Sorryquote:
Zoveel werk is dat toch ook niet? Ik knip en plak al jaren mijn eigen schema in elkaar!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dan krijg je het in allemaal aparte dingetjes en mag je alles bij elkaar gaan puzzelen, zitten namelijk ook minorvakken bij enzo
Maar worden dan vakken dubbel gegeven? Overlap in een schema is maar één van de twee volgen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou er was nu heel veel overlap dus moest even goed kijken of het precies moest, ook omdat er rekening moet worden gehouden met het feit dat er ook nog gewerkt moet worden..
Dus IB kan niet alles volgen, maar volgt nu zoveel mogelijk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dus ik moest even kijken welke vakken er wel en welke er niet gevolgd konden worden, IB was totaal het overzicht kwijt dus toen heb ik het maar even gedaan![]()
stelt verder ook niet veel voor ofzo
Heb ik ook in mijn appartementje 100 mbps full duplex up/down, maar ja nu zit ik achter het goedkoopste UPC abonnement!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
Overigens, downloaden met 9 Mb/s
Dat is 9x sneller dan ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
Ik dacht dat ik al baas was met 7 Mb/s, maar kennelijk nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Correct
vast een depressieve fokkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef Swine het volgende:
Die gast heeft daar een laptopje staan waar die steeds mee loopt te kutten, loopt dan weer naar achter en lijkt weer te gaan praten of ie iets opneemt...
Het duurde toch zeker een seconde voordat ik besefte dat je had hardgelopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo heb weer stevig doorgelopen11 kilometertjes binnen het uur!
inc wat rust
Dit is nieuwsgroep. 9 Mb/s ga ik echt niet halen op torrentsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al baas was met 7 Mb/s, maar kennelijk niet.
Overigens is dat wel via torrents, nieuwsgroepen gaan nog sneller toch?
Iets voor jou trouwens, IB? Je was laatst toch aan het kijken voor een A3?
[TK] Audi A3 1.6 97 zwart
Kmstand is niet geweldig trouwens, maar soit.
drinken incident 2 maanden terug. Nu hapert de UIO sowieso, soms gaat de i spontaan mee doen met het indrukken van andere lettersquote:
[ib]Schat je stinkt uit je bek, ga je tanden poetsen [/ib]quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja is toch flauw, we zitten hier praktisch naast elkaaripv dat ie dan ff zegt van je doet het fout, moet ie het hier posten
Je stinkt uit je mond, ga je tanden eens poetsenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja is toch flauw, we zitten hier praktisch naast elkaaripv dat ie dan ff zegt van je doet het fout, moet ie het hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |