Gister was TD en Ebay binnen, vandaag nagellakrekje en hopenlijk bubsel, en misschien nog een TDquote:
I know, daarom ben ik verbaasd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar 1 keerhoor er aardig vaker op te staan
![]()
![]()
![]()
lijst word gelukkig niet zo goed bijgehoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I know, daarom ben ik verbaasd.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook Bubsel vandaag![]()
Eh pakketje dus
Als in dat je zo de beest uithing?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
vergeleken met wat sommige anderen doen valt het nog ontzettend mee hoor, maar het voelde voor mij zelf gewoon niet zo goed aan... en oepsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in dat je zo de beest uithing?
Ik heb net vitaminepillen verkocht voor 1,60 in plaats van 16,00. Gaat mn baas niet leuk vinden, oeps
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrrquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef Joysa het volgende:
Het is de originele Amsterdamse taal
Zonder bekakte 'r' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Want het kan me niet verrotte welk dialect je praat!
Nee hij is coolquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrr
Al die nummers zijn toch matig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel een van de matigste nummers van de Posse, jammerrr
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die nummers zijn toch matig?
Wel toffe gasten trouwens.
Het doet mij gewoon vrij weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee vinnik niet, maar het is ook echt gigantisch jeugdsentiment hier
Wie waren die fransen waarvan dat wijf echt vreselijk zong?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goed op CastlefestZo goed dat de CDs uitverkocht waren
![]()
Russische Folk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |