Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef DaMart het volgende:
In mijn lunchpauze dacht ikA even snel een pakketje dat de postbode al twee keer onder werktijd hadA proberen aan te bieden, op te halen op het postkantoor... kom ik daar, hebben die klojo's van het postkuttoor spontaan besloten om maar eens tussen de middag dicht te gaan.
En ze hebben al van die fijne openingstijden die geen rekening houden met mensen die fulltime werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
was ook niet de bedoelingquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Was hij die vrouw die met haar fiets in de hand ook al mopperde over de sluiting?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Was hij die vrouw die met haar fiets in de hand ook al mopperde over de sluiting?
Whahahaha ja dat had jij al een keer gepost het blijft leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
Een collega van mij ooit tegen een boze klant: End of discussion. POINT!
quote:
Mijn godquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net mijn collega weer slecht engels spreken werkelijk waar hoe krijg je het je mond uit
Yes i have that done for you. I sent it today and then you have it Monday in house. If you nog have questions then you can contact my colleque went(want) I be venef(vanaf) next week 3 weeks with holiday.
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ken je die boekjes, "I always get my sin" van Maarten Rijnkens en "I always get my sin too"? Geweldigdaar staan ook zoveel van die fouten in, maar ook hoe het dan wel moet.
Uitspraken als 'I want to thank your lovely cock for dinner" en "I don't want to fall with the door in the house" zijn voorbeelden die in 't boekje staan
Ja ik heb dat boekje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Ken je die boekjes, "I always get my sin" van Maarten Rijnkens en "I always get my sin too"? Geweldigdaar staan ook zoveel van die fouten in, maar ook hoe het dan wel moet.
Uitspraken als 'I want to thank your lovely cock for dinner" en "I don't want to fall with the door in the house" zijn voorbeelden die in 't boekje staan
Dan JUISTquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:19 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ligt er hier ook eentje van. Geweldig om te lezen. Ook als je gewoon een goede engelse kennis hebt
dat helpt niet tegen deze moe...quote:
Het is vakantie. Wat weerhoudt je van een lekker kort dutjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen deze moe...
ik wist zo snel niet iets betersquote:
ook, we hebben net een hele hoge toren gebouwd en vervolgens vloog die in kleine stukjes weer door de kamerquote:
heerlijk dat kromme engelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn god![]()
Is het vakantie? O, dan snap ik het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef fonsoy het volgende:
Het is vakantie. Wat weerhoudt je van een lekker kort dutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Van lego?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook, we hebben net een hele hoge toren gebouwd en vervolgens vloog die in kleine stukjes weer door de kamer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het vakantie? O, dan snap ik het!
Ik ben een student. Ik ben vast verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel apartquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Het ruikt hier naar koeien gemengd met benzine
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
HAHAHAHA jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
How do you do and how do you do your wife?
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er wordt dus een grote barbecue voorbereid!.
I can see it totally in front of me!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want je woont ook nog thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben een student. Ik ben vast verwend
en die is gemaakt van koeienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De buurjongen is volgens mij met zijn boot bezig
nee, want ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik jij benzine om je barbecue aan te maken?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die is gemaakt van koeien![]()
zo ruikt het welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je niet door lawaai heen slapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
fijn, maar niet heusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |