Huh? Vanaf de 30e toch pas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef AMDB het volgende:
Kutweer hier, straks laatste onderdeel van de introductie, onbeperkt pizza eten en morgenochtend beginnen de lessen al
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef AMDB het volgende:
Kutweer hier, straks laatste onderdeel van de introductie, onbeperkt pizza eten en morgenochtend beginnen de lessen al
Hij zit in Noorwegenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Huh? Vanaf de 30e toch pas?
Klaar met installeren van ubuntu netbook 10.04 op mijn pc!
Ik ga naar The Expendables en de kans dat ik daarna nog ga is kleinquote:
O jaquote:
* De_Kardinaal ruikt sjaak afhaakquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga naar The Expendables en de kans dat ik daarna nog ga is klein
Edit: verkeerde contextquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:http://www.dagelijksekoop(...)ok-compartiment.html
Aanbieding is geldig van 27/07/2010 13:07 tot 28/07/2010 13:07
Prijs: ¤10.95 (van: ¤39.95, voordeel korting: 73%)
Ik heb een mooie map voor losse papierenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een rugzak is klote dan verfrommelt altijd je papier!
Ik zweer bij Dakinequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand tips? Ik zoek eigenlijk een nieuwe rugzak, waar ook mijn laptop in kan. Liefst een beetje strak uiterlijk. Niet te duurEn stevig...
Zag er een hele poos terug 1 bij de IboodHunt maar die kon ik niet meer terug vinden. Was lichtgrijs met felgroen ofzo.
quote:
De serie, de film, de film gebaseerd op de serie?quote:
Aha, de smurfen!quote:
Kan je dan niet VLC gebruiken met blue-rays?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray rip.. Damn wat is dat scherp
Ik vraag me nog steeds af waarom powerdvd vaak standaard geïnstalleerd meegeleverd wordt. Wat een ellende is dat programma zeg!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray rip.. Damn wat is dat scherp
Gewoon even op FTD kijken voordat je downloadquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar iig, het was dus niet standaard geinstalleerd, IB had het gedwonload snel wat aangeklikt en toen helaas een verkeerde installdat is het nadeel van newsgroups er zitten geen comments bij..
Powerdvd als doelbewuste keuze!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar iig, het was dus niet standaard geinstalleerd, IB had het gedwonload snel wat aangeklikt en toen helaas een verkeerde installdat is het nadeel van newsgroups er zitten geen comments bij..
Ja klopt, dit was via binsearch, dus ja volgende keer via ftd kijken, maar daar vond IB hem zo snel niet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Gewoon even op FTD kijken voordat je download
Ik hou van papieren troepquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef Swine het volgende:![]()
[..]
Ik heb me uitgeschreven voor dat blad, werd helemaal gek van de papieren troep die je steeds kreeg. Misschien toch maar weer eens terugdraaien
Kansloosquote:Op maandag 23 augustus 2010 03:19 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, Bruins was weer fantastisch, morgen herkansing, dus weltrusten!
Da's het voordeel van een private torrentsite, de kans dat het daar fout zit is bijzonder kleinquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Media Player Classic?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, want blu-ray dvd, geen rip.. Mijn andere spelers deden het niet, waarmee kijk jij blu-ray dvd's dan?
Maar Damn wat is dat scherp
setje was voor 2 tientjes in de aanbieding meen ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, motor, even Termaat bellen zo of ze er een pluutje in kunnen schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |