SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door IrishBastard op 20-08-2010 20:22:07 ]
kijk maar eens onder een gesloten topicquote:
En onze held, Herman Gerrits!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef Clan het volgende:
En wie is er hier Quick 1888 supporter, de enige voetbalclub in Nijmegen die de beker heeft gewonnen, en een supercup heeft gespeeld?
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
2.05 ziet er echt niet gezond uit
Dat waren pas mannen van staal, niet gaan liggen kreunen op de grond, nee, gewoon doorvoetballen met een gebroken enkel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En onze held, Herman Gerrits!
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voeltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee hè! Ik vind dat ei vrij aan het begin er mooi uitzien.
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Keizer Karelplein in de spits wordt leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Als ik het rooster van volgend jaar binnen heb moet ik de rijschool bellen, begin met rijlessen en gelijk in Nijmegen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.. Dus wees gewaarschuwd.
Een koekje is datquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Keizer Karelplein in de spits wordt leuk
Nico van Swam, dat is de rijschool naast het huis van m'n ouders en volgens mij heeft m'n pa een vriendenprijsje met 'm geregeld, want ze zitten samen in een of andere commissie. En aangezien ik op kamers zit in Nijmegen is het wel slim om daar gewoon te gaan rijlessen, kijk er alleen ontzettend tegenopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat lessen dan? Bij welke rijschool dus?
En beter les je hier, dan ken je tenminste al die enge pleinen al in plaats van dat je ze zelf uit moet vogelen
Heb ik ook gedaan! In de winter. Meteen een soort geïmproviseerde slipcursus gekregenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
Aaahw!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Difficult het volgende:
[..]
Weet je meteen een klein beetje hoe een muis zich voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |