SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door IrishBastard op 20-08-2010 20:22:07 ]
kijk maar eens onder een gesloten topicquote:
En onze held, Herman Gerrits!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Clan het volgende:
En wie is er hier Quick 1888 supporter, de enige voetbalclub in Nijmegen die de beker heeft gewonnen, en een supercup heeft gespeeld?
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
2.05 ziet er echt niet gezond uit
Dat waren pas mannen van staal, niet gaan liggen kreunen op de grond, nee, gewoon doorvoetballen met een gebroken enkel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En onze held, Herman Gerrits!
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voeltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Keizer Karelplein in de spits wordt leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Een koekje is datquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Keizer Karelplein in de spits wordt leuk
Nico van Swam, dat is de rijschool naast het huis van m'n ouders en volgens mij heeft m'n pa een vriendenprijsje met 'm geregeld, want ze zitten samen in een of andere commissie. En aangezien ik op kamers zit in Nijmegen is het wel slim om daar gewoon te gaan rijlessen, kijk er alleen ontzettend tegenopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?
En beter les je hier, dan ken je tenminste al die enge pleinen al in plaats van dat je ze zelf uit moet vogelen
Heb ik ook gedaan! In de winter. Meteen een soort geïmproviseerde slipcursus gekregenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Aaahw!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Difficult het volgende:
[..]
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voelt
En wie ben je verder?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Nico van Swam, dat is de rijschool naast het huis van m'n ouders en volgens mij heeft m'n pa een vriendenprijsje met 'm geregeld, want ze zitten samen in een of andere commissie. En aangezien ik op kamers zit in Nijmegen is het wel slim om daar gewoon te gaan rijlessen, kijk er alleen ontzettend tegenop. Wilde ook nog niet beginnen, maar m'n vriend had alle knoppen in de auto uitgelegd in de vakantie en m'n vader zag dat als een teken dat ik wilde lessen en is gelijk alles gaan regelen. Maar ach, misschien is het ook wel goed dat de stap nu gezet is
.
geen reet aan, binnenbaan is altijd vrij, alleen ff tijdig naar buiten werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Keizer Karelplein in de spits wordt leuk
Oei, dat is voor mensen boven de rivier onder de rivieren en voor de mensen onder de rivieren boven de rivieren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, uit Leeuwen dus
Kom zelf ook uit het land van maas en waal
Ah, ook zo blij dat je er weg bent?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, uit Leeuwen dus
Kom zelf ook uit het land van maas en waal
Ik ben je kwijt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, dat is voor mensen boven de rivier onder de rivieren en voor de mensen onder de rivieren boven de rivieren!
Neuh ik wilde er niet perse weg ofzo hoor.. Maar weet wel dat ik er nooit meer ga wonenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, ook zo blij dat je er weg bent?
Lees het eens goed!quote:
Haha, ik ben maar al te blij dat ik daar weg ben. Waar kwam je vandaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh ik wilde er niet perse weg ofzo hoor.. Maar weet wel dat ik er nooit meer ga wonen
Een groot gedeelte, maar opa blijkt ook nog geld te hebben gespaard voor de 'rijlessen van de kleinkinderen'. Ga ook niet weten hoeveel het gekost heeft, dat regelt pap, echt super fijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
je kreeg het toch van je ouders, geldt dat nog steeds
Ik woon nu aan de waal iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oftewel zoals Remlof altijd zegt: ODW en BDW
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zittenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen boven de rivieren! Hieronder: Mensen onder de rivieren!
Dat kan er ook aan liggen dat je doorgaans een willekeurig verkeersplein niet met 90 km per uur nadert in de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zitten
Ah, kijk, dat is niet zo absurd klein!quote:
Tssskkkkkk ik heb jou nog nooit horen gillen.....wel angstvallig in je vuistjes zien bijtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ja voor jou wel ja, niet voor de andere mensen die gillend in je auto zitten
Nee dat was nog wel te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat is niet zo absurd klein!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan er ook aan liggen dat je doorgaans een willekeurig verkeersplein niet met 90 km per uur nadert in de bebouwde kom.
Tenminste de 3 ladderwagens en 5 politiewagens vertrokken al snel weer...quote:
Welterusten!quote:
Ik doe heel erg mijn best om me in te houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tssskkkkkk ik heb jou nog nooit horen gillen.....wel angstvallig in je vuistjes zien bijten
Je snapt nu toch wel hoe ik de volgende keer over het Kk plein ga hé?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om me in te houden
Gewoon smsenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welterusten!
IB, ben jij wel nog wakker? Ik heb een probleem met m'n computer. Iets met Microsoft OFFICE!(). Kan ik nog PM-en of lig je ook al in bed?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
Leuke TTIsse wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helemaal mee eens. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:44 schreef Theoden het volgende:
Geen medelijden. Eerst brengt hij alle mensen in een winkel in gevaar. Daarnaa vlucht hij met een auto en brengt alle weggebruikers in gevaar. Ten slotte steekt hij ook nog eens een politiehond dood (zover ik weet is een politiehond een volwaardige ambtenaar in functie volgens de wet). Gericht schieten en opzouten met dat soort mensen. Hulde aan de politie.Met één vraag kun je zo'n discussie teniet doen: wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat die hond achter je aan komt...?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
de plaatseijke marokanen zeiden : ja wat zou jij doen als zo'n hond op je af kwam :p ben de dicusiemaar niet aangegaanGewoon wakker bellen tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welterusten!
IB, ben jij wel nog wakker? Ik heb een probleem met m'n computer. Iets met Microsoft OFFICE!(). Kan ik nog PM-en of lig je ook al in bed?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhoudenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt nu toch wel hoe ik de volgende keer over het Kk plein ga hé?!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhouden
Bid tot God en hoop! Zo doe ik dat elke keer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik ga wel achter jouw stoel zitten, oogjes dicht, vuistjes dichtgeknepen en dan eventjes volhouden
Nah....ik durf er tenminste gewoon over....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bid tot God en hoop! Zo doe ik dat elke keer!
sarcasme niet snappenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moeilijk doen over auto rijden![]()
ik ben pitten...
jij hebt vertrouwen in het discussievermogen van marokkanen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Isse weg.
[..]
Helemaal mee eens. Eigen schuld.
[..]
Met één vraag kun je zo'n discussie teniet doen: wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat die hond achter je aan komt...?
[..]
Gewoon wakker bellen toch
Dan ga je dus geen discussie aan maar maak je een punt. En daarmee is de communicatie dan ook ten eindequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt vertrouwen in het discussievermogen van marokkanen?
grapjas
De munitie van het merk RUAG Ammotec GmbH, type Action, model NP, kaliber 9 millimeter maal 19 millimeter stopt menig discussie!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ga je dus geen discussie aan maar maak je een punt. En daarmee is de communicatie dan ook ten einde
x2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |