Ja, precies.. Zeker met dat lichamelijk zware werk, je gaat snel vanuit je rug tillen, ik ken het..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat het helpt
ik moet ook echt op mijn tilhoudingen enzo letten merk het soms echt wel in mijn rug
stekende pijnen dat het echt niet meer leuk is
mja ik let er tegenwoordig wel wat beter op dan eerstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies.. Zeker met dat lichamelijk zware werk, je gaat snel vanuit je rug tillen, ik ken het..Echt kniën buigen enzo!
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan word je zelf geëlectrocuteerd
Lieeefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij mag hier wel in de tuin hoor![]()
Wel diep dan. Heel diep. Heel, heel diep.
Dan zou ik ook naar de drank grijpen jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
even drank halen beneden pauze HGT dus geen Dan.
Ziet er heel vet uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Of ik ga hem mummificerenWant in het british museum zijn ook mummie vissen dus dat is vet cool
![]()
[ afbeelding ]
Eerst nog maar even een kopje koffie dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef fonsoy het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werken. Eens kijken of er wat maten aan het bier gaan.
Woaaaah! Jaaaaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
Of ik ga hem mummificerenWant in het british museum zijn ook mummie vissen dus dat is vet cool
![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er zeker nice uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik let er tegenwoordig wel wat beter op dan eerst
paar keer goed door mijn rug gegaan dan leer je et wel goed te doen
Alleen in combinatie met vuurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Fha het volgende:
Is er iemand die goed is in houtbewerking dan?![]()
zou er wel iets overblijven van je visquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeef![]()
![]()
[ afbeelding ]
hihi. Maar ik kom er net achter dat ik weer Medium heb gemist ik vergeet steeds dat het nu op vrijdag isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik ook naar de drank grijpen ja
quote:
moet je ook niet zoveel drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihi. Maar ik kom er net achter dat ik weer Medium heb gemist ik vergeet steeds dat het nu op vrijdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |