je klinkt alsof je vannacht een man over de vloer had waar je nu weer van af wiltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd gewoon om 12 uur wakkerEn nu ff snel douchen enzo, moet iemand op de trein zetten
ik heb je nummer niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht ook, wtfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
sterker nog, wat doe jij hier?quote:
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
Ik lak zelf, dus ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vinden
Loike stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
mjaquote:
uhuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Joysa het volgende:
Alex word gelakt..![]()
Dus Hyman, wat doe jij hier?
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
Leuke stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
Dus met Joys wordt ut niks?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
ik sta al 9 dagen droog inmiddelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik kenquote:
Wát een prestatie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
[..]
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik ken
Nou nou!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
Die heel veel bovenin?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stashOp de 2de foto, in die plastic zakjes, zijn dat fimo dingetjes?
Whehehehe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Holyme het volgende:
Puckz zal ik 'm ff over laten gaan dan?
En bah, zit nu op Large te kijken, en nu zie ik allemaal leuks![]()
Toen ik daar bestelde waren ze nog niet online, en was ze een beetje vergeten, nu vrees ik voor nog meer faals dankzij jullie. Alsof de nagellak nog niet genoeg was
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |