Zeequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik woon bij de zee. Misschien woon je meer in het binnenland. Daar is het altijd een stuk warmer.
Oh nee, het verschilt toch niet zo veel. Heter moet het inderdaad niet worden.
lekker hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik alleen vandaag en morgen nog
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij begint het zondagochtend om een uur of 5
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda, dat zit toch niet zo ver van de zee af?
quote:
quote:
Gemeente Bergenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zee![]()
Waar woon je, bij benadering?
ik ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet moet werken het hele weekend
Schoorl en Bergen, de leukste gebieden in NLquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Gemeente Bergen
http://maps.google.nl/map(...)53,0.264187&t=h&z=13
De prijs het minst leuk. Ik zou wel hier willen wonen maar dat gaat nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schoorl en Bergen, de leukste gebieden in NL
jij hebt oproepquote:
Het is gewild, logisch dat die prijs zo hoog isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
De prijs het minst leuk. Ik zou wel hier willen wonen maar dat gaat niet
Daar was mijn oom boswachterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef fonsoy het volgende:
http://i.fokzine.net/s/sbatje.gif
[..]
Gemeente Bergen
http://maps.google.nl/map(...)53,0.264187&t=h&z=13
EDIT: Da's de reden dat ik nog lekker thuis woonEen kamer in dit dorp is onbetaalbaar en het is een best riant huis.
Klopt, erg sneu. Ze sturen nu, al gaat er een strijker af gelijk 8 brandweerwagens bij het minste of geringste. En het werkt. Dit jaar waren er nauwlijks grote branden, op de evacuatie na (ik weet niet eens meer of het dit jaar was). Ik ben weleens in het bos geweest tijdens die branden. Je ziet niets dan brandweerwagens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen jammer dat die verdomde pyromanen een heel stuk daar hebben weggebrand
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net mijn collega weer slecht engels spreken werkelijk waar hoe krijg je het je mond uit
Yes i have that done for you. I sent it today and then you have it Monday in house. If you nog have questions then you can contact my colleque went(want) I be venef(vanaf) next week 3 weeks with holiday.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoorde net mijn collega weer slecht engels spreken werkelijk waar hoe krijg je het je mond uit
Yes i have that done for you. I sent it today and then you have it Monday in house. If you nog have questions then you can contact my colleque went(want) I be venef(vanaf) next week 3 weeks with holiday.
Heette hij "Brouwers" van achter?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar was mijn oom boswachter![]()
Oeioeioeiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
Een collega van mij ooit tegen een boze klant: End of discussion. POINT!
Nee, en hij heeft ook geen kinderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef fonsoy het volgende:
Heette hij "Brouwers" van achter?Ik heb met z'n zoon in de klas gezeten.
je lijkt pinguin welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef DaMart het volgende:
In mijn lunchpauze dacht ik even snel een pakketje dat de postbode al twee keer onder werktijd had proberen aan te bieden, op te halen op het postkantoor... kom ik daar, hebben die klojo's van het postkuttoor spontaan besloten om maar eens tussen de middag dicht te gaan.
En ze hebben al van die fijne openingstijden die geen rekening houden met mensen die fulltime werken.
whot ies rong wit dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |