar ontvlucht.
bronquote:Zulke episodes kunnen in de hand worden gewerkt door alcohol- of middelengebruik bij iemand die daar vatbaar voor is.
Serieus? Waar dan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knopje voor he
Veeg me opquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriendin van me stond ook es straalbezopen in de slaapkamer van haar ouders te pissen.
Ikzelf heb wel es een drol gedraaid in de keuken van de onderbuurman.
Dronken zijn + naar de wc moeten + verkeerde deur pakken = dodelijk.
In de OP staat dat hij zich dat niet meer kan herinnerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun dekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik niet begrijp, zijn je schoon ouders niet wakker geworden van jou gepis?? Dan hadden ze toch gelijk moeten reageren? Wakker worden etc??
Terwijl ze er in lagen dus! Dat merk je toch wel op? Ook al ben je aan het pitten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij heeft niet op hun gepist maar op hun deken
Naast het bed gaan schijten, dan glijden ze uit en hebben ze hun aandacht wel ergens anders voor nodig dan hun natte bed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef koemleit het volgende:
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
Of hij krijgt nu een golden shower van zn schoonoudersquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:41 schreef Silven het volgende:
Gezien TS nog niet terug is zal het wel goed zitten. Of hij zit weer in de kroeg z'n ellende weg te zuipen omdat z'n relatie voorbij is.
Logisch jonge.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
ik pak even koffie en dan leg ik het uit... djeez wat klote.
Damn, sterkte, blijkbaar zijn ze toch niet zo heel tof, die schoonouders en vriendin... Helemaal van de kaart zijn kan eens gebeuren, van die achterlijk lompe dingen horen daar ook bij. Moet bespreekbaar blijven eigenlijk..quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ja, ik zou het vervolg er ook nog even bij verzinnen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Dat is wel zuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
oehhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
Ben benieuwd. Hoelang had je al een relatie? Toch best belangrijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef koemleit het volgende:
het is uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |