Begrijp dat helemaal ja! Als je niets te doen hebt kruipt de tijd zooo langzaam voorbijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even douchen
vanmiddag werken *gaaaap* We mogen niks meer opzetten voor de volgende dag, en ik begin om 12u, dan is de rest allemaal al klaar. Dus sta me straks 5uur te vervelen
Zo rot! Kun je wel zeggen makkelijk geld verdienen maar ik heb liever iets te doen
Ik heb 'm net besteldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:
[ afbeelding ]
Die had je toch al?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net besteld
samen met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is erg leuk Puckzzz!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net besteld
samen met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef mirannie het volgende:
TNT busje rijdt voor. Ik -->![]()
Chauffeur stapt uit en gaat naar overburen. Stapt vervolgens weer in en rijdt weg.
Ik -->weer geen TD
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef vamperotica het volgende:
Ooooow nee... dat was Loqi toch?
Jammer..vinnum zo op t plaatje heul gaaf...Mja...eerst maar eens goed afvallen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallen
welke? die van Alice of die hierboven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik vond hem heel erg tegenvallen
Ik moet mijn prik weer krijgen (Pil) en dan doet mijn lichaam altijd stom. Labiel als ik maar zijn kan en overal pijntjes die ik normaal niet hebquote:
Brrr das nie fijn..zkeer nie omdat je weet dat t dus elke 3 (?) maanden terug komt.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet mijn prik weer krijgen (Pil) en dan doet mijn lichaam altijd stom. Labiel als ik maar zijn kan en overal pijntjes die ik normaal niet heb
Ja, precies, ik ben altijd een beetje te laat, omdat de apotheker het dan net niet heeft als ik 2 weken van te voren wil gaan, om mijn buien voor te zijn, of de dokter is er nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Brrr das nie fijn..zkeer nie omdat je weet dat t dus elke 3 (?) maanden terug komt.....![]()
Ik mag "moeder natuur" niet zo wat dat betreft, ons een beetje opzadelen met ongesteld enzo en dan ook nog zwangerschappen en baren blerg
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies, ik ben altijd een beetje te laat, omdat de apotheker het dan net niet heeft als ik 2 weken van te voren wil gaan, om mijn buien voor te zijn, of de dokter is er nietVolgende maand misschien.
Maar de prik is nog het minst erge.
Ja. Moeder natuur is niet eerlijk.
Ik omzeil moeder natuurquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuur
Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanvalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb lekker gewonnen van Moeder Natuur
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:26 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Space wat is er met je tong dan? Piercing ofzo?
Kreeg net mailtje van een oudcollega, ze houdt me een beetje op de hoogte over Evi. T arme ding heeft een mep in d'r oog gehad en moet nu zalf, wat ze dus heul niet leuk vindtIk zie d'r reactie helemaal voor me
Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Holyme het volgende:
Dat duurde bij mij een week ofzo, pudding! En soep! (maar pudding met bessensaus was niet leuk)
Hopelijk heelt 't bij jou sneller, en sterkte!
Niet aanstellen dan, je hebt er zelf voor gekozenquote:
Met je mond open eten helpt welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pudding=zuivel en daardoor krijg je slijmeriger speeksel waardoor slikken nóg moeilijker wordt dus dat ga ik niet eens proberen.
Moet toch eten, dus scheur een broodje in kleine stukjes en kauw met mn mond open, wie wil er met mij uit eten nu?![]()
jamaar chocolade is yummie, dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Noooou.. je had toch nog steeds een choco aanval?
Waarom dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m zo ver mogelijk naar achter laten zetten dus daar zal het wel aan liggen denk ik
Oja. Logischquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zodat hij niet tegen je tanden aan tikt
Ik heb 'm de dag voor lowlands laten zetten...ooit een eeuw geleden... beet meteen een stuk van mn kies en daarna nergens last van gehad!quote:
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke? die van Alice of die hierboven?
Volgens mij heb ik dat verdrongen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier
Ieh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
De mijne heeft de kaakchirurg weggesneden met te weinig verdoving, maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld hier
Mja ik verwacht idd wel iets dunnigs qua stof. Over de pasvorm maak ik me niet zoveel zorgen, ik wil toch nog een paar kilootjes kwijt (zomer-BBQ-bierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die van hierboven, longshirt staan mij blijkbaar voor geen meter en ik vond de kwaliteit van t stof erg matig, heel dunnetjes
LOL het was niet horror met zetten maar daarnaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik ben héél snel over het verhaal van Delta gescrolled want ik wil er ook 1 laten zetten, dus sluit ik me af voor de horrorverhalen
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik negeer Delta's verhaal.Vindt ze vast niet erg.
T lag niet aan mn gewichtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja ik verwacht idd wel iets dunnigs qua stof. Over de pasvorm maak ik me niet zoveel zorgen, ik wil toch nog een paar kilootjes kwijt (zomer-BBQ-bier)en dan zit ie vast heel mooi.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
T lag niet aan mn gewichtik ben vrij lang (vooral mn benen).. door een longshirt worden mn benen nog langer en lijkt mn middendeel super proppig, alsof de verhoudingen niet meer kloppen
Dit valt reuze mee vergeleken met de rest hier!quote:
Dan nog!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit valt reuze mee vergeleken met de rest hier!
Beter van nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog!![]()
Ach, ik zal maar geen foto's van mijn hobbykamer posten...
Neu, doe maar niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog!![]()
hobbykamer...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog!![]()
Het zijn dik meer dan 100 lakjes.. dus zo beginnend vind ik het niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neu, doe maar niet.
Nice stash Joysa!Beginnend.
Dat dus, en dat is niet goed, want ik wil meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:26 schreef mirannie het volgende:
Dat valt inderdaad nog mee Joysa! Keurig stashje
Al lijkt het zo bij elkaar vaak minder dan het daadwerkelijk is.
In mijn kelder staat wijn.. en Hertog Jan voor Joysaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hobbykamer...
nu vraag ik me dus af...
of dat je liefde voor vrachtwagens en andere voertuigen is of je interesse in 'KEL'
Hoeft ook niet veel te lijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Joysa, echt zo veel joh? Lijkt echt niet zo
Ik weet t ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat zeg ik ook niet, ik had het over mijn eigen gewicht
maar ik snap niet hoe een longshirt je benen langer doen lijken, het verlengt juist je bovenlijf imho. Ik heb ook vrij lange benen tov mijn bovenlijf maar ik heb nooit problemen met longshirts. Meer met shirts die precies op de broekriem vallen, die vind ik stom staan
Ow dat was je pakketje van laatst? Had je die witte ook besteld dan? Die vond ik wat minderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik weet t ook nietwas erg jammer, had 2 verschillende besteld en ze stonden allebei stom terwijl ik me er zo op verheugd had
![]()
Hopelijk komt vandaag of morgen de vervanger binnen die ik besteld had
Ja dat was dat pakje, die witte met dat rood erin? Die stond ook voor geen meter neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat was je pakketje van laatst? Had je die witte ook besteld dan? Die vond ik wat minder
ja he? Alleen niemand belt mijquote:
je klinkt alsof je vannacht een man over de vloer had waar je nu weer van af wiltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd gewoon om 12 uur wakkerEn nu ff snel douchen enzo, moet iemand op de trein zetten
ik heb je nummer niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht ook, wtfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
sterker nog, wat doe jij hier?quote:
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
Ik lak zelf, dus ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vinden
Loike stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
mjaquote:
uhuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Joysa het volgende:
Alex word gelakt..![]()
Dus Hyman, wat doe jij hier?
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
Leuke stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
Dus met Joys wordt ut niks?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
ik sta al 9 dagen droog inmiddelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik kenquote:
Wát een prestatie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
[..]
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik ken
Nou nou!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
Die heel veel bovenin?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stashOp de 2de foto, in die plastic zakjes, zijn dat fimo dingetjes?
Whehehehe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Holyme het volgende:
Puckz zal ik 'm ff over laten gaan dan?
En bah, zit nu op Large te kijken, en nu zie ik allemaal leuks![]()
Toen ik daar bestelde waren ze nog niet online, en was ze een beetje vergeten, nu vrees ik voor nog meer faals dankzij jullie. Alsof de nagellak nog niet genoeg was
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
Ik zag jouw naam in de AT in dit topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam in de AT in dit topic
Nee, ik wil oefenen voor als ik er wel een heb, vandaar. Anders zou ik me er niet aan wagenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?
Oefenen dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpers
what's the occasion?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt worden
Ja was altijd al, tenzij je voor het merkspul gaat, zit nu op een pussy deluxe vestje tequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehehe!
Large is leuk op zich maar kwalitatief vind ik het vaak wel matig. Prijs/kwaliteit verhouding bedoel ik dan. Maar ze hebben wel apart spul
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Joysa het volgende:
Ik sta ook al heel lang droog! *trots*
Van je 0 tot 14e jaar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb veertien jaar droog gestaan, huilmuppets!
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite mee
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
ja, maar 1 keerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!
Gister was TD en Ebay binnen, vandaag nagellakrekje en hopenlijk bubsel, en misschien nog een TDquote:
I know, daarom ben ik verbaasd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar 1 keerhoor er aardig vaker op te staan
![]()
![]()
![]()
lijst word gelukkig niet zo goed bijgehoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I know, daarom ben ik verbaasd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook Bubsel vandaag![]()
Eh pakketje dus
Als in dat je zo de beest uithing?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
vergeleken met wat sommige anderen doen valt het nog ontzettend mee hoor, maar het voelde voor mij zelf gewoon niet zo goed aan... en oepsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrrquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Joysa het volgende:
Het is de originele Amsterdamse taal
Zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Want het kan me niet verrotte welk dialect je praat!
Nee hij is coolquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrr
Al die nummers zijn toch matig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die nummers zijn toch matig?
Wel toffe gasten trouwens.
Het doet mij gewoon vrij weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hier
Wie waren die fransen waarvan dat wijf echt vreselijk zong?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je het oude repertoire niet
Doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal het aan mijn Russische collega laten horen
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doet mij gewoon vrij weinig
Maar een show weggeven kunnen ze wel! En met een volle zaal kan ik dat zeer waarderen, tevreden publiek is
Er zijn betere. Ik vind de CD die ze met Nebrionic hebben gemaakt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Belgen (Walen). Dat was Iliana, en ik vind ze wel goed?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie waren die fransen waarvan dat wijf echt vreselijk zong?
Deed je ook niet, is een stom automatisme van mij omdat ik teveel mensen ken die dat wel doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?
Ik kom eiks zelden bij concerten, de laatste keer dat ik de Posse live zag was ik stoned, en ik blow al sinds mijn 17e niet meer
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wel
[..]
Doen!Waarschijnlijk vinden die het ookniks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?
Ik kom eiks zelden bij concerten, de laatste keer dat ik de Posse live zag was ik stoned, en ik blow al sinds mijn 17e niet meer
WAT????quote:
Die discussie ga ik niet weer met je voerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?
[..]
WAT????Verkeerde kleurcombinatie in hun kleding?
D'oh, ze hebben heul geen nagellak op!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
WAT????Verkeerde kleurcombinatie in hun kleding?
Allemaal hetzelfde, wat een kraaiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Belgen (Walen). Dat was Iliana, en ik vind ze wel goed?Drummer is de oude drummer van Omnia
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?
het wordt wel stukken mooier als je die wel kortwiektquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
En dat ziet er zo uit; al lijkt het hier alsof ie niet dekt, maar dat zie je in het echt absoluut niet (er zit wel een laag grijs onder)
[ afbeelding ]
Edit; Ik ga die ringvinger echt niet kortwieken neeen hier lijkt ie super lang, maar dat is niet zo
![]()
Mooi, moet ik maar op gaan jagenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
En dat ziet er zo uit; al lijkt het hier alsof ie niet dekt, maar dat zie je in het echt absoluut niet (er zit wel een laag grijs onder)
[ afbeelding ]
Edit; Ik ga die ringvinger echt niet kortwieken neeen hier lijkt ie super lang, maar dat is niet zo
![]()
Ja maar vijlenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het wordt wel stukken mooier als je die wel kortwiekt
Leuk lakje
cokeschepjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
[ afbeelding ]
![]()
t was ook niet als band bedoeld oorspronkelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, wat een kraai
dat hadden ze 1000 jaar geleden in Rusland ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
D'oh, ze hebben heul geen nagellak op!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t was ook niet als band bedoeld oorspronkelijkach, je moet er van houden
doof zijn.
Yoga muziek?quote:
Ik heb ze nog wel staan, want ik hoefde niet op te passenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar vijlen![]()
En hij was maar 2,95.. Alleen het potje is jammer
En hij is er ook in het paars, en Spaceinvaders heeft 'm ook, en Sharana niet meer geloof ik![]()
zeg ga jij eens naar een ander topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht maar tot ik eetfotos ga posten, dan gaat niet alleen het topic dood
Ik ga ook altijd uit van het goede, maar als ik het kut vind, kan dat best, net als dat jij sommige muziek niet kunt waarderen, ga ik van uit. Ik vond het kattengejank, met wat mmuziek eromheen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gelukkig niet zo negatief ingesteld, en ga uit van het goedeIk heb dan ook genoten van de goede muziek bij Iliana
Maar ik had leuke mensen om me heen toen ik daar naar luisterde, dat scheelt ook
ok, ik ben weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ga jij eens naar een ander topic![]()
dat hoeven we idd niet te zien
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.quote:
Neeeh, mijn cokeschepjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel staan, want ik hoefde niet op te passen![]()
en wiek dat ene nageltje eens kort, alle nagels gelijk staat veel mooier mevrouwtje
Eén of andere lurker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
Echt joh dat soort PM'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of het geil is. Als ie nou foto's had had ik hem vanavond nog uitgenodigd voor een trio. Nee just kidding. AdAr heet ie.
\Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:07 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 1 volgers die niet gereageerd hebben.
Dus zou zomaar kunnen!
Denk het!quote:
Roze, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het!Hij reageerde op een foto waar ik met mijn xbox controller op stond. En toen zij hij oh leuke controller, en ohja leuk meisje ben je hoor. Zo'n controller past wel bij zo'n leuk meisje als jij.
!
Oh god, die zijn zo erg….quote:
pcies, dat soort dingen antwoord ik ook neit meer hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh god, die zijn zo erg….
“Ja je lijkt me gewoon een leuke vrouw om mee te kletsen…heb je MSN?”
* Delete*
oe oe oequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nagatomi - Children of the night is op de radio..
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
bahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Dat zuigt grote tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Ik zit al weken te wachten totdat het deze week, want deze week zou ik te horen krijgen of ik wel of niet een gesprek zou krijgen voor dat versnelde MBO traject. Nou afgelopen 2 dagen niks gehoord, dus ik bel net dus naar die school, zegt die vrouw daar dat er niemand qua conrector oid is, want ze hebben deze week nog vakantieterwijl er tegen mij is gezegd dat ik deze week wat zou horen! Ik ben zo boos en verdrietig... ik heb nou helemaal de neiging om hier te vertrekken
Happy hardcore.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
De brievenbus van maandag is traagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Lekker is datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Diconnected het volgende:
JezusIk kan wel janken
![]()
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef mirannie het volgende:
Geen TD en geen Bubsel vandaag![]()
En mijn P2 rebel heeft al aardig tipwear. En ik ben ongesteld. En het is mijn laatste vakantiedag.
En, en, en, (de rest zal ik jullie besparen)
*einde klaagpost*
Mwahhhhhhhquote:
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Balen! Heb je je oude slaapritme alweer terug??
Hier helpen de melatoninepilletjes nog niet echt, maar een tabletje extra nemen vanav
Ow, da's minderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet zelfs!! Heb echt mijn best gedaan, eerder opgestaan, bij tijds naar bed, maar voor 2 uur slapen zat er toch echt niet in. Heb net bij het kruidvat ook even die tabletjes gehaald, want moet toch wat proberen. Kan moeilijk met 2,5 uur slaap gaan werken morgen.
Die heb ik ook ja, en die ga ik vanavond nodig hebben ook. Ben vanmorgen pas om 5 uur in slaap gevallen, dus ik heb wel tot 2 uur doorgeslapenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
kijken jullie wel goed naar die pilletjes?
want je hebt melatonine, en melatomatine
jaha, je pakt zo der verkeerde...
melatomatine is veel minder sterk dan melatonine.
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
IS ER EEN CADEAUTJE ONDERWEG!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sharaanhoe vond je je cadeautje
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine fortequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ikzelf gebruik de melatonine van sleepzzz, 3/4 tabletjes, dan lekker lezen, en val bijna altijd heerlijk in slaap
Oh, dat had ik graag eerder willen wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Mirjam het volgende:
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine forteMaar er staat wel op dat er melatonine in zit
Dat! En 25 mg slaapmutsje (ik heb overigens Melatomatine Extra...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit! Ik heb de verkeerde dan... op die van mij staat melatomatine forteMaar er staat wel op dat er melatonine in zit
Ja, er staat bij de ingredienten inderdaad iets van tomaat... Kun jij kijken hoeveel mg melatonine er in die van jou zit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..
Haal je de melatonine wel bij de drogist of via de huisarts?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar die melatomatine is een aftreksel van een tomatenplant ofzo, iig veel minder sterk naar mijn weten..
(0,1mg/tablet)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, er staat bij de ingredienten inderdaad iets van tomaat... Kun jij kijken hoeveel mg melatonine er in die van jou zit?
Heb vroeger ook inslaaptabletjes gehad van de huisarts. Die werkten eerst perfect! Maar later haast helemaal niet meer. Probleem was dat je wel minimaal 7 uur moest slapen met die tabletjes op, anders werd je nog brakker wakker dan wanneer je zonder tabletje 4 uur slaapt. Dus daar ben ik uiteindelijk maar gewoon mee gestopt.
drogist, gewoon die van sleepzzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haal je de melatonine wel bij de drogist of via de huisarts?
ga even op het doosje kijkenquote:
Ja, ik vind het ook nogal prijzigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef mirannie het volgende:
Godsamme! Dat doosje was nog aardig duur ook!! Dus dat is dan weer mooi zonde!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:59 schreef Holyme het volgende:
Evi heeft een baasjeOndanks een boel schattige knuffelige kittenconcurentie heeft ze het mooi al voor elkaar
Ja ben echt blijquote:
die heb ik op singlequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
HAKKUHHHHHHHHHH![]()
![]()
Ah, kijk, dat is goed nieuws!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:59 schreef Holyme het volgende:
Evi heeft een baasjeOndanks een boel schattige knuffelige kittenconcurentie heeft ze het mooi al voor elkaar
verslag verslag verslag versl;ag verslagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef RenRen- het volgende:
Care to share?
Ik denk dat ik gekozen heb.
Helaas duurt dat nog wel evenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
verslag verslag verslag versl;ag verslag
niks puppytraining en eten en vrije tijd, verslag willen we!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Helaas duurt dat nog wel evenMoet foto's op mijn pc zetten, bewerken naar mijn zin, puppytraining vanavond. Zit nu nog beneden.
Nou krijg je helegaar niets meer. Pfoeiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niks puppytraining en eten en vrije tijd, verslag willen we!
Parkfeesten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:55 schreef Joysa het volgende:
Yaaaaaaay volgend weekend een weekendje naar Limburg![]()
You haz pmquote:
doe ik wel eensquote:
Leukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vrijdag een fotoshoot. Alleen ik heb geen idee wat ik qua kleren enzulks moet meenemenGa maar eens in het FOT neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |