Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef DaMart het volgende:
In mijn lunchpauze dacht ikA even snel een pakketje dat de postbode al twee keer onder werktijd hadA proberen aan te bieden, op te halen op het postkantoor... kom ik daar, hebben die klojo's van het postkuttoor spontaan besloten om maar eens tussen de middag dicht te gaan.
En ze hebben al van die fijne openingstijden die geen rekening houden met mensen die fulltime werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
was ook niet de bedoelingquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Was hij die vrouw die met haar fiets in de hand ook al mopperde over de sluiting?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Was hij die vrouw die met haar fiets in de hand ook al mopperde over de sluiting?
Whahahaha ja dat had jij al een keer gepost het blijft leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
Een collega van mij ooit tegen een boze klant: End of discussion. POINT!
quote:
Mijn godquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net mijn collega weer slecht engels spreken werkelijk waar hoe krijg je het je mond uit
Yes i have that done for you. I sent it today and then you have it Monday in house. If you nog have questions then you can contact my colleque went(want) I be venef(vanaf) next week 3 weeks with holiday.
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ken je die boekjes, "I always get my sin" van Maarten Rijnkens en "I always get my sin too"? Geweldigdaar staan ook zoveel van die fouten in, maar ook hoe het dan wel moet.
Uitspraken als 'I want to thank your lovely cock for dinner" en "I don't want to fall with the door in the house" zijn voorbeelden die in 't boekje staan
Ja ik heb dat boekje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ken je die boekjes, "I always get my sin" van Maarten Rijnkens en "I always get my sin too"? Geweldigdaar staan ook zoveel van die fouten in, maar ook hoe het dan wel moet.
Uitspraken als 'I want to thank your lovely cock for dinner" en "I don't want to fall with the door in the house" zijn voorbeelden die in 't boekje staan
Dan JUISTquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebt
dat helpt niet tegen deze moe...quote:
Het is vakantie. Wat weerhoudt je van een lekker kort dutjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen deze moe...
ik wist zo snel niet iets betersquote:
ook, we hebben net een hele hoge toren gebouwd en vervolgens vloog die in kleine stukjes weer door de kamerquote:
heerlijk dat kromme engelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Is het vakantie? O, dan snap ik het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef fonsoy het volgende:
Het is vakantie. Wat weerhoudt je van een lekker kort dutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Van lego?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook, we hebben net een hele hoge toren gebouwd en vervolgens vloog die in kleine stukjes weer door de kamer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het vakantie? O, dan snap ik het!
Ik ben een student. Ik ben vast verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel apartquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Het ruikt hier naar koeien gemengd met benzine
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
HAHAHAHA jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
How do you do and how do you do your wife?
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!.
I can see it totally in front of me!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want je woont ook nog thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben een student. Ik ben vast verwend
en die is gemaakt van koeienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De buurjongen is volgens mij met zijn boot bezig
nee, want ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die is gemaakt van koeien![]()
zo ruikt het welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je niet door lawaai heen slapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
fijn, maar niet heusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
dat heet timing.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
jawel, maar alleen als ik al slaapquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je niet door lawaai heen slapen?
ja, maar dan hoor ik het niet als mini-meneer wakker wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
EDIT: je kan herriestoppers proberen.
en net als jij TV wilt kijken via een stream die het altijd doet, vliegt ie eruitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heet timing.
Er zijn van die straten waar nooit een auto komt, tot ji even snel wil keren in dat straatje.
Damn, het schijnt altijd zo te moeten.
Nouhouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heet timing.
Er zijn van die straten waar nooit een auto komt, tot ji even snel wil keren in dat straatje.
Damn, het schijnt altijd zo te moeten.
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en net als jij TV wilt kijken via een stream die het altijd doet, vliegt ie eruit
Dat ie dan terugspringt naar 0quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%Deze week een paar keer gehad.
dat is wel zo enorm annoyingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%Deze week een paar keer gehad.
Dat maakt niet veel herrie. Raam dicht en klaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig gaan ze nu hier tegenover ook het gras maaien (plantsoendienst)
Hebben jullie stille grasmaaiers ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef fonsoy het volgende:
Dat maakt niet veel herrie. Raam dicht en klaar. Ze zijn snel weer weg.
Stilte voor de storm op Lowlands. Om 15.00 gaan we live op lowlands.vpro.nl #3voor12 #lowlands #ll10 #knallen!quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie stille grasmaaiers ofzo?
Werkze en graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:43 schreef fonsoy het volgende:
Geen idee
Toedeloe iedereen .. Ik ga lekker aan het werk![]()
Het was weer gezellig. Suikertaartje, nogmaals bedankt voor die link van die koffiewinkel, ik ga hem bestellen!
als ik 18 ben is hij 22quote:
nou verpest je het voor jezelf hequote:
aangepastquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou verpest je het voor jezelf he
ik kwam terugquote:
Uhhuhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even inhakend op de TT, dit boekje is echt geweldig
[ afbeelding ]
wat een vals paspoort al niet kan doenquote:
quote:
werk ze giertjequote:
ik ben al klaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef wel.o.k het volgende:
dan heb je straks een lekker nat zondig lijf
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben al klaar
compleet met handdoek-om-lijf
alleen op je hoofdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben al klaar
compleet met handdoek-op-hoofd
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor.....wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nog iets minder dan 2 uurquote:
nog iets meer dan 4 uurquote:
Het weekend, natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Waar zitten jullie allemaal op te wachten?
ik om te gaan werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Dat dusquote:
Verse eend of eendesmaak uit een poederzakje?quote:
zandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, tuurlijkquote:
quote:
zo'n kant en klaar zakje waar alleen nog kokend water op moetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Verse eend of eendesmaak uit een poederzakje?
Vers is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n kant en klaar zakje waar alleen nog kokend water op moet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder.
[ afbeelding ]
ik ga dat niet maken als tussendoortjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder.
[ afbeelding ]
chiliquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik eet vanavond bij mijn lieve mamma
[ afbeelding ]
wat flauw nouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat niet maken als tussendoortje
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chili![]()
![]()
![]()
dat heb ik gisteren nog op
quote:
mij teveel werkquote:
Zelfgemaakte chili is het lekkerstquote:
idd die kant en klare rommel hoef ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zelfgemaakte chili is het lekkerst
kijk eerst maar eens naar de OPquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben wiki n00b, hoe voeg ik mijn UI toe in de OP, en mag dat überhaupt nog?
Ah, dat is nou aardigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eerst maar eens naar de OP
quote:
ik had het beloofd dat als ik tijd had ik de OP zou aanpassenquote:
quote:
Jouw ui staat toch in de OP?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
FOK!wiki werkt met een heel eenvoudig basisprincipe. Klik op bewerk (link bovenaan een FOK!wiki-pagina).
Ik mag dan blind zijn als een koe, maar dit zie ik dus in geen velden of wegen
je moet je eerst aanmelden en dan kan je pas bewerkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
FOK!wiki werkt met een heel eenvoudig basisprincipe. Klik op bewerk (link bovenaan een FOK!wiki-pagina).
Ik mag dan blind zijn als een koe, maar dit zie ik dus in geen velden of wegen
Aghzo, dan klopt die tekst dus niet helemaal, want niet iedereen kan het bewerkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet je eerst aanmelden en dan kan je pas bewerken
vroeger kon dat wel maar tegenwoordig moet je je eerst inschrijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aghzo, dan klopt die tekst dus niet helemaal, want niet iedereen kan het bewerken
smakelijkquote:
Snel tussendoor een kusje erop danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn rug deed bij de fysio meer pijn dat vandaag de hele dag. Das inclusief de 3 kwartier in de sportschool
Hoezo woon jij ineens naast ons?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
De buren hebben vanavond een feestje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nieuwe foon![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoezo woon jij ineens naast ons?
Ja uhh, jij was weg toen ik hoi zeiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier weer machtig druk zo te zien![]()
Mijn uurtje is weer omtot zondag weer vriendjes!
Heb dezequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat leuk! Welke heb je gekocht??
Je mag hier komen schuilenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ah oke.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja morgen ben ik onderweg en zondag dus weer thuis, waar ik geen 2 euro per uur hoef te betalen
Ziet er goed uit!quote:
Heb hem pas een paar uur maar kan er wel goed mee overweg, nog niet zo als in de reclamequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke.Dat scheelt ja
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Werkt ie ook fijn?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hem pas een paar uur maar kan er wel goed mee overweg, nog niet zo als in de reclamemaar dat komt nog wel
Yup gewoon gebruiken en dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja, ach, oefening baart kunst toch?Zoiets moet je idd gewoon ff in de vingers krijgen, veel gebruiken en dan komt dat wel goed
Ik wil eind van het jaar de nokia E72 kopen in het bruin
[ afbeelding ]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Zeker iets met op een oude fietsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.
Op hun deur een kneuterig briefje met daar op geschreven: samen 52!
Schattig he?
Nou is alleen het buurmeisje net 20 geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.
Op hun deur een kneuterig briefje met daar op geschreven: samen 52!
Schattig he?
Nou is alleen het buurmeisje net 20 geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker iets met op een oude fiets
Het verschil is net zo grootquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mijn nichtje doet ook zoiets, die is 24 en doet het op een fiets van 36. Oké, valt nog mee en alles, vast, maar ik vind het toch apart. Nee, ik zeg het verkeerd; die vent is apart.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mijn nichtje doet ook zoiets, die is 24 en doet het op een fiets van 36. Oké, valt nog mee en alles, vast, maar ik vind het toch apart. Nee, ik zeg het verkeerd; die vent is apart.![]()
Dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is dan qua leeftijdsverschil evenveel...
maar ik zag hem net (de buren vonden een doorkijkschutting een goed idee en onze clematis doet het niet zo goed dit jaar) en hij is dus wat ouder dan ik nog zelfs..en IK vond hem er al oud uitzien
Dat wel, maar mn nichtje is net iets ouder, soms scheelt dat in 'volwassenheid'. Maar soms ook totaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is dan qua leeftijdsverschil evenveel...
maar ik zag hem net (de buren vonden een doorkijkschutting een goed idee en onze clematis doet het niet zo goed dit jaar) en hij is dus wat ouder dan ik nog zelfs..en IK vond hem er al oud uitzien
Jeuj!quote:
viel mee ze waren alleen erg onrustig veel roepen en lopen enzoquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
viel mee ze waren alleen erg onrustig veel roepen en lopen enzo
Fhatje!quote:
heeyquote:
mja maar goed het houd je bezig en de tijd gaan dan ook wel snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
OhjaSoms heb je van die avonden he.
Oh fuck man, dit jaar (na november) zijn meneer Taart en ik samen 64quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Mn man en ik worden dit jaar ook samen 50. Maar we zijn dan ook even oud.
ik kijk meestal popstarsquote:
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch nietquote:
Naar wat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar HGT omdat ik Dan zo leuk vind
Neeeeeeeeeeeeeeeee...wat een vet stoere vis man!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch niet
stiekem wel al drie nieuwe vissies gekocht![]()
Het is niet om te lachen maar sorry ik zie je naast de kom staan met een netje en elke keer als je de vis eruit wilt vissen doet hij blubquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch niet
stiekem wel al drie nieuwe vissies gekocht![]()
holland got talentquote:
holland got's talentquote:
ik volg dat soort meuk tot na de audities daarna niet meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar HGT omdat ik Dan zo leuk vind
Het is inderdaad meuk maar ik vind Dan zo leuk(ja dat heb ik al gezegd) dus ik neem die meuk voor lief hahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik volg dat soort meuk tot na de audities daarna niet meer
whehehe ik heb holland got talent niet gezien wel de audities van popstarsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is inderdaad meuk maar ik vind Dan zo leuk(ja dat heb ik al gezegd) dus ik neem die meuk voor lief hahahaha
Ja die heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb holland got talent niet gezien wel de audities van popstars
quote:
wheheh Dan verslaafdequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien.Tot ik erachter kwam dat Dan in de jury van HGT zat toen ging ik HGT kijken. Voorheen keek ik niet want toen was Dan er niet hahahaha
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey
[..]
mja maar goed het houd je bezig en de tijd gaan dan ook wel snel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh fuck man, dit jaar (na november) zijn meneer Taart en ik samen 64![]()
quote:
mja ik heb soms nog wel eens huiskamer diensten ik vind dat echt een kwellingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaadBij mij was het gister bizar rustig, das ook niet alles hoor
Heb liever wat te doen!
[..]
Het is ook eigenlijk vet stoer welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee...wat een vet stoere vis man!![]()
Maar wel handig als hij het dan inderdaad eens even op gaat geven
maarem wanneer krijg ik een foto van jou te zien ben nog steeds erg nieuwsgierigquote:
ik vind dat dan wel weer best sexyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies alleen kijkt hij hier een beetje streng hahaha.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Oude taartjes/lullen daar zeg bij jullie!
![]()
![]()
Ik stiekum ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dat dan wel weer best sexy
Morgen verjaardag dan vraag ik of iemand een foto wil maken. De foto plaats ik dan niet hier. Maar kan ik wel via PM versturen als dat lukt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
maarem wanneer krijg ik een foto van jou te zien ben nog steeds erg nieuwsgierig
Nee? Mensen begeleiden bij het eten enzo toch, spelletjes doen, of is het bij jullie wat anders?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb soms nog wel eens huiskamer diensten ik vind dat echt een kwelling
je voert bijna geen flikker uit
Oh, oké, sorry, heel jong taartje dan.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Morgen verjaardag dan vraag ik of iemand een foto wil maken. De foto plaats ik dan niet hier. Maar kan ik wel via PM versturen als dat lukt.
mja dat dan wel maar ik ben niet zo van de spelletjes meestal pleur ik ze voor de tv met een dvd van andre rieuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Mensen begeleiden bij het eten enzo toch, spelletjes doen, of is het bij jullie wat anders?
heey trevquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat dan wel maar ik ben niet zo van de spelletjes meestal pleur ik ze voor de tv met een dvd van andre rieuheb je er geen kind meer aan ze
Ziet er vast ook dom uit jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
Het is niet om te lachen maar sorry ik zie je naast de kom staan met een netje en elke keer als je de vis eruit wilt vissen doet hij bluben dan mag hij toch nog blijven blubben
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahaha ja klopt
Geweldig. Of een aflevering van 'blauw bloed' ofzo
Ik vind idd het verzorgen van mensen bij de dagelijkse bezigheden leuker dan het activiteiten begeleiden idd
hoezo zijn wij fokkers levenloos, dit is pas levenloosquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ziet er vast ook dom uit ja![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk danWTF hoezo leef je nog?!?!?!?!
als et kon zou ik zo de hele dag door mensen kunnen wassen vind ik leuk en de tijd gaat dan teminste snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hahaha ja klopt
Geweldig. Of een aflevering van 'blauw bloed' ofzo
Ik vind idd het verzorgen van mensen bij de dagelijkse bezigheden leuker dan het activiteiten begeleiden idd
heb je vaak geen tijd voor omdat je vaak op een hele groep mensen moet passenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zo
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had em allang door geflushedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeld
Dat is dan wel minderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je vaak geen tijd voor omdat je vaak op een hele groep mensen moet passen
Ja maar hij doet af en toe nog blub hoor dus hij in nog niet levenloosquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo zijn wij fokkers levenloos, dit is pas levenloos
Waarom gun je hem nog geen een avontuurtje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee niet dom lief juist. Je kan het niet over jouw hart verkrijgen om de vis door te spoelen terwijl hij nog blub doet een ander had vis allang al doorgespoeld
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
Murp, aangezien er geen KLB SC hier, mag er wel gewoon een ONZ SC komen? Of wat is t beleid hiervan?
Ahw...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo heeft ieder zo'n voorkeur. Ik heb ook de opleiding gedaan, sociaal pedagogisch werk (niv 4), maar dat vond ik uiteindelijk niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou mij juist trekken, lekker iets doen met ze al is het maar wandelen of zo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
als et kon zou ik zo de hele dag door mensen kunnen wassen vind ik leuk en de tijd gaat dan teminste snel
mja geloof me anders had ik best willen wandelen met bewoners is wel eens lekker en goed voor zequote:
toch voelt het best dom hihiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ook even hier, omdat meer dan de helft er ooit gepost heeft
[..]
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw...
[..]
Ja, zo heeft ieder zo'n voorkeur. Ik heb ook de opleiding gedaan, sociaal pedagogisch werk (niv 4), maar dat vond ik uiteindelijk niks.Plus ik was erg jong toen ik voor die opleiding koos, 15 pas..
[..]![]()
Voor mij is het nu alleen niks, is lichamelijk te zwaar voor me.. Heb vorig jaar oktober een peesontsteking in mn schouder gehad door overbelasting, heb ook wat hypermobiele gewrichten. Dus ja, even geen zware zorg voor mij totdat ik weer wat stijver ben geworden naarmate ik ouder word![]()
aai das niet fijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Voor mij is het nu alleen niks, is lichamelijk te zwaar voor me.. Heb vorig jaar oktober een peesontsteking in mn schouder gehad door overbelasting, heb ook wat hypermobiele gewrichten. Dus ja, even geen zware zorg voor mij totdat ik weer wat stijver ben geworden naarmate ik ouder word![]()
bij mij ook niet vond op straat rondhangen veel intressanterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook niet
en vervolgens vraagt ie of ze het even aan kan zienquote:
quote:[..]
Het goede met het aangename combinerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja geloof me anders had ik best willen wandelen met bewoners is wel eens lekker en goed voor ze
Een vis met een dubbele naamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
toch voelt het best dom hihiMaar hij is dan ook al bijna twee jaar mijn trouwe Herman-John
Dus
Ik voorspel dan een topic kaap als die onz sc weer komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en vervolgens vraagt ie of ze het even aan kan zien![]()
[..]
toen ik stage liep was dat wel ideaal ben je boventallig heb je alle tijd om wat te doen met de mensenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het goede met het aangename combineren
OMG.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en geheit dat die KLB users dan weer allemaal gaan lopen zeiken op onsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voorspel dan een topic kaap als die onz sc weer komt![]()
![]()
Wel jammer dat je dat nu niet meer kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik stage liep was dat wel ideaal ben je boventallig heb je alle tijd om wat te doen met de mensen
Ja. Maar wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ook even hier, omdat meer dan de helft er ooit gepost heeft
[..]
mja inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dat nu niet meer kan
dat weet ik dan wel zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en geheit dat die KLB users dan weer allemaal gaan lopen zeiken op ons
Linkje: [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar wat was het antwoord?
Ooit in de eerste klas besloten dat Herman-John de beste naam is voor een visquote:
Aaahw dat is vet sneuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
Buuuuh!
Ga nou dood Herman-John of hoe stoer je ook alweer heette, geef het nou maar ohop![]()
Doet me denken aan een van mijn ratten, die lag ook al een week dood te gaan, maar ging niet (hij was 5..) en toen moest hij bij de dierenarts een spuitje omdat het echt niet leuk meer was en toen ging hij NOG niet.
Pas na nog een spuitje gaf hij het op
Ja, maar dat weten zij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef Giertje het volgende:
er komt toch geen ONZ SC meer veel te veel gezeik erover
Wel handig dan hoef je niet elke keer een nieuwe naam te verzinnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit in de eerste klas besloten dat Herman-John de beste naam is voor een visDus sindsdien heten alle vissen hier Herman-John want het is gewoon een bazennaam
![]()
[..]
Misschien wil de dierenarts de vis wel reanimeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Aaahw dat is vet sneuDat deed mijn vorige poes ook, vet traumatische dierenarts ervaring
Nog even en ik ga met de vis naar de dierenarts
Ach ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Linkje: [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7
Wehehehehe met een zuurstof masker enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Misschien wil de dierenarts de vis wel reanimeren.
Ik vind dat we een topic voor Herman-John moeten makenquote:
defibrilatorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehehehe met een zuurstof masker enzo![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat we een topic voor Herman-John moeten maken![]()
Is dat niet te schokkend voor die vis?quote:
Nee hè? Werkt echt totaal niet. Kijk, heb er geen spijt van, heb er genoeg geleerd, vooral over mezelf, tis zeker goed geweest. Maar het is echt niet wat ik wil qua baanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
[..]
Ja, zeker. Was ontzettend stijf en alles in het begin, heb de eerste 3 maanden continue met pijn gelopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aai das niet fijn
heb je wel fysio gehad enzo?
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
net zoals dat muffin topic van ToT?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kun je aan deze kat vragen of hij jouw vis wil reanimerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehehehe met een zuurstof masker enzo![]()
wel beter dat het helptquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker. Was ontzettend stijf en alles in het begin, heb de eerste 3 maanden continue met pijn gelopenEcht niet fijn. Bizar. Werd ook helemaal gek op het einde, als je zoveel pijn hebt continue kan je niet meer normaal functioneren.
Fysio hielp wel enigszins, maar ik heb van een andere fysio (mn tante) geleerd dat ik vooral op mn houding moet letten, dus de dingen voorkomen ipv genezen
Werkt goed. Heb nu bijna geen last meer maar het blijft altijd een zwakke plek. Als ik 2 dagen mn oefeningen niet doe voel ik het weer lichtjes..
Alleen ICT beheer, daar kwam ik met web in aanraking en ben daar verder in gegaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee hè? Werkt echt totaal niet. Kijk, heb er geen spijt van, heb er genoeg geleerd, vooral over mezelf, tis zeker goed geweest. Maar het is echt niet wat ik wil qua baan
Welke opleiding(en) heb jij allemaal gedaan dan, voordat je er achter kwam wat je wilde?
dat zou ik best wel eens willen zienquote:
Hij mag hier wel in de tuin hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk wel jaEn ik moet snel een huis met tuin regelen dan kan hij straks begraven worden
Ja, precies.. Zeker met dat lichamelijk zware werk, je gaat snel vanuit je rug tillen, ik ken het..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat het helpt
ik moet ook echt op mijn tilhoudingen enzo letten merk het soms echt wel in mijn rug
stekende pijnen dat het echt niet meer leuk is
mja ik let er tegenwoordig wel wat beter op dan eerstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies.. Zeker met dat lichamelijk zware werk, je gaat snel vanuit je rug tillen, ik ken het..Echt kniën buigen enzo!
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan word je zelf geëlectrocuteerd
Lieeefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij mag hier wel in de tuin hoor![]()
Wel diep dan. Heel diep. Heel, heel diep.
Dan zou ik ook naar de drank grijpen jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
even drank halen beneden pauze HGT dus geen Dan.
Ziet er heel vet uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Of ik ga hem mummificerenWant in het british museum zijn ook mummie vissen dus dat is vet cool
![]()
[ afbeelding ]
Eerst nog maar even een kopje koffie dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef fonsoy het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werken. Eens kijken of er wat maten aan het bier gaan.
Woaaaah! Jaaaaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Of ik ga hem mummificerenWant in het british museum zijn ook mummie vissen dus dat is vet cool
![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er zeker nice uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik let er tegenwoordig wel wat beter op dan eerst
paar keer goed door mijn rug gegaan dan leer je et wel goed te doen
Alleen in combinatie met vuurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Fha het volgende:
Is er iemand die goed is in houtbewerking dan?![]()
zou er wel iets overblijven van je visquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
[ afbeelding ]
hihi. Maar ik kom er net achter dat ik weer Medium heb gemist ik vergeet steeds dat het nu op vrijdag isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik ook naar de drank grijpen ja
quote:
moet je ook niet zoveel drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Maar ik kom er net achter dat ik weer Medium heb gemist ik vergeet steeds dat het nu op vrijdag is
Tip: neem een dvd recorder en neem dan dat opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Maar ik kom er net achter dat ik weer Medium heb gemist ik vergeet steeds dat het nu op vrijdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |