quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor.....wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nog iets minder dan 2 uurquote:
nog iets meer dan 4 uurquote:
Het weekend, natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Waar zitten jullie allemaal op te wachten?
ik om te gaan werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Dat dusquote:
Verse eend of eendesmaak uit een poederzakje?quote:
zandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:12 schreef Enfermera het volgende:
Oh, tuurlijkquote:
quote:
zo'n kant en klaar zakje waar alleen nog kokend water op moetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Verse eend of eendesmaak uit een poederzakje?
Vers is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n kant en klaar zakje waar alleen nog kokend water op moet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder.
[ afbeelding ]
ik ga dat niet maken als tussendoortjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vers is veel lekkerder.
[ afbeelding ]
chiliquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik eet vanavond bij mijn lieve mamma
[ afbeelding ]
wat flauw nouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat niet maken als tussendoortje
Zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chili![]()
![]()
![]()
dat heb ik gisteren nog op
quote:
mij teveel werkquote:
Zelfgemaakte chili is het lekkerstquote:
idd die kant en klare rommel hoef ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zelfgemaakte chili is het lekkerst
kijk eerst maar eens naar de OPquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben wiki n00b, hoe voeg ik mijn UI toe in de OP, en mag dat überhaupt nog?
Ah, dat is nou aardigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eerst maar eens naar de OP
quote:
ik had het beloofd dat als ik tijd had ik de OP zou aanpassenquote:
quote:
Jouw ui staat toch in de OP?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
FOK!wiki werkt met een heel eenvoudig basisprincipe. Klik op bewerk (link bovenaan een FOK!wiki-pagina).
Ik mag dan blind zijn als een koe, maar dit zie ik dus in geen velden of wegen
je moet je eerst aanmelden en dan kan je pas bewerkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
FOK!wiki werkt met een heel eenvoudig basisprincipe. Klik op bewerk (link bovenaan een FOK!wiki-pagina).
Ik mag dan blind zijn als een koe, maar dit zie ik dus in geen velden of wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |