quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mijn nichtje doet ook zoiets, die is 24 en doet het op een fiets van 36. Oké, valt nog mee en alles, vast, maar ik vind het toch apart. Nee, ik zeg het verkeerd; die vent is apart.![]()
Dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is dan qua leeftijdsverschil evenveel...
maar ik zag hem net (de buren vonden een doorkijkschutting een goed idee en onze clematis doet het niet zo goed dit jaar) en hij is dus wat ouder dan ik nog zelfs..en IK vond hem er al oud uitzien
Dat wel, maar mn nichtje is net iets ouder, soms scheelt dat in 'volwassenheid'. Maar soms ook totaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is dan qua leeftijdsverschil evenveel...
maar ik zag hem net (de buren vonden een doorkijkschutting een goed idee en onze clematis doet het niet zo goed dit jaar) en hij is dus wat ouder dan ik nog zelfs..en IK vond hem er al oud uitzien
Jeuj!quote:
viel mee ze waren alleen erg onrustig veel roepen en lopen enzoquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
viel mee ze waren alleen erg onrustig veel roepen en lopen enzo
Fhatje!quote:
heeyquote:
mja maar goed het houd je bezig en de tijd gaan dan ook wel snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
OhjaSoms heb je van die avonden he.
Oh fuck man, dit jaar (na november) zijn meneer Taart en ik samen 64quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Mn man en ik worden dit jaar ook samen 50. Maar we zijn dan ook even oud.
ik kijk meestal popstarsquote:
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch nietquote:
Naar wat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar HGT omdat ik Dan zo leuk vind
Neeeeeeeeeeeeeeeee...wat een vet stoere vis man!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch niet
stiekem wel al drie nieuwe vissies gekocht![]()
Het is niet om te lachen maar sorry ik zie je naast de kom staan met een netje en elke keer als je de vis eruit wilt vissen doet hij blubquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou echt.. serieus.. pfffffff!!! Hij "leeft" dus nog steeds heh. Wat je dus maar verstaat onder leven. Maar hij blubt nog af en toe. Dus hij zit nu vet zielig in een bak met water, de plantjes waren er dus al uit.. dus het is heel kaal nu. Echt heel zielig. Maar elke keer als ik denk "oke, nu ben ik stoer, nu maak ik hem gewoon weg" dan doet hij weer blub en dat doe ik het toch niet
stiekem wel al drie nieuwe vissies gekocht![]()
holland got talentquote:
holland got's talentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |