heerlijk dat kromme engelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ken je die boekjes, "I always get my sin" van Maarten Rijnkens en "I always get my sin too"? Geweldigdaar staan ook zoveel van die fouten in, maar ook hoe het dan wel moet.
Uitspraken als 'I want to thank your lovely cock for dinner" en "I don't want to fall with the door in the house" zijn voorbeelden die in 't boekje staan
Is het vakantie? O, dan snap ik het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef fonsoy het volgende:
Het is vakantie. Wat weerhoudt je van een lekker kort dutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Van lego?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook, we hebben net een hele hoge toren gebouwd en vervolgens vloog die in kleine stukjes weer door de kamer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het vakantie? O, dan snap ik het!
Ik ben een student. Ik ben vast verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel apartquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Het ruikt hier naar koeien gemengd met benzine
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
HAHAHAHA jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
How do you do and how do you do your wife?
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!.
I can see it totally in front of me!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want je woont ook nog thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben een student. Ik ben vast verwend
en die is gemaakt van koeienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De buurjongen is volgens mij met zijn boot bezig
nee, want ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die is gemaakt van koeien![]()
zo ruikt het welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je niet door lawaai heen slapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
fijn, maar niet heusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |