Ja. Maar wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ook even hier, omdat meer dan de helft er ooit gepost heeft
[..]
mja inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel jammer dat je dat nu niet meer kan
dat weet ik dan wel zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en geheit dat die KLB users dan weer allemaal gaan lopen zeiken op ons
Linkje: [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar wat was het antwoord?
Ooit in de eerste klas besloten dat Herman-John de beste naam is voor een visquote:
Aaahw dat is vet sneuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
Buuuuh!
Ga nou dood Herman-John of hoe stoer je ook alweer heette, geef het nou maar ohop![]()
Doet me denken aan een van mijn ratten, die lag ook al een week dood te gaan, maar ging niet (hij was 5..) en toen moest hij bij de dierenarts een spuitje omdat het echt niet leuk meer was en toen ging hij NOG niet.
Pas na nog een spuitje gaf hij het op
Ja, maar dat weten zij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef Giertje het volgende:
er komt toch geen ONZ SC meer veel te veel gezeik erover
Wel handig dan hoef je niet elke keer een nieuwe naam te verzinnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooit in de eerste klas besloten dat Herman-John de beste naam is voor een visDus sindsdien heten alle vissen hier Herman-John want het is gewoon een bazennaam
![]()
[..]
Misschien wil de dierenarts de vis wel reanimeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
Aaahw dat is vet sneuDat deed mijn vorige poes ook, vet traumatische dierenarts ervaring
Nog even en ik ga met de vis naar de dierenarts
Ach ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Linkje: [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7
Wehehehehe met een zuurstof masker enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Misschien wil de dierenarts de vis wel reanimeren.
Ik vind dat we een topic voor Herman-John moeten makenquote:
defibrilatorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehehehe met een zuurstof masker enzo![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat we een topic voor Herman-John moeten maken![]()
Is dat niet te schokkend voor die vis?quote:
Nee hè? Werkt echt totaal niet. Kijk, heb er geen spijt van, heb er genoeg geleerd, vooral over mezelf, tis zeker goed geweest. Maar het is echt niet wat ik wil qua baanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
[..]
Ik ken het van vroeg een opleiding kiezen, werkte bij mij ook niet
Ja, zeker. Was ontzettend stijf en alles in het begin, heb de eerste 3 maanden continue met pijn gelopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aai das niet fijn
heb je wel fysio gehad enzo?
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
net zoals dat muffin topic van ToT?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kun je aan deze kat vragen of hij jouw vis wil reanimerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehehehe met een zuurstof masker enzo![]()
wel beter dat het helptquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, zeker. Was ontzettend stijf en alles in het begin, heb de eerste 3 maanden continue met pijn gelopenEcht niet fijn. Bizar. Werd ook helemaal gek op het einde, als je zoveel pijn hebt continue kan je niet meer normaal functioneren.
Fysio hielp wel enigszins, maar ik heb van een andere fysio (mn tante) geleerd dat ik vooral op mn houding moet letten, dus de dingen voorkomen ipv genezen
Werkt goed. Heb nu bijna geen last meer maar het blijft altijd een zwakke plek. Als ik 2 dagen mn oefeningen niet doe voel ik het weer lichtjes..
Alleen ICT beheer, daar kwam ik met web in aanraking en ben daar verder in gegaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee hè? Werkt echt totaal niet. Kijk, heb er geen spijt van, heb er genoeg geleerd, vooral over mezelf, tis zeker goed geweest. Maar het is echt niet wat ik wil qua baan
Welke opleiding(en) heb jij allemaal gedaan dan, voordat je er achter kwam wat je wilde?
dat zou ik best wel eens willen zienquote:
Hij mag hier wel in de tuin hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk wel jaEn ik moet snel een huis met tuin regelen dan kan hij straks begraven worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |