je klinkt alsof je vannacht een man over de vloer had waar je nu weer van af wiltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik werd gewoon om 12 uur wakkerEn nu ff snel douchen enzo, moet iemand op de trein zetten
ik heb je nummer niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht ook, wtfquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
sterker nog, wat doe jij hier?quote:
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
Ik lak zelf, dus ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT, voor Fiets en Alexxx weet ik wel een verklaring te vinden
Loike stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alexxxxx gestopt met sex...?
mjaquote:
uhuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:13 schreef Joysa het volgende:
Alex word gelakt..![]()
Dus Hyman, wat doe jij hier?
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
Leuke stashquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
Toilettas (die niet meer dicht kan) met remover en spulletjes.
[ afbeelding ]
Mandje met nail art dingetjes
[ afbeelding ]
Top/base/treatments en allerlei lakjes waar ik er maar een paar van heb.
[ afbeelding ]
Essence, Catrice en Hema enzo.
[ afbeelding ]
OPI, Orly, China Glaze enzo.
[ afbeelding ]
Dus met Joys wordt ut niks?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
yup.... raar maar waar... het werd me wat te veel, dus dan maar helemaal stoppen voorlopig, tot ik een vaste partner heb![]()
ik sta al 9 dagen droog inmiddelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
open een topic,, alexxxx zonder sex, dag #1
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik kenquote:
Wát een prestatie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
[..]
Joysa is een van de meest geweldige personen die ik ken
Nou nou!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta al 9 dagen droog inmiddels![]()
Die heel veel bovenin?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stashOp de 2de foto, in die plastic zakjes, zijn dat fimo dingetjes?
Whehehehe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Holyme het volgende:
Puckz zal ik 'm ff over laten gaan dan?
En bah, zit nu op Large te kijken, en nu zie ik allemaal leuks![]()
Toen ik daar bestelde waren ze nog niet online, en was ze een beetje vergeten, nu vrees ik voor nog meer faals dankzij jullie. Alsof de nagellak nog niet genoeg was
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
Ik zag jouw naam in de AT in dit topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam in de AT in dit topic
Nee, ik wil oefenen voor als ik er wel een heb, vandaar. Anders zou ik me er niet aan wagenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?
Oefenen dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpers
what's the occasion?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt worden
Ja was altijd al, tenzij je voor het merkspul gaat, zit nu op een pussy deluxe vestje tequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehehe!
Large is leuk op zich maar kwalitatief vind ik het vaak wel matig. Prijs/kwaliteit verhouding bedoel ik dan. Maar ze hebben wel apart spul
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Joysa het volgende:
Ik sta ook al heel lang droog! *trots*
Van je 0 tot 14e jaar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb veertien jaar droog gestaan, huilmuppets!
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite mee
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
ja, maar 1 keerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!
Gister was TD en Ebay binnen, vandaag nagellakrekje en hopenlijk bubsel, en misschien nog een TDquote:
I know, daarom ben ik verbaasd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar 1 keerhoor er aardig vaker op te staan
![]()
![]()
![]()
lijst word gelukkig niet zo goed bijgehoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I know, daarom ben ik verbaasd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook Bubsel vandaag![]()
Eh pakketje dus
Als in dat je zo de beest uithing?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
vergeleken met wat sommige anderen doen valt het nog ontzettend mee hoor, maar het voelde voor mij zelf gewoon niet zo goed aan... en oepsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrrquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Joysa het volgende:
Het is de originele Amsterdamse taal
Zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Want het kan me niet verrotte welk dialect je praat!
Nee hij is coolquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrr
Al die nummers zijn toch matig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die nummers zijn toch matig?
Wel toffe gasten trouwens.
Het doet mij gewoon vrij weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hier
Wie waren die fransen waarvan dat wijf echt vreselijk zong?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ken je het oude repertoire niet
Doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal het aan mijn Russische collega laten horen
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doet mij gewoon vrij weinig
Maar een show weggeven kunnen ze wel! En met een volle zaal kan ik dat zeer waarderen, tevreden publiek is
Er zijn betere. Ik vind de CD die ze met Nebrionic hebben gemaakt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Belgen (Walen). Dat was Iliana, en ik vind ze wel goed?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie waren die fransen waarvan dat wijf echt vreselijk zong?
Deed je ook niet, is een stom automatisme van mij omdat ik teveel mensen ken die dat wel doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?
Ik kom eiks zelden bij concerten, de laatste keer dat ik de Posse live zag was ik stoned, en ik blow al sinds mijn 17e niet meer
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wel
[..]
Doen!Waarschijnlijk vinden die het ookniks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook heul niet, ik schoot toch niet in de verdediging?
Ik kom eiks zelden bij concerten, de laatste keer dat ik de Posse live zag was ik stoned, en ik blow al sinds mijn 17e niet meer
WAT????quote:
Die discussie ga ik niet weer met je voerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?
[..]
WAT????Verkeerde kleurcombinatie in hun kleding?
D'oh, ze hebben heul geen nagellak op!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
WAT????Verkeerde kleurcombinatie in hun kleding?
Allemaal hetzelfde, wat een kraaiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Belgen (Walen). Dat was Iliana, en ik vind ze wel goed?Drummer is de oude drummer van Omnia
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat moet dan begin jaren '80 geweest zijn?
het wordt wel stukken mooier als je die wel kortwiektquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
En dat ziet er zo uit; al lijkt het hier alsof ie niet dekt, maar dat zie je in het echt absoluut niet (er zit wel een laag grijs onder)
[ afbeelding ]
Edit; Ik ga die ringvinger echt niet kortwieken neeen hier lijkt ie super lang, maar dat is niet zo
![]()
Mooi, moet ik maar op gaan jagenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
En dat ziet er zo uit; al lijkt het hier alsof ie niet dekt, maar dat zie je in het echt absoluut niet (er zit wel een laag grijs onder)
[ afbeelding ]
Edit; Ik ga die ringvinger echt niet kortwieken neeen hier lijkt ie super lang, maar dat is niet zo
![]()
Ja maar vijlenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het wordt wel stukken mooier als je die wel kortwiekt
Leuk lakje
cokeschepjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik dus.
[ afbeelding ]
![]()
t was ook niet als band bedoeld oorspronkelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, wat een kraai
dat hadden ze 1000 jaar geleden in Rusland ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
D'oh, ze hebben heul geen nagellak op!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t was ook niet als band bedoeld oorspronkelijkach, je moet er van houden
doof zijn.
Yoga muziek?quote:
Ik heb ze nog wel staan, want ik hoefde niet op te passenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar vijlen![]()
En hij was maar 2,95.. Alleen het potje is jammer
En hij is er ook in het paars, en Spaceinvaders heeft 'm ook, en Sharana niet meer geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |