Aghzo, dan klopt die tekst dus niet helemaal, want niet iedereen kan het bewerkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet je eerst aanmelden en dan kan je pas bewerken
vroeger kon dat wel maar tegenwoordig moet je je eerst inschrijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aghzo, dan klopt die tekst dus niet helemaal, want niet iedereen kan het bewerken
smakelijkquote:
Snel tussendoor een kusje erop danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn rug deed bij de fysio meer pijn dat vandaag de hele dag. Das inclusief de 3 kwartier in de sportschool
Hoezo woon jij ineens naast ons?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
De buren hebben vanavond een feestje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nieuwe foon![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoezo woon jij ineens naast ons?
Ja uhh, jij was weg toen ik hoi zeiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier weer machtig druk zo te zien![]()
Mijn uurtje is weer omtot zondag weer vriendjes!
Heb dezequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat leuk! Welke heb je gekocht??
Je mag hier komen schuilenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ah oke.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja morgen ben ik onderweg en zondag dus weer thuis, waar ik geen 2 euro per uur hoef te betalen
Ziet er goed uit!quote:
Heb hem pas een paar uur maar kan er wel goed mee overweg, nog niet zo als in de reclamequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke.Dat scheelt ja
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Werkt ie ook fijn?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hem pas een paar uur maar kan er wel goed mee overweg, nog niet zo als in de reclamemaar dat komt nog wel
Yup gewoon gebruiken en dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja, ach, oefening baart kunst toch?Zoiets moet je idd gewoon ff in de vingers krijgen, veel gebruiken en dan komt dat wel goed
Ik wil eind van het jaar de nokia E72 kopen in het bruin
[ afbeelding ]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Zeker iets met op een oude fietsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.
Op hun deur een kneuterig briefje met daar op geschreven: samen 52!
Schattig he?
Nou is alleen het buurmeisje net 20 geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje en haar vriend vieren hun verjaardagen samen bij haar ouders (onze buren) thuis.
Op hun deur een kneuterig briefje met daar op geschreven: samen 52!
Schattig he?
Nou is alleen het buurmeisje net 20 geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker iets met op een oude fiets
Het verschil is net zo grootquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mijn nichtje doet ook zoiets, die is 24 en doet het op een fiets van 36. Oké, valt nog mee en alles, vast, maar ik vind het toch apart. Nee, ik zeg het verkeerd; die vent is apart.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |