Ik zag jouw naam in de AT in dit topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sterker nog, wat doe jij hier?
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg gewoon mijn nepwimpers niet goed op mijn oogleden.
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam in de AT in dit topic
Nee, ik wil oefenen voor als ik er wel een heb, vandaar. Anders zou ik me er niet aan wagenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht! Of heb je een verkleedfeest?
Oefenen dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
woensdagmiddag 13.23...wat een vreemde tijd voor valse wimpers
what's the occasion?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
En nu je hier gepost hebt moeten jou nagels ook gelakt worden
Ja was altijd al, tenzij je voor het merkspul gaat, zit nu op een pussy deluxe vestje tequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehehe!
Large is leuk op zich maar kwalitatief vind ik het vaak wel matig. Prijs/kwaliteit verhouding bedoel ik dan. Maar ze hebben wel apart spul
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:22 schreef Joysa het volgende:
Ik sta ook al heel lang droog! *trots*
Van je 0 tot 14e jaar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb veertien jaar droog gestaan, huilmuppets!
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment anderhalf jaar droog. Had ik geen moeite mee
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier, maar het ging de laatste tijd mij mij echt nergens meer over
ja, maar 1 keerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je niet vaker op Boe's lijst staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |