Houkes, waar zitten dit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Genoeg anderen die het wel voor je willen doenBel Houkes anders ff
Valt te proberen. Gister vond ik in ieder geval online, toen ik zocht naar BluRay ondersteuning voor VLC, dat BluRay alleen via licentie van Sony geheel af te spelen is (dus met menu etc.). Je kunt de losse bestanden wel pakken, maar dan staat het mogelijk niet in de goede volgorde etc.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's het voordeel van een private torrentsite, de kans dat het daar fout zit is bijzonder klein.
[..]
Media Player Classic?
Daarom zeg ik ook zelf doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Houkes, waar zitten dit?
Probleem is natuurlijk dat ik niet zomaar even een eindje ga tuffen met die spijker in mn band
Dat had ik dus laatst ook. 1,5 week last van gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Zit je lekker achter je laptop op werk word je ineens in je poot gestoken door een wesp, totally WTF momentje.
Droog nog! Wrs begint het vanaf 12:30 te regenen. Ik check steeds weer.nlquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe is het weer in Lent ? Hier in Wijchen is het nu nog droog.. ff kijken wanneer ik vertrek
Omdat ik om 12:00 naar school moet, introdag. En ik moet fietsen, bluh.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Droog nog! Wrs begint het vanaf 12:30 te regenen. Ik check steeds weer.nl
Yes yes yes!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het weer voor zaterdag ziet er weer goed uit, nog maar 25% kans op regen ipv 70% en zelfs 7 zonuren!
Wat cutequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zit nu in de trein, achter me zitten 2 meisjes uit Friesland, compleet wereldvreemd, en ze gaan vandaag voor het eerst naar 'de grote stad'
Dorp, mbo om de hoek, dorpsfeestjes. Ik ken het volk. Beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het kan.. Als je uit Friesland komt kun je er misschien niks aan doen, maar toen ik op weg was naar Schiphol vorige maand zat ik naast 4 meisjes uit Hengelo die nog nooit met de trein waren geweest, en voor zover ik begreep ook bijna allemaal nog maar 1 of 2x buiten Twente, hoe krijg je dat voor elkaar als je dik boven de 20 bent?
Beetje jammer, die arrogantie inderdaad!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dorp, mbo om de hoek, dorpsfeestjes. Ik ken het volk. Beetje jammer inderdaad.
Ik heb het niet over dat MBO gebeuren, ik heb het over nooit verder dan je eigen dorp gaan, slimmerik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje jammer, die arrogantie inderdaad!
Trouwens heb jij eigenlijk wel een mbo/hbo/uni diploma?![]()
Als je niet uit je dorp hoeft, waarom zou je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat MBO gebeuren, ik heb het over nooit verder dan je eigen dorp gaan, slimmerik.
ja, HBO Informatica
Beetje de wereld verkennen, zien dat er ook meer is dan alleen de dorpskroeg in lutjebroek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je niet uit je dorp hoeft, waarom zou je?
Sinds wanneer dan? Ik dacht dat je gewoon een HLO- dropout was?
Schubbekutteveenstrahuizen is niet zo veel verschillend t.o.v. Amsterdam. Het is niet alsof je van het platteland zonder stroom en zandwegen ineens 1000 jaar in de toekomst reist naar een stad met verharde wegen en stroom!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje de wereld verkennen, zien dat er ook meer is dan alleen de dorpskroeg in lutjebroek.
Niet eens een drop-out, heb toevallig vandaag nog een afspraak gemaakt met mijn tutor voor eventuele afstudeer afspraken. Plus dat ik laatst middels een verlengde evaluatie mijn HIO (in Eindhoven) nog ff afgemaakt heb. Naast mijn baan. Omdat het kan.
Kranenbrug, recht tegenover de aldi en de penny!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
ib of yas, of mikkieof iemand anders
die dranhandel in duitsland, welke is dat, en waar zit ie ?
Dan moet je ook ff bij de penny naar binnen, Die verkopen de A merken een stuk goedkoper dan in nederlandquote:
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je ook ff bij de penny naar binnen, Die verkopen de A merken een stuk goedkoper dan in nederland
Wat ben je ook een knullie ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen haha
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mamma gaat mee, dus dat zal wel goedkomen haha
De Rewequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
ib of yas, of mikkieof iemand anders
die dranhandel in duitsland, welke is dat, en waar zit ie ?
Ik vernam dat jij en Swine ging stappen vanavond toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Rewe. Centrum door crossen en dan op de rotonde links. Niet te missen.
Ik heb gisteren en vannacht al amper geslapen dus ik denk dat ik voornamelijk ga bijslapen vannachtquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vernam dat jij en Swine ging stappen vanavond toch?
Duidelijk, zoals Swine al zei!quote:
moet je dr omheen lopen dan ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterke drank zit aan de achterkant van de bierhandel, gewoon in de Rewe supermarkt zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |