SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door IrishBastard op 20-08-2010 20:22:07 ]
kijk maar eens onder een gesloten topicquote:
En onze held, Herman Gerrits!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Clan het volgende:
En wie is er hier Quick 1888 supporter, de enige voetbalclub in Nijmegen die de beker heeft gewonnen, en een supercup heeft gespeeld?
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
2.05 ziet er echt niet gezond uit
Dat waren pas mannen van staal, niet gaan liggen kreunen op de grond, nee, gewoon doorvoetballen met een gebroken enkel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En onze held, Herman Gerrits!
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voeltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Keizer Karelplein in de spits wordt leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Een koekje is datquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Keizer Karelplein in de spits wordt leuk
Nico van Swam, dat is de rijschool naast het huis van m'n ouders en volgens mij heeft m'n pa een vriendenprijsje met 'm geregeld, want ze zitten samen in een of andere commissie. En aangezien ik op kamers zit in Nijmegen is het wel slim om daar gewoon te gaan rijlessen, kijk er alleen ontzettend tegenopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?
En beter les je hier, dan ken je tenminste al die enge pleinen al in plaats van dat je ze zelf uit moet vogelen
Heb ik ook gedaan! In de winter. Meteen een soort geïmproviseerde slipcursus gekregenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Aaahw!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Difficult het volgende:
[..]
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voelt
En wie ben je verder?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Nico van Swam, dat is de rijschool naast het huis van m'n ouders en volgens mij heeft m'n pa een vriendenprijsje met 'm geregeld, want ze zitten samen in een of andere commissie. En aangezien ik op kamers zit in Nijmegen is het wel slim om daar gewoon te gaan rijlessen, kijk er alleen ontzettend tegenop. Wilde ook nog niet beginnen, maar m'n vriend had alle knoppen in de auto uitgelegd in de vakantie en m'n vader zag dat als een teken dat ik wilde lessen en is gelijk alles gaan regelen. Maar ach, misschien is het ook wel goed dat de stap nu gezet is
.
geen reet aan, binnenbaan is altijd vrij, alleen ff tijdig naar buiten werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Keizer Karelplein in de spits wordt leuk
Oei, dat is voor mensen boven de rivier onder de rivieren en voor de mensen onder de rivieren boven de rivieren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, uit Leeuwen dus
Kom zelf ook uit het land van maas en waal
Ah, ook zo blij dat je er weg bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, uit Leeuwen dus
Kom zelf ook uit het land van maas en waal
Ik ben je kwijt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, dat is voor mensen boven de rivier onder de rivieren en voor de mensen onder de rivieren boven de rivieren!
Neuh ik wilde er niet perse weg ofzo hoor.. Maar weet wel dat ik er nooit meer ga wonenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, ook zo blij dat je er weg bent?
Lees het eens goed!quote:
Haha, ik ben maar al te blij dat ik daar weg ben. Waar kwam je vandaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh ik wilde er niet perse weg ofzo hoor.. Maar weet wel dat ik er nooit meer ga wonen
Een groot gedeelte, maar opa blijkt ook nog geld te hebben gespaard voor de 'rijlessen van de kleinkinderen'. Ga ook niet weten hoeveel het gekost heeft, dat regelt pap, echt super fijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
je kreeg het toch van je ouders, geldt dat nog steeds
Ik woon nu aan de waal iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oftewel zoals Remlof altijd zegt: ODW en BDW
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zittenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen boven de rivieren! Hieronder: Mensen onder de rivieren!
Dat kan er ook aan liggen dat je doorgaans een willekeurig verkeersplein niet met 90 km per uur nadert in de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zitten
Ah, kijk, dat is niet zo absurd klein!quote:
Tssskkkkkk ik heb jou nog nooit horen gillen.....wel angstvallig in je vuistjes zien bijtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zitten
Nee dat was nog wel te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat is niet zo absurd klein!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan er ook aan liggen dat je doorgaans een willekeurig verkeersplein niet met 90 km per uur nadert in de bebouwde kom.
Tenminste de 3 ladderwagens en 5 politiewagens vertrokken al snel weer...quote:
Welterusten!quote:
Ik doe heel erg mijn best om me in te houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tssskkkkkk ik heb jou nog nooit horen gillen.....wel angstvallig in je vuistjes zien bijten
Je snapt nu toch wel hoe ik de volgende keer over het Kk plein ga hé?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om me in te houden
Gewoon smsenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welterusten!
IB, ben jij wel nog wakker? Ik heb een probleem met m'n computer. Iets met Microsoft OFFICE!(). Kan ik nog PM-en of lig je ook al in bed?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
Leuke TTIsse wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helemaal mee eens. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:44 schreef Theoden het volgende:
Geen medelijden. Eerst brengt hij alle mensen in een winkel in gevaar. Daarnaa vlucht hij met een auto en brengt alle weggebruikers in gevaar. Ten slotte steekt hij ook nog eens een politiehond dood (zover ik weet is een politiehond een volwaardige ambtenaar in functie volgens de wet). Gericht schieten en opzouten met dat soort mensen. Hulde aan de politie.Met één vraag kun je zo'n discussie teniet doen: wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat die hond achter je aan komt...?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
de plaatseijke marokanen zeiden : ja wat zou jij doen als zo'n hond op je af kwam :p ben de dicusiemaar niet aangegaanGewoon wakker bellen tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welterusten!
IB, ben jij wel nog wakker? Ik heb een probleem met m'n computer. Iets met Microsoft OFFICE!(). Kan ik nog PM-en of lig je ook al in bed?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhoudenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt nu toch wel hoe ik de volgende keer over het Kk plein ga hé?!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhouden
Bid tot God en hoop! Zo doe ik dat elke keer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhouden
Nah....ik durf er tenminste gewoon over....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bid tot God en hoop! Zo doe ik dat elke keer!
sarcasme niet snappenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moeilijk doen over auto rijden![]()
ik ben pitten...
jij hebt vertrouwen in het discussievermogen van marokkanen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Isse weg.
[..]
Helemaal mee eens. Eigen schuld.
[..]
Met één vraag kun je zo'n discussie teniet doen: wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat die hond achter je aan komt...?
[..]
Gewoon wakker bellen toch
Dan ga je dus geen discussie aan maar maak je een punt. En daarmee is de communicatie dan ook ten eindequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt vertrouwen in het discussievermogen van marokkanen?
grapjas
De munitie van het merk RUAG Ammotec GmbH, type Action, model NP, kaliber 9 millimeter maal 19 millimeter stopt menig discussie!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ga je dus geen discussie aan maar maak je een punt. En daarmee is de communicatie dan ook ten einde
x2quote:
Dat zijn ook geen tijdenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
nou, laptop opnieuw geinstalleerd, beir gezopen, nu weer slapen om half 9 naar de efteling te gaan
(Geen idee waarom dat altijd zo vroeg moet)
Ik word gewoon morgen om 1300 weer wakker zoals het hoort!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:14 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Zo vroeg ben ik nou nooit wakker.
Dat bleek gister wel weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De munitie van het merk RUAG Ammotec GmbH, type Action, model NP, kaliber 9 millimeter maal 19 millimeter stopt menig discussie!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Rituals het volgende:
Ik heb het zelf opgelostmet stiekem wat hulp.
En, is 'ie weer snel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
nou, laptop opnieuw geinstalleerd, beir gezopen, nu weer slapen om half 9 naar de efteling te gaan
(Geen idee waarom dat altijd zo vroeg moet)
Ik kreeg foutmeldingen tijdens het installeren van iets. Iets met Microsoft Office. Maar het is opgelost en alles doet het nog!quote:
quote:
Omdat hij beweert dat het rooster technisch onmogelijk is, en ik op de een of andere manier heel goed roosters kan maken, dus kijken of ik het wel uit kan pluizen.. (ben al het aanspreekpunt van mijn vriendinnengroepje sinds het eerste jaarquote:
Crap ja. Wie komen er nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt zo'n geweldig kostuum voor volgende week
Tot nu toe hebben zich aangemeld:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Crap ja. Wie komen er nou eigenlijk?
Ow shit ja, wilde je nog pm' en... ik kan dan waarschijnlijk ook niet omdat dan de ZPF in Venlo zijn....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben zich aangemeld:
Piet, sander, swarmi, swine, jij en rituals onder voorbehoud.. Hoop hebben nog niet gereageerd en CP kan wss niet..
Lr kan ook niet...
hebben ze daar niet gewoon een website voor?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben klaar met IB zijn rooster, mooi staaltje werk geworden imo, inclusief legenda
Sorryquote:
Zoveel werk is dat toch ook niet? Ik knip en plak al jaren mijn eigen schema in elkaar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dan krijg je het in allemaal aparte dingetjes en mag je alles bij elkaar gaan puzzelen, zitten namelijk ook minorvakken bij enzo
Maar worden dan vakken dubbel gegeven? Overlap in een schema is maar één van de twee volgen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou er was nu heel veel overlap dus moest even goed kijken of het precies moest, ook omdat er rekening moet worden gehouden met het feit dat er ook nog gewerkt moet worden..
Dus IB kan niet alles volgen, maar volgt nu zoveel mogelijk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dus ik moest even kijken welke vakken er wel en welke er niet gevolgd konden worden, IB was totaal het overzicht kwijt dus toen heb ik het maar even gedaan![]()
stelt verder ook niet veel voor ofzo
Heb ik ook in mijn appartementje 100 mbps full duplex up/down, maar ja nu zit ik achter het goedkoopste UPC abonnement!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
Overigens, downloaden met 9 Mb/s
Dat is 9x sneller dan ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
Ik dacht dat ik al baas was met 7 Mb/s, maar kennelijk nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
vast een depressieve fokkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef Swine het volgende:
Die gast heeft daar een laptopje staan waar die steeds mee loopt te kutten, loopt dan weer naar achter en lijkt weer te gaan praten of ie iets opneemt...
Het duurde toch zeker een seconde voordat ik besefte dat je had hardgelopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo heb weer stevig doorgelopen11 kilometertjes binnen het uur!
inc wat rust
Dit is nieuwsgroep. 9 Mb/s ga ik echt niet halen op torrentsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al baas was met 7 Mb/s, maar kennelijk niet.
Overigens is dat wel via torrents, nieuwsgroepen gaan nog sneller toch?
Iets voor jou trouwens, IB? Je was laatst toch aan het kijken voor een A3?
[TK] Audi A3 1.6 97 zwart
Kmstand is niet geweldig trouwens, maar soit.
drinken incident 2 maanden terug. Nu hapert de UIO sowieso, soms gaat de i spontaan mee doen met het indrukken van andere lettersquote:
[ib]Schat je stinkt uit je bek, ga je tanden poetsen [/ib]quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja is toch flauw, we zitten hier praktisch naast elkaaripv dat ie dan ff zegt van je doet het fout, moet ie het hier posten
Je stinkt uit je mond, ga je tanden eens poetsenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja is toch flauw, we zitten hier praktisch naast elkaaripv dat ie dan ff zegt van je doet het fout, moet ie het hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Rituals het volgende:
Londen gaat niet door. Jullie mogen me massaal uitlachen
.
Dat zuigt! Jullie hadden nog geen hostel geboekt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje zuur, aangezien het spellen van een naam toch niet zo moeilijk kan zijn.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Alleen een aanbetaling gedaan (¤15,-).quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zuigt! Jullie hadden nog geen hostel geboekt ofzo?
Wel een beetje zuur, aangezien het spellen van een naam toch niet zo moeilijk kan zijn.
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef Merel1808 het volgende:
Wat klote zeg, van je vakantie! En wat een suffe reden
Dan moet je er gewoon eentje schrappen. Heb ik al vaker gedaan bij een vriend van me, niets aan de hand.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kan nooit al mijn voornamen invullen als ik online boek, blijkbaar mogen er maar 35 tekens op je ticket staan bij 'voornaam', en mijn namen samen zijn 36 tekens
Da's ook wel enigszins minder handig, want volgens mij staat toch vermeld dat je de volledige namen moet invullen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Alleen een aanbetaling gedaan (¤15,-).
Nou ja, haar roepnaam is een andere naam dan de naam in haar paspoort, daar ging het mis. Opzich was de spelling correct.
[..]
Ja
quote:Alle passagiersnamen moeten overeenkomen met de namen in het paspoort/geaccepteerde reisdocument
Ik heb ook nergens gezegd dat het handig wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon eentje schrappen. Heb ik al vaker gedaan bij een vriend van me, niets aan de hand.
[..]
Da's ook wel enigszins minder handig, want volgens mij staat toch vermeld dat je de volledige namen moet invullen?
[..]
Je zegt het zelf al, in alle voorwaarden staat dat je je volledige namen zoals in het paspoort moet invullen. Dus ik moet er altijd achteraan bellen/mailen, en de helft van de tijd vinden ze het wel een probleem en passen ze het handmatig voor me aan, en de andere helft van de tijd zeggen ze dat het geen punt is en dat ik gewoon 1 naam weg mag laten. Geen peil op te trekken helaasquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon eentje schrappen. Heb ik al vaker gedaan bij een vriend van me, niets aan de hand.
[..]
Da's ook wel enigszins minder handig, want volgens mij staat toch vermeld dat je de volledige namen moet invullen?
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Rituals het volgende:
Londen gaat niet door. Jullie mogen me massaal uitlachen
.
Ah dat is wel lullig voor jullie! Dat geld van de tickets ben je neem ik aan sowieso kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf sterren microgolfovenkok
Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, maar je zal inderdaad net zo'n éénstreper-in-opleiding treffen, dan moet je weer lullen als Brugmanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, in alle voorwaarden staat dat je je volledige namen zoals in het paspoort moet invullen. Dus ik moet er altijd achteraan bellen/mailen, en de helft van de tijd vinden ze het wel een probleem en passen ze het handmatig voor me aan, en de andere helft van de tijd zeggen ze dat het geen punt is en dat ik gewoon 1 naam weg mag laten. Geen peil op te trekken helaas
Nee, vliegtuigmaatschappijen staan in de rij om geld terug te geven als gevolg van domme fouten van consumenten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah dat is wel lullig voor jullie! Dat geld van de tickets ben je neem ik aan sowieso kwijt?
Jij hebt me nog niet ingelicht over al jouw volledige doopnamen, dus tot die tijd wacht ik op een goede aanbiedingquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, maar je zal inderdaad net zo'n éénstreper-in-opleiding treffen, dan moet je weer lullen als Brugman.
Hoe heb je dat opgelost met onze tickets voor IJsland eigenlijk?
[..]
Nee, vliegtuigmaatschappijen staan in de rij om geld terug te geven als gevolg van domme fouten van consumenten.
Misschien kan je nog een deel terugkrijgen ofzo.. ik weet dat niet want ik vul m'n naam gewoon in zoals het op het paspoort staatquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, vliegtuigmaatschappijen staan in de rij om geld terug te geven als gevolg van domme fouten van consumenten.
Wel lief dat jij alles betaaltquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt me nog niet ingelicht over al jouw volledige doopnamen, dus tot die tijd wacht ik op een goede aanbieding
Jammer genoeg nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een deel terugkrijgen ofzo.. ik weet dat niet want ik vul m'n naam gewoon in zoals het op het paspoort staat
Ik zag laatst ergens een reclamebord met een aanbieding! Ticket naar IJsland voor ¤199,-!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt me nog niet ingelicht over al jouw volledige doopnamen, dus tot die tijd wacht ik op een goede aanbieding
Mijn moeder had laatst ook een leuke advertentie voor 9 dagen IJsland en New York, maar dat was meer NY dan IJsland, terwijl ik het liever andersom zou hebben..quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. En ja, het is stom van ons, ik weet het
.
[..]
Ik zag laatst ergens een reclamebord met een aanbieding! Ticket naar IJsland voor ¤199,-!
Dat lijkt mij wel heel tof eigenlijk! Weet je waarvan de advertentie was?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn moeder had laatst ook een leuke advertentie voor 9 dagen IJsland en New York, maar dat was meer NY dan IJsland, terwijl ik het liever andersom zou hebben..
Er stond een dergelijke aanbieding in het VVAA-blaadje voor de vakantie, ik weet niet of jij daar ook lid van bent? En mijn moeder had het ergens anders gezien, maar dat zou ik even na moeten vragen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel tof eigenlijk! Weet je waarvan de advertentie was?
Hoewel 9 dagen wel een beetje kort is trouwens!
Hoeveel geld heb jij over joh?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel heel tof eigenlijk! Weet je waarvan de advertentie was?
Hoewel 9 dagen wel een beetje kort is trouwens!
Ik zit met een probleem. Heb die avond nog een feestje en zojuist een uitnodiging gekregen om een weekendje weg te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dat betekend wel dat je er volgende week bij bent Rituals?
Neejoh, dat was volgens mij all-inclusive voor nog geen 800 euro.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij over joh?Zoiets kost op z'n minst een eurootje of duizend.
Het feestje wel, maar het weekendje nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Je zit al langer met dat probleem toch
Ben ik lid van, alleen ik lees die blaadjes nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er stond een dergelijke aanbieding in het VVAA-blaadje voor de vakantie, ik weet niet of jij daar ook lid van bent? En mijn moeder had het ergens anders gezien, maar dat zou ik even na moeten vragen.
Ik zie net op m'n spaarrekening dat ik langzaam niet zoveel geld meer over hebtquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij over joh?Zoiets kost op z'n minst een eurootje of duizend.
Beetje wel hèquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Da's ook wel een beetje (heel) dom hèJe hebt zelfs nog controle momenten enzo
De vierdaagse kun je toch trouwens ook alleen/met iemand anders lopen?
Dat hing niet van die vakantie af, maar van een verjaardagquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dat betekend wel dat je er volgende week bij bent Rituals?
Over je cavia?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wakker! Zal ik nou alsnog een werkstuk in elkaar mieteren of niet?
Lieveheersbeestjesquote:
Vorige week. Het moet een vergelijking zijn tussen twee of meerdere culturen en de wijze waarop voedsel al dan niet een religieuze rol bezit etc.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
Voor wanneer moet het af zijn, en wat is het dilemma?
Wat een kutonderwerpquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vorige week. Het moet een vergelijking zijn tussen twee of meerdere culturen en de wijze waarop voedsel al dan niet een religieuze rol bezit etc.
Comperatieve methode.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat een kutonderwerpBij welk vak moet je zoiets maken?
Klinkt enorm interessant!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vorige week. Het moet een vergelijking zijn tussen twee of meerdere culturen en de wijze waarop voedsel al dan niet een religieuze rol bezit etc.
Ach, de comperatieve methode is redelijk interessant. Al wetenschappelijke haken en ogen aan het doen/maken van vergelijkingen. Alleen het onderwerp mocht wel wat beter!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt enorm interessant!.
De tering. Iets schrijven is niet erg, maar het moet wel een beetje leuk zijn
Faaltopic: genante situatie met schoonouders....
Ik heb me uitgeschreven voor dat blad, werd helemaal gek van de papieren troep die je steeds kreeg. Misschien toch maar weer eens terugdraaienquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neejoh, dat was volgens mij all-inclusive voor nog geen 800 euro.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:19 schreef Swine het volgende:
Stapmattie voor maandag geroggeld vanacht
Intro continues
Anders was je toch wel alleen gegaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:19 schreef Swine het volgende:
Stapmattie voor maandag geroggeld vanacht
Intro continues
Nog steeds een prima plan op papier!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:52 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je verslag over de halal speklapjes van de AH?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Anders was je toch wel alleen gegaan?Chickies hosselen
.
Hoe staat het met jou en hosselen? Ik kom hier al eeuwen maar heb je nooit wat horen vangen beste hosselman!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
Alleen stappen blijft tricky hoor. Voor maandag heb ik wel een geweldig kostuum voor het Proud to be Fout feestje van Postelein maar dan is het voor het zelfverzekerheids-niveau toch wel fijn om iemand mee te hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
Mikkie gaat gewoon mee maandag!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds een prima plan op papier!![]()
[..]
[..]
Hoe staat het met jou en hosselen? Ik kom hier al eeuwen maar heb je nooit wat horen vangen beste hosselman!
Is dat morgen eik of de week erop?quote:
En schiet je al op?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wakker! Zal ik nou alsnog een werkstuk in elkaar mieteren of niet?
Alles zit nog in me tasquote:
Huh? Vanaf de 30e toch pas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef AMDB het volgende:
Kutweer hier, straks laatste onderdeel van de introductie, onbeperkt pizza eten en morgenochtend beginnen de lessen al
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef AMDB het volgende:
Kutweer hier, straks laatste onderdeel van de introductie, onbeperkt pizza eten en morgenochtend beginnen de lessen al
Hij zit in Noorwegenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Huh? Vanaf de 30e toch pas?
Klaar met installeren van ubuntu netbook 10.04 op mijn pc!
Ik ga naar The Expendables en de kans dat ik daarna nog ga is kleinquote:
O jaquote:
* De_Kardinaal ruikt sjaak afhaakquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga naar The Expendables en de kans dat ik daarna nog ga is klein
Edit: verkeerde contextquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:http://www.dagelijksekoop(...)ok-compartiment.html
Aanbieding is geldig van 27/07/2010 13:07 tot 28/07/2010 13:07
Prijs: ¤10.95 (van: ¤39.95, voordeel korting: 73%)
Ik heb een mooie map voor losse papierenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een rugzak is klote dan verfrommelt altijd je papier!
Ik zweer bij Dakinequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand tips? Ik zoek eigenlijk een nieuwe rugzak, waar ook mijn laptop in kan. Liefst een beetje strak uiterlijk. Niet te duurEn stevig...
Zag er een hele poos terug 1 bij de IboodHunt maar die kon ik niet meer terug vinden. Was lichtgrijs met felgroen ofzo.
quote:
De serie, de film, de film gebaseerd op de serie?quote:
Aha, de smurfen!quote:
Kan je dan niet VLC gebruiken met blue-rays?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray rip.. Damn wat is dat scherp
Ik vraag me nog steeds af waarom powerdvd vaak standaard geïnstalleerd meegeleverd wordt. Wat een ellende is dat programma zeg!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray rip.. Damn wat is dat scherp
Gewoon even op FTD kijken voordat je downloadquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar iig, het was dus niet standaard geinstalleerd, IB had het gedwonload snel wat aangeklikt en toen helaas een verkeerde installdat is het nadeel van newsgroups er zitten geen comments bij..
Powerdvd als doelbewuste keuze!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar iig, het was dus niet standaard geinstalleerd, IB had het gedwonload snel wat aangeklikt en toen helaas een verkeerde installdat is het nadeel van newsgroups er zitten geen comments bij..
Ja klopt, dit was via binsearch, dus ja volgende keer via ftd kijken, maar daar vond IB hem zo snel niet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Gewoon even op FTD kijken voordat je download
Ik hou van papieren troepquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Swine het volgende:![]()
[..]
Ik heb me uitgeschreven voor dat blad, werd helemaal gek van de papieren troep die je steeds kreeg. Misschien toch maar weer eens terugdraaien
Kansloosquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:19 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, Bruins was weer fantastisch, morgen herkansing, dus weltrusten!
Da's het voordeel van een private torrentsite, de kans dat het daar fout zit is bijzonder kleinquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Media Player Classic?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray dvd, geen rip.. Mijn andere spelers deden het niet, waarmee kijk jij blu-ray dvd's dan?
Maar Damn wat is dat scherp
setje was voor 2 tientjes in de aanbieding meen ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, motor, even Termaat bellen zo of ze er een pluutje in kunnen schieten
Houkes, waar zitten dit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg anderen die het wel voor je willen doenBel Houkes anders ff
Valt te proberen. Gister vond ik in ieder geval online, toen ik zocht naar BluRay ondersteuning voor VLC, dat BluRay alleen via licentie van Sony geheel af te spelen is (dus met menu etc.). Je kunt de losse bestanden wel pakken, maar dan staat het mogelijk niet in de goede volgorde etc.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's het voordeel van een private torrentsite, de kans dat het daar fout zit is bijzonder klein.
[..]
Media Player Classic?
Daarom zeg ik ook zelf doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Houkes, waar zitten dit?
Probleem is natuurlijk dat ik niet zomaar even een eindje ga tuffen met die spijker in mn band
Dat had ik dus laatst ook. 1,5 week last van gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Zit je lekker achter je laptop op werk word je ineens in je poot gestoken door een wesp, totally WTF momentje.
Droog nog! Wrs begint het vanaf 12:30 te regenen. Ik check steeds weer.nlquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe is het weer in Lent ? Hier in Wijchen is het nu nog droog.. ff kijken wanneer ik vertrek
Omdat ik om 12:00 naar school moet, introdag. En ik moet fietsen, bluh.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Droog nog! Wrs begint het vanaf 12:30 te regenen. Ik check steeds weer.nl
Yes yes yes!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het weer voor zaterdag ziet er weer goed uit, nog maar 25% kans op regen ipv 70% en zelfs 7 zonuren!
Wat cutequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zit nu in de trein, achter me zitten 2 meisjes uit Friesland, compleet wereldvreemd, en ze gaan vandaag voor het eerst naar 'de grote stad'
Dorp, mbo om de hoek, dorpsfeestjes. Ik ken het volk. Beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het kan.. Als je uit Friesland komt kun je er misschien niks aan doen, maar toen ik op weg was naar Schiphol vorige maand zat ik naast 4 meisjes uit Hengelo die nog nooit met de trein waren geweest, en voor zover ik begreep ook bijna allemaal nog maar 1 of 2x buiten Twente, hoe krijg je dat voor elkaar als je dik boven de 20 bent?
Beetje jammer, die arrogantie inderdaad!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dorp, mbo om de hoek, dorpsfeestjes. Ik ken het volk. Beetje jammer inderdaad.
Ik heb het niet over dat MBO gebeuren, ik heb het over nooit verder dan je eigen dorp gaan, slimmerik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje jammer, die arrogantie inderdaad!
Trouwens heb jij eigenlijk wel een mbo/hbo/uni diploma?![]()
Als je niet uit je dorp hoeft, waarom zou je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat MBO gebeuren, ik heb het over nooit verder dan je eigen dorp gaan, slimmerik.
ja, HBO Informatica
Beetje de wereld verkennen, zien dat er ook meer is dan alleen de dorpskroeg in lutjebroek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet uit je dorp hoeft, waarom zou je?
Sinds wanneer dan? Ik dacht dat je gewoon een HLO- dropout was?
Schubbekutteveenstrahuizen is niet zo veel verschillend t.o.v. Amsterdam. Het is niet alsof je van het platteland zonder stroom en zandwegen ineens 1000 jaar in de toekomst reist naar een stad met verharde wegen en stroom!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje de wereld verkennen, zien dat er ook meer is dan alleen de dorpskroeg in lutjebroek.
Niet eens een drop-out, heb toevallig vandaag nog een afspraak gemaakt met mijn tutor voor eventuele afstudeer afspraken. Plus dat ik laatst middels een verlengde evaluatie mijn HIO (in Eindhoven) nog ff afgemaakt heb. Naast mijn baan. Omdat het kan.
Kranenbrug, recht tegenover de aldi en de penny!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
ib of yas, of mikkieof iemand anders
die dranhandel in duitsland, welke is dat, en waar zit ie ?
Dan moet je ook ff bij de penny naar binnen, Die verkopen de A merken een stuk goedkoper dan in nederlandquote:
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff bij de penny naar binnen, Die verkopen de A merken een stuk goedkoper dan in nederland
Wat ben je ook een knullie ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen haha
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen haha
De Rewequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
ib of yas, of mikkieof iemand anders
die dranhandel in duitsland, welke is dat, en waar zit ie ?
Ik vernam dat jij en Swine ging stappen vanavond toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Rewe. Centrum door crossen en dan op de rotonde links. Niet te missen.
Ik heb gisteren en vannacht al amper geslapen dus ik denk dat ik voornamelijk ga bijslapen vannachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vernam dat jij en Swine ging stappen vanavond toch?
Duidelijk, zoals Swine al zei!quote:
moet je dr omheen lopen dan ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterke drank zit aan de achterkant van de bierhandel, gewoon in de Rewe supermarkt zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |